|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Samochód zwariował |
Autor |
Wiadomość |
Hemi
Dołączył: 04 Gru 2004 Posty: 337 Skąd: W-wa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-03-2005, 23:14 Samochód zwariował
|
|
|
Krótki opis: samoczynnie włączył się klakson (ciągły sygnał), alarm nie dał się wyłączyć, po przekręceniu stacyjki samoczynne włączanie wycieraczek, po pociągnięciu spryskiwacza włącza się klakson....
Leciałem jak głupi z 5 piętra. Dostałem się pod maskę (nie słyszałem własnych myśli - wył klakson + alarm) - ostatecznie odłączyłem akumulator. Czy to poszedł jakiś przekaźnik, czy gdzieś jest zwarcie ??? Chyba sąsiedzi się wściekną ... P O M O C Y....
dodano 19.03.2005, 12:40
wymieniłem przekaźnik - nic nie dało, do tego wszystkiego padł zamek w drzwiach od kierowcy - nie chce się zamknąć i żeby tego było mało to przy wyłączonej stacyjce i wyłączonym przełączniku świateł palą się swiatła mijania (tyko z przodu) ... ręce mi ku.....a opadły do samej ziemi.... cofam to co powiedziałem kiedyś, że jestem zadowolony i że nic się nie psuje... totalna porażka z tym samochodem... |
_________________ był:
FSO 1500
Fiat Tempra 1.6 S LPG
VW Golf 3 GT 1.8
jest:
Opel Vectra B Kombi 1.8 16V |
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 18-03-2005, 23:35
|
|
|
Ona czyli Tempra Cie pragnie , pewnie "gziles" sie z jakas fajna laska na 5tym pietrze i Tempra sie zazdrosna zrobila hahahaha
A powaznie, predzej bylo moze gdzies krotkie spiecie i elektronika zeswirowala lub gdzies wilogoc dostala.
Ja tak mialem z centralnym zamkiem, jak grzebalem przy akumulatorze, odlaczylem na chwilke + by zaraz go wlaczyc i mi centralka zaczela piszczec i nie szlo jej w zaden sposob "odblokowac" Dopiero przyciskiem restet w centralce problem ustal.
Sprawdz kable, styki , bezpieczniki, wloz do garazu o ile mozesz i niech odstoji w cieplym. Ale najprzedzej szukaj przyczyny w puszce bezpiecznikow. Powywalaj przekazniki wlacz zaplon i np. wyieraczki i wkladaj przekazniki i zobacz co bedzie sie dzialo. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
wesol
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2005 Posty: 62 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-03-2005, 13:26
|
|
|
Dokładnie miszko ma racje. Możesz poszukac informacji na liście dyskusyjnej google. Przeglądałem kiedyś tam forum o motoryzacji i było pare postów o skrzynce bezpiecznikowej w tipo, POdobno ona z czasem pada i elektryka wariuje, z tego co pamietam to radzą wyciągnięcie jej i przelutowanie wszystkich styków. To może kosztować , a samo wyciągnięcie tez pewnie niebędzie łatwa
[ Dodano: Sob Mar 19, 2005 13:27 ]
Miszko cięzko mi cos teraz powiedziec na temat wyjazdu. Mam takę robotę że ciężko coś zaplanować na miesąc do przodu. |
_________________ Wesol
TIPO 1.4 ie
Wrocław |
|
|
|
|
Hemi
Dołączył: 04 Gru 2004 Posty: 337 Skąd: W-wa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 19-03-2005, 13:55
|
|
|
UUff udało mi się naprawić zamek - zamyka się tylko z kluczyka i nie da sie otworzyć klamką od środka, ale przynajmniej samochód jest zamknięty
dodano niedziela 20.03.2005 14:26
Zamek naprawiony, elektryka nadal leży, nie mam pojęcia co to może być, obstawiam 2 rzeczy: skrzynka bezpieczników, albo elektryka w kierownicy. Ma ktoś może inne pomysły |
_________________ był:
FSO 1500
Fiat Tempra 1.6 S LPG
VW Golf 3 GT 1.8
jest:
Opel Vectra B Kombi 1.8 16V |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 21-03-2005, 00:25
|
|
|
Ciezko wyczuc, ale mozliwe ze pod wplywem zimna-ciepla-drgan luty moga "puszczac" przez co tworzy sie zimny lut (miejsce gdzienie laczy lut) lub "raz laczy raz nie" i uklad cyfrowy wariuje. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
dziura.arek
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 690 Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 21-03-2005, 18:14
|
|
|
Raczej skrzynka leży. Często spotykałem się z taką usterką. |
|
|
|
|
Hemi
Dołączył: 04 Gru 2004 Posty: 337 Skąd: W-wa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-03-2005, 20:26
|
|
|
Problem rozwiązany... udało się . Sprawdziłem skrzynkę bezpieczników oraz elektrykę przy kierownicy. Okazało się po rozebraniu skrzynki bezpieczników, że w środku był delikatnie mówiąc syf... brud, tłuszcz, wyraźne ślady wyschniętej wody. Skrzynka została wysuszona, wyczyszczona w środku i złożona. Efekt końcowy: wszystko działa poprawnie. Wyjęcie i rozłożenie skrzynki bezpieczników jest dziecinnie proste i zajmuje chwilkę. Muszę sprawdzić jeszcze skąd się wzięła woda w tamtej okolicy |
_________________ był:
FSO 1500
Fiat Tempra 1.6 S LPG
VW Golf 3 GT 1.8
jest:
Opel Vectra B Kombi 1.8 16V |
|
|
|
|
dziura.arek
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 690 Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 21-03-2005, 20:53
|
|
|
Tak jak pisałem często spotykana usterka. Gratulacje w rozwiązaniu problemu. |
|
|
|
|
Hemi
Dołączył: 04 Gru 2004 Posty: 337 Skąd: W-wa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 21-03-2005, 21:13
|
|
|
A ja dziękuję za pomocne uwagi. Pozdrawiam |
_________________ był:
FSO 1500
Fiat Tempra 1.6 S LPG
VW Golf 3 GT 1.8
jest:
Opel Vectra B Kombi 1.8 16V |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|