Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ciekawostka
Autor Wiadomość
Adam1971 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 53
Dołączył: 04 Lip 2005
Posty: 178
Skąd: Kielce
Wysłany: 18-05-2006, 21:27   Ciekawostka

Nie widziałem jak temat nazwac i czy to ten dział jak coś to przenieście i zmieńcie temat

Wiele razy był poruszany temat szybkiego wciskania hamulca i gaśnięcia samochodu na postju też tak mam. Były różne teorie (światła stopu obiżają obroty, serwo itp).

Ale teraz jestem zaskoczony. Założyłem LPG i wszysko się odwróciło.

Na benzynce obroty spadały do 400 a nawet gasł po szybkim wciskaniu kilka razy hamulca, a na LPG obroty rosną do 1700 i po przestaniu naciskania spadają do normalnych. A jak raz nacisnę hamulec tak samo jak na benzynie czy na LPG obroty są normalne.

Piszę o tym że może coś się wymyśli wspólnie bo teraz można dużo rzeczy wykreślić po tych objawach. Ktoś napisał że to powietrze działające w serwie i byłbym do tego skłonny się przychylić. Tylko dlaczego jest innaczej niż na benzynie. Może ktoś to przeanalizuje.[/b][/list]

A dodam jeszcze że teraz nie sprawdzałem po założeniu LPG jak wpływa hamulec na benzynie bo już jej nie używam
_________________
Tempra 1,6 93 r. gaźnik
  
 
marcinwodnik 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 353
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 18-05-2006, 21:41   

Witam !

Probowales zdjac przewod od serwa wspomagania hamulcowego i zaslepic go ( wtedy masz brak wspomagania ) i zobaczyc czy objaw ustal czy jest nadal ??
_________________
Pozdrawiam,
Marcin

Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!

<Baby są kochane!!>

Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980
     Moneta
 
 
Adam1971 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 53
Dołączył: 04 Lip 2005
Posty: 178
Skąd: Kielce
Wysłany: 18-05-2006, 22:00   

Osobiście mnie nie przeszkadza taki objaw tylko chciałem zacząc temat dlaczego może być taka różnica na benzy i lpg. W ten sposób mozna wykluczyć wiele odpowiedzi (np takich jak: przy naciśnięciu hamulca zapalają się światła stopu i to powoduje spadek obrotów, uszkodzone serwo, czy pompa) oczywiście bez urazy dla odpowiadających
_________________
Tempra 1,6 93 r. gaźnik
  
 
marcinwodnik 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 353
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 18-05-2006, 22:20   

Witam !

Ja sugeruje sprawdzic tak jak napisalem, albo jeszcze zwierac styki przelacznika od swiatel hamulcowych bez wduszania hamulca. Wedlug mnie obajw ten bena a lpg bierze sie stad ze ECU na benzynie jest wstanie zatrzymac silnik ( info z kilku czujnikow ) a instalacji lpg zwykle i tak ubogo podlaczonej pod wzgledem ilosci czujnikow to zbytnio nie rusza...moja ksromna opinia..fajnie jakby ktos sprawdzil to tak jak napisalem :) :)
_________________
Pozdrawiam,
Marcin

Kochaj szalej nie pytaj co dalej !!

<Baby są kochane!!>

Bmw 745i 2004, Syrena 105 lux 1980
     Moneta
 
 
bob96 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 63
Dołączył: 23 Lis 2004
Posty: 519
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Województwo: Śląskie
Wysłany: 19-05-2006, 05:42   

W mojej Temperce jak załącze światła to obroty spadają z 900 na 700 , moze ktoś mi wytłumaczy co jest tego powodem że silnik traci aż 200 obrotów :(
_________________
Cromka 1.9 automat
Marea Weekend 1,8 +BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik + gaz BRC
P.Walker+ Sirio ML145
Uniden 78 elite
     assistance
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 19-05-2006, 14:36   

z tymi światłami to albo naprawdę dziwne żarówki (superprądożerne) i/lub styki już takie ten i ma dodatkowy opór jeszcze i/lub też alternator już trochę do D i/lub jakieś zwarcie po drodze w instalacji do świateł, gdzie przy włączonych zbyt obciąża poborem alternator a ten przyhamowuje na tyle silnik...
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 21-05-2006, 00:50   

bob96 napisał/a:
W mojej Temperce jak załącze światła to obroty spadają z 900 na 700 , moze ktoś mi wytłumaczy co jest tego powodem że silnik traci aż 200 obrotów :(


Bob to wszystko wina tego, że masz obrotomierz ;)
Ja go nie mam więc nie wiem ile tracę :D
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load