Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ponownie CZ POMOCY!!!
Autor Wiadomość
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 03-12-2006, 18:59   ponownie CZ POMOCY!!!

witam!
zaczyna mnie juz wkurzac moj cz, mam w moim tipo fabryczny cz i ostatnio mam z nim takie o to problemy: jak otworze wszystkie drzwi recznie(tzn. rygielkami) i przekrecam kluczyk w drzwiach kierowcy to wszystkie drzwi sie bez problemu zamkna ale jak chce puzniej lub zachwile otworzyc, przekrecam kluczyk a tu lipa otwiera sie tylko kierowcy a reszta w dole slychac tylko z pozostalych drzwi (w momencie przekrecania klucza) takie "pstryk" i nic nie otwiera i tak za kazdym razem dopoki sie nie spali bezpiecznik... :/ :/ :/ Dodam ze ten dlugi przekaznik zmienilem na nowy bo myslalem ze to jego wina ale nie pomogl. CO TO MOZE BYC??? POMOCY
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
RaV 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 539
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 04-12-2006, 08:27   

gawor06 napisał/a:
puzniej

:!: WSTYD :!: :sciana: :sciana: :sciana:

Co by się działo na egzaminach na prawo jazdy, gdyby było więcej niż pierwsze 4 litery alfabetu, lub, nie daj boże - pytania opisowe.....

I drobiazg
gawor06 napisał/a:
zachwile

piszemy osobno - "za chwilę"

No i uprzedzając Twoje pytanie, nie mam pojęcia co to może być (z Twoim CZ)
Ja mam fabryczny i nie zamyka się jak przekręcam kluczyk.

Pozdrawiam
_________________

     assistance   Moneta
 
schab 



Pomógł: 25 razy
Wiek: 66
Dołączył: 13 Paź 2006
Posty: 616
Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 04-12-2006, 09:02   

gawor06 napisał/a:
puzniej zachwile

Ofiara komórek i pisania SMS ...
     assistance
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 04-12-2006, 09:33   

dobra ok 2 byki ale szybko pisalem bo do pracy szedlem na noc
naprawde nikt nic nie wie co moze byc nie tak???
RaV jak to nie zamyka ci??? czyli tobie w ogole CZ nie dziala??
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
RaV 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 539
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 04-12-2006, 09:55   

gawor06 napisał/a:
RaV jak to nie zamyka ci??? czyli tobie w ogole CZ nie dziala??

Działa.
Oj - sorrki - zrozumiałem, że jak przekręcasz kluczyk w stacyjce - wtedy Ci zamyka (tak jest w Seicento), teraz doczytałem, że piszesz w drzwiach. Mój błąd.
Ja mam fabryczny CZ podpięty pod alarm - otwieram i zamykam z pilota.
_________________

     assistance   Moneta
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 04-12-2006, 09:59   

acha to teraz kumam...
a wiecie moze co jest z moim???
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
Radke 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1240
Skąd: Błonie k/W-wy
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 04-12-2006, 11:01   

W moim aucie zamek centralny nie jest fabryczny tylko montowany u dealera przed wydaniem auta. Generalnie jest 5 siłowników: tylne drzwi i klapa bagażnika: slave, drzwi kierowcy: master a drzwi pasażera z przodu to dla mnie zagadka: zamykając kluczykiem drzwi pasażera zamykam wszystkie pozostałe natomiast gdy otwieram to tylko te drzwi, pozostałe są zamknięte...
_________________
Pozdrawiam

Moja Tempra to już historia. Obecnie jest:

* Opel Astra Caravan 1.7DTL
* Citroen C4 Grand Picasso aut
* Fiat Uno 1.4 VAN
* Polonez Truck Plus 1.9d

zapraszam na: www.trade-r.pl
     assistance   Moneta
 
 skype
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 04-12-2006, 12:00   

zapomnialem dodac ze mam moje tipo od mniej wiecej 8 miesiecy...
i napoczatku jak kupilem go to nie wiedzialem ze mam CZ dopiero miesiac temu zmienialem bezpiecznik jakis i zobaczylem ze 1 brakuje, brakowalo wlasnie tego od cz wiec wpialem bezp. i chodzilo dobrze do wczoraj...;/;/;/ POMOCY!!!!!!!!!!
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-12-2006, 22:29   

