|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
ponownie CZ POMOCY!!! |
Autor |
Wiadomość |
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 03-12-2006, 18:59 ponownie CZ POMOCY!!!
|
|
|
witam!
zaczyna mnie juz wkurzac moj cz, mam w moim tipo fabryczny cz i ostatnio mam z nim takie o to problemy: jak otworze wszystkie drzwi recznie(tzn. rygielkami) i przekrecam kluczyk w drzwiach kierowcy to wszystkie drzwi sie bez problemu zamkna ale jak chce puzniej lub zachwile otworzyc, przekrecam kluczyk a tu lipa otwiera sie tylko kierowcy a reszta w dole slychac tylko z pozostalych drzwi (w momencie przekrecania klucza) takie "pstryk" i nic nie otwiera i tak za kazdym razem dopoki sie nie spali bezpiecznik... :/ :/ :/ Dodam ze ten dlugi przekaznik zmienilem na nowy bo myslalem ze to jego wina ale nie pomogl. CO TO MOZE BYC??? POMOCY |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
RaV
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Paź 2005 Posty: 539 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 04-12-2006, 08:27
|
|
|
gawor06 napisał/a: | puzniej |
WSTYD
Co by się działo na egzaminach na prawo jazdy, gdyby było więcej niż pierwsze 4 litery alfabetu, lub, nie daj boże - pytania opisowe.....
I drobiazg
gawor06 napisał/a: | zachwile |
piszemy osobno - "za chwilę"
No i uprzedzając Twoje pytanie, nie mam pojęcia co to może być (z Twoim CZ)
Ja mam fabryczny i nie zamyka się jak przekręcam kluczyk.
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 04-12-2006, 09:02
|
|
|
gawor06 napisał/a: | puzniej zachwile |
Ofiara komórek i pisania SMS ... |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 04-12-2006, 09:33
|
|
|
dobra ok 2 byki ale szybko pisalem bo do pracy szedlem na noc
naprawde nikt nic nie wie co moze byc nie tak???
RaV jak to nie zamyka ci??? czyli tobie w ogole CZ nie dziala?? |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
RaV
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Paź 2005 Posty: 539 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 04-12-2006, 09:55
|
|
|
gawor06 napisał/a: | RaV jak to nie zamyka ci??? czyli tobie w ogole CZ nie dziala?? |
Działa.
Oj - sorrki - zrozumiałem, że jak przekręcasz kluczyk w stacyjce - wtedy Ci zamyka (tak jest w Seicento), teraz doczytałem, że piszesz w drzwiach. Mój błąd.
Ja mam fabryczny CZ podpięty pod alarm - otwieram i zamykam z pilota. |
_________________
|
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 04-12-2006, 09:59
|
|
|
acha to teraz kumam...
a wiecie moze co jest z moim??? |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
Radke
Pomógł: 8 razy Wiek: 48 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 1240 Skąd: Błonie k/W-wy
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-12-2006, 11:01
|
|
|
W moim aucie zamek centralny nie jest fabryczny tylko montowany u dealera przed wydaniem auta. Generalnie jest 5 siłowników: tylne drzwi i klapa bagażnika: slave, drzwi kierowcy: master a drzwi pasażera z przodu to dla mnie zagadka: zamykając kluczykiem drzwi pasażera zamykam wszystkie pozostałe natomiast gdy otwieram to tylko te drzwi, pozostałe są zamknięte... |
_________________ Pozdrawiam
Moja Tempra to już historia. Obecnie jest:
* Opel Astra Caravan 1.7DTL
* Citroen C4 Grand Picasso aut
* Fiat Uno 1.4 VAN
* Polonez Truck Plus 1.9d
zapraszam na: www.trade-r.pl |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 04-12-2006, 12:00
|
|
|
zapomnialem dodac ze mam moje tipo od mniej wiecej 8 miesiecy...
