Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup Stilo
Autor Wiadomość
Rajek 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 453
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 14-12-2009, 22:01   Zakup Stilo

Padła decyzja, że następcą po Tipku będzie 3 drzwiowe stilo. Autko mam nadzieje nabyć na wiosnę ale już teraz chciałbym wiedzieć czego unikać i na co patrzeć przy zakupie. Może ktoś ma orientacje z tym modelem. Z góry dziękuje
     Moneta
 
 
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 14-12-2009, 22:17   

siostra owe posiada.. osobiscie odradzam 1.6 16v.. jak dla mnie to ciut slaby.. 1.8 nie jezdzilem ale raczej lepiej sobie radzi z tyym ciezarnym autem ;) ogolnie bajka auto ale zalezy za jaka cene.. do 12stu moglbym dac wyzej juz bym nie szedł chyba ze jakas maszynka full opcja z maszynka do robienia pieniedzy..
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
Szczęściarz 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 263
Skąd: Gorlice
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 14-12-2009, 22:52   

Było o Stilonie już wieeeele razy. Jak chcesz stilo to bierz z Dieslem (wystarczy 115km). Silniki bezawaryjne,trwałe, cicho i kulturalnie pracujące (na zewnątrz, bo w kabinie w stilo słychać go dość wyraźnie a nawet bardzo wyraźnie), ekonomiczne, o bardzo dobrych osiągach. Jakość materiałów urzytych do wykończenia wnętrza, rzeczywiście dobra, auto wygodne, przestronne, ma trwałe zawieszenie. Dobrze się prowadzi. Największe wady - słabe wyciszenie oraz ciągłe zawadzanie mankietami od koszuli o płytę klaksonu na kierownicy :sciana: - kto to kur... wymyślił
_________________
Było ///// TIPO 1.4 ie (195 000km) 1990 r... umarło śmiercią tragiczną 23.01.2008 około godziny 21:30
Jest Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V (360 000km) 2002 r. Kupiona w 2008. Jest 2017 - nadal niekapryśna
     assistance   Moneta
 
 
Rajek 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 453
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-12-2009, 00:54   

Szczęściarz co do silników to do tej pory był dylemat pomiędzy oszczędnym 1.9 JTD 80KM a 2.4L 170KM ale chyba skupie się na szukaniu właśnie 1.9 JTD 115-120 KM.
A jakieś konkretne wady tych jednostek?
     Moneta
 
 
Szczęściarz 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 263
Skąd: Gorlice
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 16-12-2009, 19:40   

Rajek napisał/a:
Szczęściarz co do silników to do tej pory był dylemat pomiędzy oszczędnym 1.9 JTD 80KM a 2.4L 170KM ale chyba skupie się na szukaniu właśnie 1.9 JTD 115-120 KM.
A jakieś konkretne wady tych jednostek?


Co do JTD. Ja użytkuje rok samochód właśnie z silniczkiem JTD 115. km.
Zalety już znasz bo pisałem wyżej. Natomiast wady:
............ :D
No kurde uwierz mi, że na poczekaniu ciężko coś konstruktywnego wymyślić.
Trzeba czyścić z sadzy zawór EGR, czujnik ciśnienia doładowania turbiny, pilnować szczelności przewodów turbosprężarki, czasami szwankują przepływomierze - praktycznie wszystko to samo co u aut konkurencyjnych- już na upartego wyciągnięte info z forum alfy :)
Ja zrobiłem tym autem na dzień dzisiejszy ponad 25 kkm i nawet "maski nie otwierałem"

A propos forum Alfy i innych:

Takiego forum jak TTT nie znajdziecie nigdzie :) - prawie jak rodzina
_________________
Było ///// TIPO 1.4 ie (195 000km) 1990 r... umarło śmiercią tragiczną 23.01.2008 około godziny 21:30
Jest Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V (360 000km) 2002 r. Kupiona w 2008. Jest 2017 - nadal niekapryśna
     assistance   Moneta
 
 
Rajek 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 453
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-12-2009, 23:52   

Grunt by był oszczędny i bezawaryjny a zarazem by miał w sobie troszkę mocy. A jak ze spalaniem faktycznym z tym silnikiem? Bo w na każdej stronie podają inne..

