Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
4 pytania mglownica i układ wydechowy
Autor Wiadomość
strugar 


Wiek: 38
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 21
Skąd: dzierżoniów
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 09-02-2009, 13:54   4 pytania mglownica i układ wydechowy

tak jak w temacie 4 pytania
1
czy maglownica podlega jakiemuś okresowemu smarowaniu szukałem w " sam naprawiam Tipo Tempra" ale nic nie znalazłem??

2
czy spawał ktoś dwururkę w miejscu zejścia 2 rur w jedna? da się?

3
czy da się kupić nowa dwururkę i ile mniej więcej możne to kosztować nowa?

4
czy wszystkie tipo 1.4 miały ten sam typ kolektora wydechowego czy zdarzały się kolektory rurowe 4-2-1?
_________________
był 125p 80r, 89r, 82r
- Escort 1.4 95r
- Escort RS 2000 92r moja największa miłość

jest Fiat Tipo 1.4 power by weber carburator całkiem przyjemna zabawka

będzie BRAVO HGT lub FOCUS 2.0 ZETEC
  
 
 
Sucre79 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 1051
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 09-02-2009, 13:58   

strugar napisał/a:
czy maglownica podlega jakiemuś okresowemu smarowaniu


maglownica zalana jest płynem do wspomagania więc to ją smaruje. Płyn się wymienia jeśli ci wyje lub ciężko chodzi kierownica.
_________________
Mój Chomik GSM

  
 
strugar 


Wiek: 38
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 21
Skąd: dzierżoniów
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 09-02-2009, 14:00   

zapomniałem zaznaczyć ze chodzi o wersje bez wspomagania
_________________
był 125p 80r, 89r, 82r
- Escort 1.4 95r
- Escort RS 2000 92r moja największa miłość

jest Fiat Tipo 1.4 power by weber carburator całkiem przyjemna zabawka

będzie BRAVO HGT lub FOCUS 2.0 ZETEC
  
 
 
Sucre79 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 45
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 1051
Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 09-02-2009, 14:02   

strugar, nie ma to znaczenia. Płyn (olej)jest nawet w maglownicy bez wspomagania. Okresowo go nie wymieniasz. Jeśli cięzko chodzi ci kierownica to wymień. Jeżeli dawno nie był wymieniany to też wymień.
_________________
Mój Chomik GSM

  
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 09-02-2009, 16:37   

strugar napisał/a:
2
czy spawał ktoś dwururkę w miejscu zejścia 2 rur w jedna? da się?

3
czy da się kupić nowa dwururkę i ile mniej więcej możne to kosztować nowa?


Spawałem dwururkę w tym i kilku innych miejscach, znaczy się tłumikarz mi spawał i stwierdzam że szkoda zachodu na pierdoły. Trzymały spawy ale zaraz robiły się następne dziury. Tak więc doszedłem do wniosku, że jak już zaczyna ją zjadać to i tak ją zje, więc spawanie to tylko strata czasu i kasy, poza tym po 2-3 miesiącach znowu trzeba coś spawać. Szukałem dwururki nowej, w sklepach w granicach 100-200zł a na allegro najtańsza była za 80zł (+20zł przesyłka). No i w końcu pojechałem do tego samego tłumikarza który za 90zł zamontował mi nową. Na miejscu (chyba 20 minut czekałem). Ale takie rzeczy to tylko w Lesznie... :D chyba że na dolnym śląsku też są tak tani specjaliści :lalala:
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
strugar 


Wiek: 38
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 21
Skąd: dzierżoniów
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 09-02-2009, 18:17   

ze specjalistami niema problemu ojciec jest mechanik samochodowy a ja pracuje w utrzymaniu ruchu wiec z mechanika jestem obeznany. tylko to jest mój pierwszy fiat (Włoski) wiec zupełnie nie orientuje się w cenach części. zastanawiam się czy nie pokombinować jakiegoś rurowego kolektora 4-2-1 tylko musiał bym mieć stary żeby mocowanie do głowicy pomierzyć pewne jest to ze jak się cieplej zrobi na parę dni siądę na rower aldo autobusem do pracy pojeżdżę i podłubie z gaźnikiem i kolektorem ssącym może z głowica. muszę Jeszce poczytać co da się zrobić z tego silnika
_________________
był 125p 80r, 89r, 82r
- Escort 1.4 95r
- Escort RS 2000 92r moja największa miłość

jest Fiat Tipo 1.4 power by weber carburator całkiem przyjemna zabawka

będzie BRAVO HGT lub FOCUS 2.0 ZETEC
  
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 09-02-2009, 22:14   

strugar napisał/a:
czy da się kupić nowa dwururkę i ile mniej więcej możne to kosztować nowa?

Da się z firmowych bosal robi, koszt coś około 150zł, polski zamiennik coś koło 70-80zł

strugar napisał/a:
czy wszystkie tipo 1.4 miały ten sam typ kolektora wydechowego czy zdarzały się kolektory rurowe 4-2-1?

Niestety wszystkie miały kolektor żeliwny i nie występowały rurowe 4-2-1.
Można oczywiście dorobić, albo szukać na ebayu.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load