Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak wciskam gaz do oporu to zero rezultatu
Autor Wiadomość
Tarzan 



Wiek: 41
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 18
Skąd: Sedziszow Mlp
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 06-01-2007, 22:07   Jak wciskam gaz do oporu to zero rezultatu

Witam, mam takie pytanko jak w temacie tzn.przy spokojnym dodawaniu gazu auto przyspiesza,ale przy gwaltownym wcisnieciu do dechy strasznie go muli,silnik sie dlawi,tak jakby mu gazu brakowalo.Dodam ze na odkreconej na full instalacjii jest tak samo :sciana: silnik to 1.6 i.e gaz bez kompa.Filtry nowe, zaplon sprawny.Z gory dzieki za pomoc :)
_________________
Moja bryczka TIPO 1.6 i.e + LPG
Chociaz zawsze marzylem o TEMPERCE :)
  
 
titanea 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Gru 2006
Posty: 165
Skąd: Lubaczów
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 06-01-2007, 23:20   

miałem podobny problem i poszedłem z nim do znajomego gazownika ten niczego mi nie mówiąc wzią kawałek taśmy izolacyjnej otworzył maskę i odkręcił filtr powietrza i nakleił taśmę na rurkę i skręcił bajzel do kupy i jak ręką odją może w tym tkwi problem bo autko dostaje zbyt dużo powietrza :yawinkle:
_________________
TIPO 1.4 I.E. 93 r. Gaźnik, Bialutki można go nazwać również TARANEM ;]
http://img137.imageshack....62/dowodya4.jpg

Ford Escort 1,8 TD MK VII Ghia - 1998
     assistance
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 06-01-2007, 23:25   

-poszukaj, bo ostatnio są podobne tematy
-masz tak tylko na LPG (może reduktor doroboty, membrany, wyczyszczenie ze szlamu, 'zaworki' ciśnieniowe wraz z membranami w zest naprawczym)
-czy robiłeś coś by dojść czy to kwestia braku dawki paliwka czy zalewa wręcz zbytnio a np coś z dolotem
?
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Tarzan 



Wiek: 41
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 18
Skąd: Sedziszow Mlp
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 07-01-2007, 19:20   

Z dolotem probowalem juz roznych sztuczek,zaslanianie, odslanianie raz cieple raz zimne powietrze.Na benzynie wszystko ok.Zauwarzylem ze,jak dolot jest odetkany i powietrze zimne to ciut lepiej idzie,ale jak dam do dechy to dalej to samo.Przy stopniowym dodawaniu gazu auto w miare przyspiesza ale rewelki nie ma.Poza tym spalanie,8 trasa 15 miasto :!: :!: .Unknown, podejrzewam ze to wlasnie wina membran,i znowu wydatki :(
_________________
Moja bryczka TIPO 1.6 i.e + LPG
Chociaz zawsze marzylem o TEMPERCE :)
  
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 07-01-2007, 23:05   

skoro nabenzynce OK a tak tylko na LPG to masz właśnie taki efekt jak np przy jeżdżeniu z pustą butlą LPG - wtedy ciśnienie z butli jest minimalne, by ruszyć to tylko powoli bo deptając nagle zamulisz... skoro taki efekt - ciśnienie w reduktorze - złe i za wolne reagowanie na deptanie... membran wymień w reduktorze to raz, zawsze mniej będzie palił, ale wyczyść też reduktor ze szlamu, wymień filterek gazu (5 zeta)... jak poszukasz to 50-80 zeta zestaw naprawczy pełny czyli membrany, blaszki, grzybki (na 'zaworki') i inne duperele będą... z nowym wnętrzem minimum mniej spali po regulacji a problem pewno zniknie.... ew jeśli cały czas miałbyś nadal za małe ciśnienie, wnioskując wtedy dochodzące do reduktora - wielozawór na butli jest po drodze, mógł się (od biedy, na siłę) zawiesić , rurek po drodze zagiętych, ściśniętych (skrajność ;D )pewno nie masz, no ale jeszcze elektrozaworki - te też mogą po latach się przycinać; jak coś dusi, tłumi przepływ gazu do reduktora - a więc mniejsze ciśnienie - to masz taki efekt jak jazda z prawie pustą butlą LPG... po kolei masz co sprawdzać...ale wpierw reduktor, warto go zregenerować...!
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 08-01-2007, 12:07   

