Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
pomocy wachacz
Autor Wiadomość
pabblo666 


Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 45
Skąd: łódż
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 14-06-2010, 17:48   pomocy wachacz

witam wszystkich
wymieniałem dzisiaj wahacz prawy problem pojawił się przy przykręcaniu nowego wahacza
mianowicie nie mogę przykręcić jednej śruby od wahacza tej najdłuszej
jak się patrzy na założony wahacz to lewa najdalsza pomóżcie :sciana: :sciana: :sciana:
_________________
PABBLO666
  
 
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-06-2010, 17:50   

pabblo666, najlepiej to właśnie tą śrubę przykręcić jako pierwszą,potem już nie ma takiego problemu.
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
pabblo666 


Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 45
Skąd: łódż
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 14-06-2010, 17:53   

czyli co odkręcić całoś i zacząć od nowa
_________________
PABBLO666
  
 
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-06-2010, 18:01   

No pewnie będzie najwygodniej.Zawieszenie już całe poskładałeś :?: czy stanąłeś na etapie tej śruby :?:
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
pabblo666 


Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 45
Skąd: łódż
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 14-06-2010, 18:02   

całe poskładane bo musiałem zwolnić garaż
:sciana:
_________________
PABBLO666
  
 
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-06-2010, 18:08   

No to kolego przekichane,musisz zacząć od nowa :roll: tylko zacznij potem to skręcać właśnie od tej najgorszej śruby potem poleci z górki i postaraj się poprzykręcać wszystkie tak na kilka obrotów a następnie dowalić na maksa,bo jeszcze gwinty sobie spaprasz i cała praca pójdzie do du*y.

Życzę powodzenia :)
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
pabblo666 


Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 45
Skąd: łódż
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 14-06-2010, 18:11   

napisz mi jeszcze czy najpierw ta pechowa śruba a dopiero później sworzeń i łącznik czy najpierw sworzeń
_________________
PABBLO666
  
 
 
dziura 



Pomógł: 19 razy
Wiek: 45
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 960
Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-06-2010, 18:15   

pabblo666, najpierw ta śruba,potem reszta śrub z wachacza,potem łącznik wsadź,sworzeń i dopierdo* wszystko.
_________________
TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition
     assistance   Moneta
 
pabblo666 


Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 45
Skąd: łódż
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 14-06-2010, 18:17   

ok dziękuje pozdrawiam
_________________
PABBLO666
  
 
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 14-06-2010, 22:13   

przy pracach z zawieszeniem jeszcze, to dowiedziałem sie niedawno, należy używać NOWYCH śrub i nakrętek. Chodzi o zmęczenie materiału, śruby pracują tak samo jak reszta i też się potrafią złamać.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 14-06-2010, 22:40   

Jelcyn napisał/a:
należy używać NOWYCH śrub i nakrętek. Chodzi o zmęczenie materiału, śruby pracują tak samo jak reszta i też się potrafią złamać.


To jest oczywiste ... ... ...


Ale jakoś nigdy o tym nie pomyślałem :| :sciana: Dało mi to teraz do myślenia ;/
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 14-06-2010, 22:48   

Luczu, i tu jest motyw, jak się o tym dowiedziałem, to byłem jakiś tydzień po wymianie amortyzatorów, więc na wszelki, do sklepu, i od nowa kręcimy haha
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 14-06-2010, 23:03   

nie no ja mam pewnie 100% śrub w zawieszeniu fabrycznych i teraz nie zamierzam odkręcać wszystkiego i zmieniać. Poczekam do wymiany. Może nic się nie urwie.

Ale też nie ma co panikować do dzisiaj jeżdżą duże fiaty na oryginalnych pewnie i dają radę :D
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load