|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
do ślubu |
Autor |
Wiadomość |
luki21
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 22-05-2009, 16:07
|
|
|
luki21, to zależy. Ta pierwsza używka ma więcej klamotów i ma też te zamienniki. Po 2 silnik. Jeżeli pozostaje oryginał to lepszy byłby górnozaworowy niż dolnozaworowa Pobieda. Blachy, malowanie i skóra do środka ładne felgi (albo ładny oryginał) + opony to ze 25 tysięcy. Chyba, że: blachy zrobisz sam, masz znajomego tapicera, znajdziesz kogoś kto pomoże przy składaniu do kupy i będzie wiedział co jest 5 w takim starym aucie i masz znajomego lakiernika. W tych co pokazałeś brakuje kilku rzeczy więc trzeba by zdobyć. Chromy też już nie błyszczą, a i pewnie podstawowe rzeczy jak zawieszenie i hamulce łatwo dostępne nie są. Za tego garbusa trochę z ceną przesadzili jak na stan, bo akurat rocznik się nie liczy. Stawiałbym na 25 koła + 4-5 rezerwy.
http://www.warszawa203.republika.pl/ |
_________________
|
|
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-05-2009, 16:12
|
|
|
czy warto, na pewno dla satysfakcji i ewentualnie jeśli planujesz na tym zarabiać, na pewno nie odzyskasz włozonej kasy sprzedając ją po odrestaurowaniu
ile kasy to już zależy od tego ile potrafisz zrobić sam,
1. trzeba całe autko rozebrać praktycznie do ostatniej srubki wiele elementów blaszanych wymienić, raczej ciężko dostać więc najpierw trzeba sobie blachę wyprofilować, wiele rzeczy pospawać, potem szpachla, przygotowanie do malowania i lakier
2. wnętrze, jeśli czegoś brakuje to trzeba szukać najlepiej oryginalnego, siedzenia, boczki itp. do tapicera, reszta elementów do oczyszczenia itd.
3. Silnik, najprościej chyba wrzucić coś bardziej współczesnego, aczkolwiek jeśli chcesz się zbliżyć do oryginału to obowiązkowo remont, tu koszty zależą ode typu silnika nie wiem jakie były w jakim modelu ale to było technicznie zbliżone do żuka/nyski więc tu z częściami może być łatwiej ale nie musi
4. układ jezdny koła, opony, amorki, hamulce, elementy gumowe - praktycznie wszystko do wymiany
ale jeśli się zdecydujesz to satysfakcji nikt Ci nie odbierze i na pewno znajdziesz wielu kibiców na forum |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
luki21
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 22-05-2009, 16:40
|
|
|
mrk69, nie mówiłem konkretnie o tych sztukach bo jest u mnie taka na sprzedanie i to kompletna wiadomo trzeba blachy porobić i silnik ale dla blacharza w rodzinie to nie kłopot a silnik to z tatuśkiem by się zrobiło bo ma troszkę doświadczenia w takich autkach
a ceny nawet jak bym chciał sprzedawać zaraz po remoncie to na allegro nawet 40000 zł
ale takiego autka nie sprzedaje się po remoncie przynajmniej nie od razu
myślałem też o obniżeniu dachu mniejsze okna itd |
_________________ 1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!! |
|
|
|
|
grabarz
Pomógł: 18 razy Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 1685 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 22-05-2009, 19:16
|
|
|
luki21, pomysł fajny ,ale portfel musi być na prawdę gruby ,bo sam lakier nie może być jakiś tam ,to już się kładzie wyższą ligę ,gdzie litr może kosztować 1000 pln ,co do obszycia skóra ,to w pewnym sensie mógłbyś tanio w miarę zrobić ,pokazał się u nas kolega który robi to z zamiłowania i utrzymania rodziny ,więc pewnie byście się dogadali ,reszta tak jak wyżej piszą ,chromy odrestaurować i starać się wszystko ori mieć
luki21 napisał/a: | myślałem też o obniżeniu dachu mniejsze okna itd |
Też fajna myśl ,coś w stylu HOT RODA ,tylko wtedy fajne oponki dopasować takie np z białym paskiem ,i fele ,jak ori to ostro chromowane ,jak nie to w stylu Hot rodów ,także ja trzymam kciuki za realizacje i obyś się nie wypalił finansowo i psychicznie w trakcie prac |
_________________ KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 22-05-2009, 22:45
|
|
|
luki21, o gustach się nie dyskutuje.
Ja powiem tyle, za CHOLERĘ nie pojechałbym takim pasztetem do ślubu.
Za taki pasztet uważam właśnie Warszawę Garbusa, Syrenkę 105-kę czy też 103-kę (porywaczkę), czy inną postkomunistyczną maszkarę. |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 22-05-2009, 22:57
|
|
|
Emf napisał/a: |
Za taki pasztet uważam właśnie Warszawę Garbusa, Syrenkę 105-kę czy też 103-kę (porywaczkę), czy inną postkomunistyczną maszkarę. |
Tyś jest pasztet, to klasyki są |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 22-05-2009, 23:26
|
|
|
ubek napisał/a: | Tyś jest pasztet, to klasyki są |
GRZESZNIKU, to są zwykłe postkomunistyczne PASZTETY motoryzacyjne |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 22-05-2009, 23:43
|
|
|
Emf napisał/a: | Za taki pasztet uważam właśnie Warszawę Garbusa, Syrenkę 105-kę czy też 103-kę (porywaczkę), czy inną postkomunistyczną maszkarę. |
coś w tym jest. Dodał bym jeszcze 126p Ale 125p już nie są takie złe |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
stefan
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 01 Cze 2007 Posty: 390 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 23-05-2009, 16:56
|
|
|
Luki21, ja Ci powiem troche z doświadczenia, bo też planowałem kupić stare auto i je odrestaurować, ale koniec końców kupiłem stary motor (Jawa 250/353 - 1961 rok). I powiem Ci że w przypadku motoru wygląda to tak:
1)kasa
2)kasa
3)wyposażony garaż i jakieś tam techniczne pojecię
W przypadku samochodu ilość pieniędzy wzrasta 10x.
Myślę że jak nie masz jakichś 10-15 tys. to nie masz nawet w co się pakować.
Przemyśl poważnie... |
_________________ Wnerwia mnie ten banner... |
|
|
|
|
MupiK
Pomógł: 15 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1350 Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 23-05-2009, 20:26
|
|
|
Hmm ja ci powiem ze pomysl, niezly.
Chociaz z drugiej strony $ to podstawa przy takim przedsiewzieciu.
Ja ostatnio ogladam sie za autem od "swietego":D ale narazie sfera marzen
Jedni stare auta uwazaja za klasyki inni za pasztety o tym sie nie dyskutuje:-) |
_________________ www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|