pomocy wachacz |
Autor |
Wiadomość |
pabblo666
Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 45 Skąd: łódż
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 14-06-2010, 17:48 pomocy wachacz
|
|
|
witam wszystkich
wymieniałem dzisiaj wahacz prawy problem pojawił się przy przykręcaniu nowego wahacza
mianowicie nie mogę przykręcić jednej śruby od wahacza tej najdłuszej
jak się patrzy na założony wahacz to lewa najdalsza pomóżcie |
_________________ PABBLO666 |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-06-2010, 17:50
|
|
|
pabblo666, najlepiej to właśnie tą śrubę przykręcić jako pierwszą,potem już nie ma takiego problemu. |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
pabblo666
Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 45 Skąd: łódż
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 14-06-2010, 17:53
|
|
|
czyli co odkręcić całoś i zacząć od nowa |
_________________ PABBLO666 |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-06-2010, 18:01
|
|
|
No pewnie będzie najwygodniej.Zawieszenie już całe poskładałeś czy stanąłeś na etapie tej śruby |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
pabblo666
Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 45 Skąd: łódż
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 14-06-2010, 18:02
|
|
|
całe poskładane bo musiałem zwolnić garaż
|
_________________ PABBLO666 |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-06-2010, 18:08
|
|
|
No to kolego przekichane,musisz zacząć od nowa tylko zacznij potem to skręcać właśnie od tej najgorszej śruby potem poleci z górki i postaraj się poprzykręcać wszystkie tak na kilka obrotów a następnie dowalić na maksa,bo jeszcze gwinty sobie spaprasz i cała praca pójdzie do du*y.
Życzę powodzenia |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
pabblo666
Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 45 Skąd: łódż
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 14-06-2010, 18:11
|
|
|
napisz mi jeszcze czy najpierw ta pechowa śruba a dopiero później sworzeń i łącznik czy najpierw sworzeń |
_________________ PABBLO666 |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-06-2010, 18:15
|
|
|
pabblo666, najpierw ta śruba,potem reszta śrub z wachacza,potem łącznik wsadź,sworzeń i dopierdo* wszystko. |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
pabblo666
Dołączył: 12 Lut 2010 Posty: 45 Skąd: łódż
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 14-06-2010, 18:17
|
|
|
ok dziękuje pozdrawiam |
_________________ PABBLO666 |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 14-06-2010, 22:13
|
|
|
przy pracach z zawieszeniem jeszcze, to dowiedziałem sie niedawno, należy używać NOWYCH śrub i nakrętek. Chodzi o zmęczenie materiału, śruby pracują tak samo jak reszta i też się potrafią złamać. |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 14-06-2010, 22:40
|
|
|
Jelcyn napisał/a: | należy używać NOWYCH śrub i nakrętek. Chodzi o zmęczenie materiału, śruby pracują tak samo jak reszta i też się potrafią złamać. |
To jest oczywiste ... ... ...
Ale jakoś nigdy o tym nie pomyślałem Dało mi to teraz do myślenia ;/ |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 14-06-2010, 22:48
|
|
|
Luczu, i tu jest motyw, jak się o tym dowiedziałem, to byłem jakiś tydzień po wymianie amortyzatorów, więc na wszelki, do sklepu, i od nowa kręcimy |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 14-06-2010, 23:03
|
|
|
nie no ja mam pewnie 100% śrub w zawieszeniu fabrycznych i teraz nie zamierzam odkręcać wszystkiego i zmieniać. Poczekam do wymiany. Może nic się nie urwie.
Ale też nie ma co panikować do dzisiaj jeżdżą duże fiaty na oryginalnych pewnie i dają radę |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|