Kurcze bardzo mi się spodobał ten skywindow ale puki co tylko w autach z silnikami 2.4 go znajduje
     Moneta
 
 
rob 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 53
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 487
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 17-12-2009, 10:29   

Rajek napisał/a:
Grunt by był oszczędny i bezawaryjny a zarazem by miał w sobie troszkę mocy. A jak ze spalaniem faktycznym z tym silnikiem? Bo w na każdej stronie podają inne..

Kurcze bardzo mi się spodobał ten skywindow ale puki co tylko w autach z silnikami 2.4 go znajduje


odradzam motorki 2.4 benzyniaki strasznie awaryjne z tego co wiem,nawet użytkownicy Lancia Kappa z tym motorem narzekają na bardzo częstą awaryjność.
1.9 JTD to chyba trafny wybór.
pozdrawiam
_________________
Fiat Ducato 2.3 JTD
Mazda MX3 1.6 16v
     Moneta
 
 skype
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 17-12-2009, 11:28   

rob, Siostra ma w alfie 156 silnik 2.4 JTD i jest praktycznie bezobsługowy - tylko olej i rozrząd. Stilo 3D bardzo mi się podoba, sam chciałem takie kupić, ale pieniążków brakło bo na ładnie utrzymanego diesla trzeba z 15tys. Tylko nie kupuj 5D bo są paskudne :lol: . U mnie stilo to będzie następca bravo, ale to za kilka lat bo tym mi się dobrze jeździ
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 17-12-2009, 12:03   

"...Kolejnym przykładem auta, które większość nabywców omija szerokim łukiem, jest fiat stilo. Samochód w 2001 roku zastąpił popularną bravę, ale sam nigdy nie powtórzył sukcesu poprzednika. Dlaczego? Do tej pory Fiat słynął głównie z produkcji niewielkich i tanich aut o przeciętnej wytrzymałości. Włosi unieśli się jednak ambicją i postanowili, że stworzą pojazd, który pod żadnym względem nie będzie ustępował czołówce klasy.

Operacja zakończyła się sukcesem, ale - niestety - pacjent zmarł. Auto zniknęło z oferty Fiata w 2007 roku. Czy było usterkowe i niedopracowane? Wręcz przeciwnie. Samochód był tak dobrze wyposażony, że jego podstawowa wersja na rynku polskim była o kilkaset złotych droższa od... toyoty corolli, co dla przeciętnego klienta było nie do zaakceptowania
Za sprawą kiepskiej opinii o marce stilo są dziś wyceniane niżej niż golfy, corolle czy focusy. Tymczasem włoski produkt jest przeważnie o niebo lepiej wyposażony (także pod względem bezpieczeństwa), dużą część oferty na rynku wtórnym stanowią turbodoładowane diesle JTD, które wytrzymałością i kulturą pracy biją na głowę konkurencję. Przeważnie górę bierze jednak ogólny wizerunek i właściciele stilo miewają duże problemy z "pozbyciem" się auta."
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
sheriffnt 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 61
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 323
Skąd: Gdynia/Baranówka
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 17-12-2009, 17:51   

Witam
Ja tez widzę dla siebie Stilo jako następce Temperki, z wywiadów z użytkownikami i mechanikami jawi się jako auto beproblemowe (szczególnie 1,9 JTD), ten artykuł przytoczony przez Ego wyjasnia kiepska ich popularność, ale czego sie dziwić w kraju gdzie takim podziwem obdarza sie wszytsko co niemieckie, a Golf czy Pasat to niemal obiekty kultu ;D
PS jak dla mnie jednak, będe szukał kombi :)
_________________
Pozdrawiam Mirek

Fiat Tempra 1,9 TD był
Lada 21072 1300 była
Fiat Tempra 1,9 TDs Weekend
  
 
 
Szczęściarz 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 263
Skąd: Gorlice
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 17-12-2009, 19:21   

sheriffnt napisał/a:
Jak dla mnie jednak, będe szukał kombi :)


I słusznie. Jest o wiele ładniejszy niż 5d i bardziej funkcjonalny niż inne wersje.

Silniczek 2.4 Pb też bym stanowczo odradzał. Nie wiem jak z awaryjnością samych jednostek ale występują one w tych modelach w większości ze skrzynią biegów selspeed z któą są duże problemy.

Najlepszy wybór to chyba rzeczywiście JTD.

Ktoś pytał o zużycie paliwa - w mieście w zimie nie przekracza mi 6.2 litra.

