|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Czujnik temp. z allegro |
Autor |
Wiadomość |
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-11-2012, 21:12
|
|
|
KrzychuB, jesli chodzi Ci o ten w kolektorze co jest po stronie alternatora to napewno niebieski na 2 pin.Mimo ze jest wkrecony w kolektor ssacy mierzy temp.wody bo akurat w tym silniku przez kolektor ssacy przechodzi kanal wodny.Tyle wiem napewno.Jutro sie jeszcze przyjrze dokladnie jak wyglada moj.
A jesli o czujniki chodzi to jestem zdania ze najlepiej to oryginaly brac bo podrobki czasem falszuja wyniki i dopiero wtedy zaczyna sie cyrk.Moze kolega wiki ma cos z oryginalu.Zapytaj. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 24-11-2012, 21:19
|
|
|
ten czujnik podaje sygnał do ECU,jak jest uwalony to auto bedzie ciężko paliło,dymiło,i bedą problemy z el.ssaniem oraz z obrotami,ten czujnik nie podaje wskazań na zegar temperatury
** Dodano: 24-11-2012, 21:21 **
w sklepie kosztuje od 17-25 złotych,zakładałem taki do punta i śmigał lata.(zakup w sklepie motoryzacyjnym za rogiem) |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-11-2012, 21:23
|
|
|
kamilsitek1983, wiem bo moje tipo mialo z nim problemy jeszcze u poprzedniego wlasciciela i nikt nie umial naprawic tego a zainwestowali sporo kasy.Objawem byly skaczace obroty do 2000 obr.Kangurzyl strasznie Co ciekawe czujnik byl dobry ale widocznie nie zawsze kontaktowala wtyczka.Wymienilem wiec ja i od pol roku jest dobrze. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 24-11-2012, 21:27
|
|
|
nauczyło mnie zycie,ze od tego ustrojstwa trzeba zacząć,jest tanie i łagodzi z reguły wszystkie objawy.Czasami szukamy dziury w całym a usterka lezy w tym czujniku,pisałem KRZYŚKOWI w temacie LPG,wysłałem mu wtryskiwacz i dalej ma objawy skłaniajace temu czujnikowi,kupił bym pierwszy lepszy(lub wyciagnał wtyczke i zmostkował go,) |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-11-2012, 21:32
|
|
|
kamilsitek1983, mostkujac go robisz poprostu zwarcie.Miedzy przewodami jest napiecie 5V wiec tego napewno robic nie wolno.
W moim tipo w niemczech wymienili wszystko,lacznie ze sterownikiem,cewka,CPw,CPP oprocz przepustnicy i tego wlasnie czujnika I ta walka nic nie dawala.Wlasciciel opowiadal ze naprawiali to co jakis czas przez kilka lat Ale sprzedajac mi poinformowal ze samochod ma taka usterke nie do usuniecia.U mnie wystarczylo zgasic,zapalic i jakis czas bylo dobrze.Ale czasem dostawal takiej czkawki co kilometr |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 24-11-2012, 21:33
|
|
|
kamilsitek1983, no właśnie zczaiłem że to ta franca, bo jak zaczynają się jaja to wypinam czujnik i jakby ręką odjął i tak np przez parę godzin i znów to samo i od nowa śpiewka więc kupuje czujnik |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 24-11-2012, 21:36
|
|
|
KrzychuB napisał/a: | przez parę godzin i znów to samo | bo silnik stygnie
** Dodano: 24-11-2012, 21:39 **
ja serio mostkowałem tą kostke bo silnik miał cały czas 3000tys obrotów(punto 1.1)jak zmostkowałem to było wszystko ok.obroty spadały na ok.800!Dodam ,ze ucze sie sam na ile mi zdrówko pozwala,i jak dotąd miałem czerepy róznych marek i żaden nie stał u mechanika.
** Dodano: 24-11-2012, 21:46 **
zapomniałem dodac,mostkowałem na zasadzie agrafka wkładam na sekunde i wyciagam,obroty od razu sa ok,kostka wisi,nastepnego dnia kierunek sklep po czujnik i usterka usunieta |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|