|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
czujnik zużycia klocków tipo |
Autor |
Wiadomość |
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 14-11-2007, 00:40 czujnik zużycia klocków tipo
|
|
|
czy każde tipo posiadające ikonkę na desce zużytych klocków posiada taki czujnik czy tylko lepsze wersje ? |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-11-2007, 06:36
|
|
|
Niestety, ikonka na desce nie oznacza od razu że autko jest wyposażone w taką funkcję |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 14-11-2007, 07:59
|
|
|
Każe T/T miało taką funkcję. Zasada działania była taka.
Na klockach wumieszczano taki pręcik stalowy w osłonie plastiku. Ten kołeczek wciskano w jeden z otworów w klocku (są 2). Gdy klocki się dostatecznie wytarły, końcówka tego prętu, a dokładniej plastik został ścierany i metal (pręcik) dotykał tarczy. W tym momencie zapalała się kontrolka.
Wszystko jest ok, ale końcówka (złączka) do tego "czujnika" jest dosyć krucha i bardzo szybko można ją ukruszyć. U mnie ta kontrolka już nie wiem od kiedy nie działa, a z tego względu, że nie mam złączki po odpadła.
Zauważcie, że w paczkach z nowym klockami zawsze dają dwa takie białe kołeczki. To właśnie jest po to.
Kabelek można odnaleść w nadkole od strony kierowcy. Kabelek czarny, bardzo cienki, dodatkowo w osłonie gumowej rurki. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
luki21
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Sie 2007 Posty: 1386 Skąd: Głowno
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 14-11-2007, 17:34
|
|
|
u mnie nie ma nic takiego żadnego kabelka niedawno wymieniałem klocki i kupiłem beż tych kołeczków bo po co a kontrolka nie świeci sie od początku |
_________________ 1) Marea 1.6 16V SX - 1997
2) Marea Weekend 1.8 16V HLX - 1997
3) Scenic 1.6 8v - 1998
4) Scenic 1.9 dci - 2003
Kto szybko jedzie tego wolno niosą!!! |
|
|
|
|
MAXIMUS
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 67 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 14-11-2007, 23:04
|
|
|
A ja mam te kabelki z tym że odłonczone,jak wymienię klocki to postaram się to uruchomić,oglądałem klocki w sklepie i facet pokazywał mi takie co z nich wychodzi kabelek z wtykiem. |
_________________ Maximus |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-11-2007, 23:07
|
|
|
To w końcu każde t/t to ma, czy nie? Bo teraz to ja już sam nie wiem i chyba zaraz zacznę ściągać koła w aucie z ciekawości. |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
MAXIMUS
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 30 Paź 2007 Posty: 67 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 14-11-2007, 23:18
|
|
|
Tego to nie wiem,moje ma rocznik 90 1.4ie wersja standart. |
_________________ Maximus |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-11-2007, 23:46
|
|
|
ja z kolei nie miałem w nadkolu tego kabla ale okazało się, że jest i tak; po prostu był fabrycznie nie doprowadzony do nadkola a kończy się zaraz w ściance-grodzi między komorą silnika a kabiną pasażerów; o ile pamiętam gdzieś na środku jak jest nacięcie gdzie można tą 'wykładzinę' pionową komory odchylić to za nią był schowany kawałek; przedłużyłem, podłączyem i działało;
choć teraz się dłuższy czas temu sztukowanie prowizoryczne urwało i nawet nie pamiętam dokładnie skąd wychodził, muszę znów go poszukać... ale jest |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-11-2007, 23:47
|
|
|
Czyli nadzieja że można to podłączyć (o ile jest nie podłączone) jakaś jest? |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 15-11-2007, 12:27
|
|
|
przemog666 napisał/a: | Czyli nadzieja że można to podłączyć (o ile jest nie podłączone) jakaś jest? | Oczywiscie ze mozna Musisztylko poszukac ten kabelek. Ja tez sie dotego przymierzam Poza tym jesli niema to mozesz sam pociagnac instalke to bardzo proste kontrolke juz powinienies miec fabrycznie |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-11-2007, 18:50
|
|
|
na pewno podjerzewam masz jak ja miałem choćby kawałek samego kabelka schowany gdzieś za obiciem komory silnika, tylko go znaleźć musisz, ja potem sobie go rozgałęziłem na 2 nadkola i do nich dociągłem i do klocków...
tylko przy rozgałęzieniu kiedyś się jak go nie używałem oderwał i zniknął nie wiem gdzie za obiciem a nie mam czasu szukać skąd on to wychodził, nie pamiętam teraz... chyba na środku, choć może bliżej okolic modułu digiplex, ale nie pamiętam... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|