A co do trwałości.... Mój silnik (o ile na przeglądzie startowym we fiacie mnie rok temu nie bujali) ma w tym momencie przejechane około
280 000 km!!!!! Na liczniku ma 190 000. Silnik z tym przebiegiem nie ma żadnych wycieków oleju, którego też nie bierze i jest nadal bezobsługowy!!. Mam jeszcze oryginalny akumulator a dzisiaj po 11 godzinnym postoju na mrozie -12C odpalił po dwóch sekundach kręcenia...To naprawde dobra konstrukcja.
Więc ja podpisuje się pod artykułem który przytoczył Ego w temacie JTD.
_________________
Było ///// TIPO 1.4 ie (195 000km) 1990 r... umarło śmiercią tragiczną 23.01.2008 około godziny 21:30
Jest Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V (360 000km) 2002 r. Kupiona w 2008. Jest 2017 - nadal niekapryśna
     assistance   Moneta
 
 
rob 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 53
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 487
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 18-12-2009, 15:17   

meter30 napisał/a:
rob, Siostra ma w alfie 156 silnik 2.4 JTD i jest praktycznie bezobsługowy - tylko olej i rozrząd. Stilo 3D bardzo mi się podoba, sam chciałem takie kupić, ale pieniążków brakło bo na ładnie utrzymanego diesla trzeba z 15tys. Tylko nie kupuj 5D bo są paskudne :lol: . U mnie stilo to będzie następca bravo, ale to za kilka lat bo tym mi się dobrze jeździ


Pisałem że nie polecam 2.4 wolnossących w benzynie 8)
A 2.4 JTD to już ujeżdzam ze 3 zimy i nie narzekam :D
Choć dzisiaj mnie zarzuciło i jebno...em w płot :(
_________________
Fiat Ducato 2.3 JTD
Mazda MX3 1.6 16v
     Moneta
 
 skype
 
Rajek 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 453
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-12-2009, 10:28   

Byłem u pobliskiego mechanika z Tipolem i przy okazji zapytałem czy często przyjeżdżają do niego Stilo, to powiedział że najczęstszym problemem z jakim przyjeżdżają do niego właściciele JTD jest uszkodzona turbina (ponoć w tym roku miał 5 takich pzypadków) i że taka naprawa jest dość kosztowna..
     Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 20-12-2009, 12:39   

Rajek napisał/a:
najczęstszym problemem z jakim przyjeżdżają do niego właściciele JTD jest uszkodzona turbina (ponoć w tym roku miał 5 takich pzypadków) i że taka naprawa jest dość kosztowna..


turbo zawsze w każdym aucie siada zwłaszcza jak ktoś nie umie się z tym obchodzić. Koszty regeneracji + olej + robota około 1500 zł.

** Dodano: 20-12-2009, 12:40 **
Ciekawe ile u niego było golfów, lagun i innych
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 20-12-2009, 16:52   

Luczu napisał/a:
Rajek napisał/a:
najczęstszym problemem z jakim przyjeżdżają do niego właściciele JTD jest uszkodzona turbina (ponoć w tym roku miał 5 takich pzypadków) i że taka naprawa jest dość kosztowna..


turbo zawsze w każdym aucie siada zwłaszcza jak ktoś nie umie się z tym obchodzić. Koszty regeneracji + olej + robota około 1500 zł.

** Dodano: 20-12-2009, 12:40 **
Ciekawe ile u niego było golfów, lagun i innych


kuzyn w swojej lagunie Dci wykosztowal sie na 2700 z robocizna ;)
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 20-12-2009, 17:49   

Stilo ... tylko 3D ;) 5D nie są takie ładne.

Fajne autko. Około 15 tyś. zł (w górę) trzeba mieć, aby kupić coś z JTD.

