|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Co to może być 2.08V |
Autor |
Wiadomość |
GrzesiekK
Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 146 Skąd: podkarpackie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 28-08-2007, 07:01 Co to może być 2.08V
|
|
|
Co to może być w czasie jazdy szarpie. Wygląda to tak jakby zgasł i od razu odpalił albo obroty spadły o połowę i dalej się podniosły silnik 2.0 8V. Może chwilowy zanik prądu nie wiem doradźcie co to może być. |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 02-09-2007, 21:01
|
|
|
W moim tipolocie miałem podobnie. Przetrzepałem całą instalację i znalazłem naderwany kabelek który łączy aparat zapłonowy (nie wiem jak sprawa będzie wyglądała u Ciebie) z modułem. Posprawdzaj może jeszcze wszelakie masy w samochodzie. |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
YaSIu
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 13 Mar 2006 Posty: 154 Skąd: Świdnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 03-09-2007, 20:10
|
|
|
GrzesiekK napisał/a: | doradźcie co to może być |
Czeka Cię chyba dokładny przegląd instalacji.
Napisz jeszcze jak to się objawia, w jakim zakresie obrotów to szarpanie występuje, na jakiej drodze, na dziurach - napisz o szczegółach. |
_________________ Był Mercury Cougar V6 3.8 --- jest Tipo 1.6 LPG 835C1000 już ponad 270kkm. |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-09-2007, 20:25
|
|
|
1) masz tylko PB? bez LPG? jeśli obydwa - na obu paliwach ten efekt?
2) kiedy ostatnio grzebałeś przy instalacji elektr i zapłonowej tak kontrolnie?
złącza mas, świece, kable, cewka.. czy wszystko dobrze siedzi i nie jest już przepracowane, bo to przypomina zanik zapłonu...
3) na jałowym chodzi OK? te zaniki tylko na wyższych obrotach? |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
GrzesiekK
Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 146 Skąd: podkarpackie
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 04-09-2007, 17:12
|
|
|
Czyszczenie potencjometru przepustnicy i ponowne ustawienie i problem znikł obroty się ustabilizowały i nie przerywa. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|