--> Radke: pasuje to idealnie, że masz dokładany nieorginalny centralny, czyli nie w zamkach a siłowniki, wszystki slave, tylko od kierowcy master a od pasażera... niby master; ja obstawiam - od pasażera masz master, ale uszkodzoną ma krańcówkę;
taku siłowniczek 5 przewodowy od 2 przewodowego różni się tylko tym, że 2 przewody to zasilanie silników +/-/-/+ połączone razem od wszystkich siłowników a pozostałe 3 przewody przy 5 przewodowym to przewód z zazwyczaj masą (jeśli w centralce sterowanie 'zamknij'/'otwórz' ma poprzez [podawanie]/zwieranie [do]masy) i 2 powrotne; taki siłownik 'master' ma 2 krańcowe przełączniki-przyciski wbudowane, więc jak otwierasz kluczykiem i wysuwasz cięgno a z nię ręcznie kluczykiem wysuwasz siłownik, to gdy się wysunie to zewrze jeden z przycisków (w sobie) krańcowych, akurat otwarcia, zewrze masę do kabla 'otw';gdy zamykasz kluczem, to popychsz cięgno, a znim siłownik, gdy ten się schowa to zaś tą masę to ostatniego pozostałego kabla zewrze 'zamk'; czyli siłownik master to silniczek (2 kable zielony i nieb zazw.) i 2 przełączniki na końcowe położenia, ze wspólną masą (zazw czarny chyba) i osobno zwiera do wy 'zamk' (brąz chyba) bądź 'otw' (biały chyba w standardzie); dlatego zklucza też można zamykać; to tyle teorii jakby ktoś kiedyś szukał a nie wiedział; jak się ma centralkę np +em sterowaną to kablem głównym z dodatkowych 3ch w masterze (siłowniku) jest plusowy i jego zwiera do pozost dwóch w zależ od osiągniętego skrajnego położenia;

---> jeśli u Ciebie Radke od pasażera zamkniesz kluczem ale nei otworzysz to rozwiązanie nasuwa się tylko takie:
=masz siłownik master tam
=nie ma sygnału dla otwarcia-> albo masz uszkodzony styk krańcowy otwarcia w siłowniku i nie zwiera on masy do kabla 'otwierającego' aalbo masz przerwę gdzieś na tym kablu;

jeśli nie jesteś pewien co to za siłownik/nie znasz jego wyprowadzeń itp itd to porównaj z działającym od strony kierowcy, weź miernik woltomierz/omomierz i szukaj, które kable są ze sobą zwierane przy zamykaniu i otiweraniu; potem od pasażera czy tak jest czy w siłowniku przerwa; możesz ręcznie zewrzeźć jak już wiesz które; jak zadziała ręcznie, na kablu to wiadomo - kabel OK a zostaje siłownik, ew jego styk z kablem;
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
gawor06 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 517
Skąd: ŁódŸ Polesie
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 04-12-2006, 22:35   

a nie zna nikt odpowiedzi na moj problem??? :(
_________________
FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
  
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-12-2006, 23:01   

tak jak na GG Ci pisałem-> posprawdaj wszystko wg schematu FABRYCZNEGO CZ nie uniwersalnego CZ; schemat masz tu http://forum.tempra.org/t...ebny-vt6142.htm dość łopatologiczny, z kolorami kabli chyba nawet; więc możesz nawet odpiąć wszystko i po kolei spawdzać czy też wziąść miernik, odpiąć każdy pojedynczy od centralki i symulować jego pracę ręcznie :P i szukać zwarcia tam gdzie być nie powinno na kablach od każdego siłownika w każdym położeniu
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load