|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Silnik 160A8.046 a 836A3.000 |
Autor |
Wiadomość |
Kairan
Wiek: 44 Dołączył: 03 Sty 2005 Posty: 76 Skąd: Lubartów
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 19-03-2005, 16:15 Silnik 160A8.046 a 836A3.000
|
|
|
Witam mam takie pytanie posiadam tipka z 91roku z silnikiem 2.0 16V oznaczenie jego to 160A8.046 lecz silniczek padl i chce go wymienic na silnik 2.0 16V o oznaczeniu 836A3.000 z fiata tipo ale z 93 roku z tego co wiem w mojej budzie byly montowane te silniki 836 ale nie jestem pewnien. Czy ktos moglby sie wypowiedziec czy ten silnik 836 bedzie pasowal do mojego tipka z 91roku ? |
_________________ Tipo 2.0 16v w moim wydaniu |
|
|
|
|
Grześko
Wiek: 67 Dołączył: 23 Lis 2004 Posty: 241 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 19-03-2005, 18:44
|
|
|
Oczywiście, że powinien pasować. Punkty mocowania silnika jak i elementy zawieszenia silnika są takie same. Mogły się zmienić jedynie niektóre "nastawy" silnika (typu: np. kąty wyprzedzenia zapłonu lub coś podobnego). |
_________________ Była Tempra 1.6 SX 94',
był VW Passat GL 2.0 16V automat 92',
jest STILO 1.6 16V Dynamic 3D 03'
oraz Alfa Romeo GT 2.0 JTS 04'.
Przed Temprą było jeszcze 14 innych autek w tym 3 Fiaty (Tipo, Uno i 124). |
|
|
|
|
mkaminski100
Wiek: 44 Dołączył: 17 Gru 2004 Posty: 672 Skąd: Basingstoke
Województwo: Other
|
Wysłany: 20-03-2005, 02:26
|
|
|
Myślę, że cała grupa silników Fiata jest taka sama, więc podam na przykładzie 1.6. Większość modeli to 160. Ja posiadam 835. Różnica między nimi jest w zapłonie i w zasilaniu. Cewka u mnie jest zintegrowana, są inne kable WN, chyba troszkę inny wtrysk. silniki 160 mają osobno komputer wtryskowy i zapłon, mój ma to w jednym kompie. Poza tym to właściwie te same silniki.
Poza więc problemem podłączenia elektroniki i okablowania nie będziesz miał problemu z zamocowaniem silnika. |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 20-03-2005, 23:55
|
|
|
Bez problemu przezlozysz! No oczywiscie komp i inne sprawy bedziesz musial "przystosowac", ale mocowanie bedzie to samo. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Kairan
Wiek: 44 Dołączył: 03 Sty 2005 Posty: 76 Skąd: Lubartów
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 21-03-2005, 09:41
|
|
|
ech no to ja chyba bede szukal tego 160A8.046 bo troche za duzo bedzie przerabiania , mam namiar na taki za 1400zl zobaczymy moze bedzie dobry okaze sie za poltora tygodnia:) |
_________________ Tipo 2.0 16v w moim wydaniu |
|
|
|
|
dziura.arek
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 690 Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 21-03-2005, 18:07
|
|
|
Mam taki programik z salonu fiata i sprawdzę ci różnice w silnikach ale na jutro. |
|
|
|
|
Kairan
Wiek: 44 Dołączył: 03 Sty 2005 Posty: 76 Skąd: Lubartów
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 21-03-2005, 18:09
|
|
|
dzieki ale juz nie trzeba, zecydowalem sie w swoj silnik wsadzic nowe czesci oprocz walkow rozrzadu i walu korbowego (te czesci bede mial w bdb stanie) mechanior mi go zrobi idealnie to moj znajomy wiec fuchy nie odwali dam znac za jakis tydzien poltora jaki efekt ale podejrzewam ze bedzie wspanialy. |
_________________ Tipo 2.0 16v w moim wydaniu |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|