A ja radze odwrotnie zaczac niz to napisan Unknown, sprawdz najpier wszelkie zawory, filterek gazu, i dopiero potem zabieraj sie z areduktor. U kumpla w Volvo 740 wystepowal taki objaw jak u Ciebie, przy mocniejszym wdepnieciu dlawil sie, gazownicy modzili z regulacjami, parownikiem az w koncu w jednym z serwisów LPG jeden mlody chlopak chwile pomyslal i zabral sie za zawor w butli, rozebral, wyczyscil porzadnie wszytko lacznie z wypolerowaniem tego elementu walcowego ktory przesuwa sie w zaworze i zamyka doplyw gazu i auto zaczelo jezdzic jak trzeba. Sprawdz zawor w butli z moze obedzie sie bez zbednego wydania kasy.
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 09-01-2007, 01:13   

wzasadzie późno było jak to pisałem ;D ale przesłanie rzeczywiście miało być ciut inne; reduktor warto zrobić, ale jak nie chcesz to nie musisz jako pierwszy.. wielozawór w butli możesię wieszać i zwykłe obstukanie go, potłuczenie, poza/od/kręcanie zaworów niekoniecznie pomaga.... dalej to elektrozaworki pracujące, po czasie mogą się wieszać, to już widziałem, nie puszczają LPG lub małe ciśnienie (i dławienie silnika)...noale filterek za 5 zeta nie zaszkodzi wymienić a z reduktorem jeśli przeszedł swoje i tak warto zrobić... na spalaniu sobie odzyskasz...
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Tarzan 



Wiek: 41
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 18
Skąd: Sedziszow Mlp
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 10-01-2007, 12:55   

Dzieki za podpowiedzi. Filterek zmienialem,i nic to nie pomoglo.A gaz mam zawsze do pelna,tankuje tak zeby bo przejechaniu 100 kilometrow wiedziec ile spalil,a pali sporo.Tak mi sie wydaje,ze przy rozkreconej instalacji znaczy wszystkie regulacje prawie na full palil ciut mniej :roll: no i but troche lepszy. Jak wyjezdze gaz do zera to posprawdzam wszystkie zawory,a na koncu biore sie za reduktor.Acha i jeszcze cos, czytalem,ze ktos po rozbiorce reduktora i wymianie membran mial podobny efekt,bo okazalo sie, ze jakas lapka byla za krotka i mu membrana sie calkiem nie otwierala.Potem ja przygial jak trzeba i wszystko wporzadku,moze i u mnie tak jest.Jeszcze membran nie zmienialem.

** Dodano: 31-01-2007, 22:02 **
Witam,długo nie pisalem w tym temacie ale nie chcialo mi sie zabierac za te instalacje,ale dzis po pracy sie przelamalem :lol: i zaglądnąłem.Sprawdziłem wielozawór na butli i wszystko ok.tylko poprawiłem dziurki w koncówce tego miedzianego przewodu który jest tam przykrecony,(wiertełkiem)bo byl zagnieciony troche, napewno podczas montazu.sprawdzilem wszystko(filterek ,weze ,rórki )i wsio ok.odkrecilem to kolanko od parownika co idzie od niego rura do silnika i tam po przemysleniu sprawy :lol: odgiąłem trochę ramię membrany zeby brala wczesniej,znaczy wiekszy róch miala. I... autko pędzi nie gorzej niz na benzynce ;D no moze nie tak samo ale zdecydowanie lepiej.I pewnie w tym tkwila przyczyna jego mólowatosci(w tym ramieniu)teraz weryfikacja spalanie,moc, (czy aby jeszcze troche nie odgiac),i bede widzial. Po wszystkim postaram sie napisac jakie efekty.Tnx
_________________
Moja bryczka TIPO 1.6 i.e + LPG
Chociaz zawsze marzylem o TEMPERCE :)
  
 
seba0921 


Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 21
Skąd: Kąty Wrocławskie
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 03-03-2007, 23:10   

A spalanie nie wzrosło ci teraz?
_________________
TEMPRA 1.6 JETTR.+BRC
  
 
Tarzan 



Wiek: 41
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 18
Skąd: Sedziszow Mlp
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 04-03-2007, 21:22   

Spalanie mam 14.5 miasto i 8 trasa,tak było przedtem jak i teraz mimo ze grzebałem przy instalce. A but ciut lepszy, ale mysle ze mozna by mu jeszcze trochę odgiąć. Na jednej stacji spalił mi mniej tj.12.5 miasto a na drugiej 14.88l. Ale musze to jescze dobrze sprawdzić,bo gazy ci u nas różne :lol: w okolicy mam 5 stacji lpg i na kazdej jest inaczej ale można wyciągnąć srednią jakies 13l na stówke miasto.
_________________
Moja bryczka TIPO 1.6 i.e + LPG
Chociaz zawsze marzylem o TEMPERCE :)
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load