kontrolka ladowania. pasek?? |
Autor |
Wiadomość |
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 02-01-2009, 10:33 kontrolka ladowania. pasek??
|
|
|
witam kontrolka ladowania lekko zapala sie przy niskich obrotach , slychac jak pasek piszcze przy niskich, jak dodam gazu to jeszcze mocniej piszczy i potem przestaje czasem jak wrzucam na 5 to tez piszczy w trasie przez jakis czas i przestaje, czyzby pasek do wymiany . ? ile moze kosztowac? i czy cos oprocz niego jeszcze wymienic ?? i czy sam moge go wymienic? |
_________________ Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG |
|
|
|
|
Sucre79
Pomógł: 30 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 1051 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 02-01-2009, 10:38
|
|
|
pasek to cena 30-60 zł zależy od sklepu i firmy a w internecie od 13 do 59 podają. jak piszczy to wymień chociaż u mnie piszczał napinacz a pasek był ok. Spróbuj go najpierw naciągnąć bo może jest za luźny. Mógł się wyciągnąć za starości |
_________________ Mój Chomik GSM
|
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-01-2009, 10:40
|
|
|
cezar60, może wystarczy go tylko naciągnąć? Naciąg(regulacje) masz na altku. No chyba, że jak go obejrzysz z bliska się okaże że jest już cały spękany, albo zębów jest już mniej niż połowa to trzeba założyć nowy. Koszt nowego to jakieś 20zł. |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
|
Sucre79
Pomógł: 30 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 1051 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 02-01-2009, 10:40
|
|
|
co do wymiany to ja robiłem to sam-poluzowałem altka i zdjąłem pasek-później nowy założyłem i rurą altka naciągałem aż było ok. i dokręciłem śruby. Najlepiej robić to pod autem bo jest lepszy dostęp do śrub od altka. O ile pamiętam (mogę się mylić) to pasek powinien się uginać około 1 cm. ale dokładnie nie pamiętam.
** Dodano: 02-01-2009, 10:42 **
polansky, byłem pierwszy ale chyba tym razem mnie nie zbesztasz za złe wypowiedzi |
_________________ Mój Chomik GSM
|
|
|
|
|
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 02-01-2009, 14:14
|
|
|
pasek wydaje sie byc w dobrym stanie najgorzej piszczy i to ostro jak zapale swiatła albo dmuchawe włacze. |
_________________ Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG |
|
|
|
|
Sucre79
Pomógł: 30 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 1051 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 02-01-2009, 14:16
|
|
|
cezar60, bo wtedy altek dostaje obciążenia. Naciągnij go. |
_________________ Mój Chomik GSM
|
|
|
|
|
wiki1982
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 853 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 02-01-2009, 14:17
|
|
|
wystarczy ze go napniesz alternatorem i bedzie ok.zrobisz to bez problemu samemu.jak to nie pomoze to moze masz walniete lozyska w alternatorze.ja tak mialem
pozdrawiam |
_________________ Zapraszam do mojego nowego miejsca pracy:
Sklep motoryzacyjny EURO-FIAT
ul.Przędzalniana 20 tel 42 674-61-80 ; 42 676-31-24 ; 794 077 776 lub
ul.Snycerska 3 tel 42 654-57-92 ; 664 045 57
LUB DO MNIE 692-42-42-60 |
|
|
|
|
Sucre79
Pomógł: 30 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 1051 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 02-01-2009, 14:17
|
|
|
jakby ci tylko piszczał a ładowanie byłoby ok to stawiałbym na gumową rolkę napinacza ale jak ci się zapala ładowanie to pasek. |
_________________ Mój Chomik GSM
|
|
|
|
|
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 02-01-2009, 14:23
|
|
|
a jak za mocno naciagne to nie peknie? |
_________________ Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG |
|
|
|
|
Sucre79
Pomógł: 30 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 1051 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 02-01-2009, 14:25
|
|
|
cezar60, wszystko z głową. Naciągnij i naciśnij go na środku i sprawdź tak na rozum czy nie za mocno. Nie ma być sztywny jak stal tylko ma się troszeczkę uginać. Jak ci pęknie to wymienisz i już będziesz wiedział że to było za mocno |
_________________ Mój Chomik GSM
|
|
|
|
|
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 02-01-2009, 14:29
|
|
|
no tak. tylko gorzej jak w trasie pęknie. |
_________________ Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG |
|
|
|
|
Sucre79
Pomógł: 30 razy Wiek: 45 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 1051 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 02-01-2009, 14:30
|
|
|
cezar60, jak sie boisz to podjedź do elektryka to ci naciągnie za 20 zł. |
_________________ Mój Chomik GSM
|
|
|
|
|
cezar60
Wiek: 34 Dołączył: 31 Lip 2008 Posty: 324 Skąd: Hajnówka
Województwo: Podlaskie
|
Wysłany: 02-01-2009, 14:32
|
|
|
ha... tto juz wole sam se naciagnac a za 20 zl gazu wlac P zaraz ide bede naciagac. |
_________________ Tipo 1.4 ie wtrysk + GAZ 93 rok engine:160A1.046 - Sprzedany
Vw Jetta 1.6td 90rok - rozbita
Opel Vectra 1.6 i Kat 1991r. +LPG |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 02-01-2009, 15:08
|
|
|
żeby sprawdzić naciąg ,,domowym sposobem'' należy go przekręcić. tzn złapać w pół i obrócić. powinien bez wielkiego oporu ugiąć się o około 90 stopni. jeśli obrócił się o więcej zwykle wystarczy naciągnąć. jednak nie za mocno, pękniecie to jedno, dalej może uszkodzić rolki albo alternator |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|