i napoczatku jak kupilem go to nie wiedzialem ze mam CZ dopiero miesiac temu zmienialem bezpiecznik jakis i zobaczylem ze 1 brakuje, brakowalo wlasnie tego od cz wiec wpialem bezp. i chodzilo dobrze do wczoraj...;/;/;/ POMOCY!!!!!!!!!! |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-12-2006, 22:29
|
|
|
--> Radke: pasuje to idealnie, że masz dokładany nieorginalny centralny, czyli nie w zamkach a siłowniki, wszystki slave, tylko od kierowcy master a od pasażera... niby master; ja obstawiam - od pasażera masz master, ale uszkodzoną ma krańcówkę;
taku siłowniczek 5 przewodowy od 2 przewodowego różni się tylko tym, że 2 przewody to zasilanie silników +/-/-/+ połączone razem od wszystkich siłowników a pozostałe 3 przewody przy 5 przewodowym to przewód z zazwyczaj masą (jeśli w centralce sterowanie 'zamknij'/'otwórz' ma poprzez [podawanie]/zwieranie [do]masy) i 2 powrotne; taki siłownik 'master' ma 2 krańcowe przełączniki-przyciski wbudowane, więc jak otwierasz kluczykiem i wysuwasz cięgno a z nię ręcznie kluczykiem wysuwasz siłownik, to gdy się wysunie to zewrze jeden z przycisków (w sobie) krańcowych, akurat otwarcia, zewrze masę do kabla 'otw';gdy zamykasz kluczem, to popychsz cięgno, a znim siłownik, gdy ten się schowa to zaś tą masę to ostatniego pozostałego kabla zewrze 'zamk'; czyli siłownik master to silniczek (2 kable zielony i nieb zazw.) i 2 przełączniki na końcowe położenia, ze wspólną masą (zazw czarny chyba) i osobno zwiera do wy 'zamk' (brąz chyba) bądź 'otw' (biały chyba w standardzie); dlatego zklucza też można zamykać; to tyle teorii jakby ktoś kiedyś szukał a nie wiedział; jak się ma centralkę np +em sterowaną to kablem głównym z dodatkowych 3ch w masterze (siłowniku) jest plusowy i jego zwiera do pozost dwóch w zależ od osiągniętego skrajnego położenia;
---> jeśli u Ciebie Radke od pasażera zamkniesz kluczem ale nei otworzysz to rozwiązanie nasuwa się tylko takie:
=masz siłownik master tam
=nie ma sygnału dla otwarcia-> albo masz uszkodzony styk krańcowy otwarcia w siłowniku i nie zwiera on masy do kabla 'otwierającego' aalbo masz przerwę gdzieś na tym kablu;
jeśli nie jesteś pewien co to za siłownik/nie znasz jego wyprowadzeń itp itd to porównaj z działającym od strony kierowcy, weź miernik woltomierz/omomierz i szukaj, które kable są ze sobą zwierane przy zamykaniu i otiweraniu; potem od pasażera czy tak jest czy w siłowniku przerwa; możesz ręcznie zewrzeźć jak już wiesz które; jak zadziała ręcznie, na kablu to wiadomo - kabel OK a zostaje siłownik, ew jego styk z kablem; |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
gawor06
Pomógł: 8 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 517 Skąd: Łód Polesie
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 04-12-2006, 22:35
|
|
|
a nie zna nikt odpowiedzi na moj problem??? |
_________________ FIAT TIPO 1.6 DOHC + LPG
Škoda Favorit 135L 91r igła
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-12-2006, 23:01
|
|
|
tak jak na GG Ci pisałem-> posprawdaj wszystko wg schematu FABRYCZNEGO CZ nie uniwersalnego CZ; schemat masz tu http://forum.tempra.org/t...ebny-vt6142.htm dość łopatologiczny, z kolorami kabli chyba nawet; więc możesz nawet odpiąć wszystko i po kolei spawdzać czy też wziąść miernik, odpiąć każdy pojedynczy od centralki i symulować jego pracę ręcznie i szukać zwarcia tam gdzie być nie powinno na kablach od każdego siłownika w każdym położeniu |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|