Tutaj ładny (wizualnie) egzemplarz, ciekawe jak mechanicznie:
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10450715
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 20-12-2009, 18:01   

Stivi napisał/a:
kuzyn w swojej lagunie Dci wykosztowal sie na 2700 z robocizna ;)


ojciec w tym samym aucie 1300- 1500 z tego co pamiętam
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 20-12-2009, 18:20   

Luczu napisał/a:
Stivi napisał/a:
kuzyn w swojej lagunie Dci wykosztowal sie na 2700 z robocizna ;)


ojciec w tym samym aucie 1300- 1500 z tego co pamiętam


laguna 2004 bodajze ta jedna z nowszych ;)
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 20-12-2009, 18:52   

my mamy z 2002. W sumie to to samo. YYY w 1.9 dci to była wada fabryczna. Turbo siada stosunkowo często
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 20-12-2009, 22:39   

Znam trzy osoby posiadające Stilo i narzekają jedynie na elektronikę, która się tam bardzo p..........suje ;)
Albo mają pecha albo jednak bolączka Fiata w tym względzie dotknęła również Stilo.
Autko jest bardzo ładne ale tylko w wersji 3D.
5D jest okropne, a SW wręcz obrzydliwe.
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
Rajek 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 453
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 21-12-2009, 10:51   

Eh to teraz nie wiem, czy kupić tańszy z już uszkodzoną turbiną i z kasy którą zaoszczędzę ją naprawić czy może droższy ale bez gwarancji czy ta turbina zaraz mi nie wysiądzie. Wiem że równie dobrze może milion innych rzeczy wysiąść w aucie a turbina będzie cała ale za auto trochę zapłacę i każde dodatkowe 2-3 tys na naprawę nie wchodzi w grę.
     Moneta
 
 
Szczęściarz 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 263
Skąd: Gorlice
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 21-12-2009, 12:42   

Rajek napisał/a:
Eh to teraz nie wiem, czy kupić tańszy z już uszkodzoną turbiną i z kasy którą zaoszczędzę ją naprawić czy może droższy ale bez gwarancji czy ta turbina zaraz mi nie wysiądzie. Wiem że równie dobrze może milion innych rzeczy wysiąść w aucie a turbina będzie cała ale za auto trochę zapłacę i każde dodatkowe 2-3 tys na naprawę nie wchodzi w grę.


Ja z turbem nie mam żadnego problemu. Praktycznie jej nie słychać, nie ma żadnych "zachamowań" przyduszeń i działa bardzo skutecznie 8) zwłąszcza od 2000 obr/min ;)

** Dodano: 21-12-2009, 17:51 **
A skąd wogóle taka teoria o usterkowych turbosprężarkach a zwłaszcza w JTD?? :roll: Co to znaczy, że kupić z uszkodzoną turbiną czy martwić się o jej stan??
Rajek, jeśli turbina była eksploatowana prawidłowo to nie ma prawa się jej nic dziać. Jeśli nie świszczy jak w tirze, płynnie się nakręca, to jest wszystko ok.
_________________
Było ///// TIPO 1.4 ie (195 000km) 1990 r... umarło śmiercią tragiczną 23.01.2008 około godziny 21:30
Jest Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V (360 000km) 2002 r. Kupiona w 2008. Jest 2017 - nadal niekapryśna
     assistance   Moneta
 
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 21-12-2009, 19:07   

Emf napisał/a:
5D jest okropne, a SW wręcz obrzydliwe

5D to mi przypomina skode fabię :lalala: 3D jest za to śliczny
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
Rajek 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 453
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-12-2009, 10:32   

Szczęściarz, nigdy nie kupowałem diesla i akurat w tych silnikach nie mam pojęcia w co się wsłuchać, gdzie spojrzeć itp. by później na tym nie stracić
     Moneta
 
 
Szczęściarz 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 263
Skąd: Gorlice
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-12-2009, 14:19   

Rajek napisał/a:
Szczęściarz, nigdy nie kupowałem diesla i akurat w tych silnikach nie mam pojęcia w co się wsłuchać, gdzie spojrzeć itp. by później na tym nie stracić


Ja Cie rozumię... nie jest to łatwe, pamiętam jak sam kupowałem auto fiu fiu troche nerwów poszło na początku :)
Pamiętam, że po kupnie działy się przez chwile dziwne rzeczy, ale to przez to ze auto długo stało nie jeżdrzone po sprowadzeniu z zagranicy. Po paru dniach wszystko bylo już na piątke z plusem ;)
Najlepiej jak weźmiesz sobie kogoś kto diesle eksploatuje na codzień. Taka osoba będzie wiedziała jak powinien się zachowywać sprawny silnik.
_________________
Było ///// TIPO 1.4 ie (195 000km) 1990 r... umarło śmiercią tragiczną 23.01.2008 około godziny 21:30
Jest Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8V (360 000km) 2002 r. Kupiona w 2008. Jest 2017 - nadal niekapryśna
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load