|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Mój $ilnik |
Autor |
Wiadomość |
KRT
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 397 Skąd: Kraków - NH
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-04-2007, 10:54 Mój $ilnik
|
|
|
A więc tak mam pytanie do posiadaczy TIPO 2.0 8v czy tak wygląda seryjny silnik czy z moim jest coś nie tak i pytanie do EGO czy te bezpieczniki od pompy paliwowej są tam gdzie zaznaczyłem na biało
|
_________________ NieCh MoC BędZie Z waMi WaRiAtaMi Tipo 2.0 8v <-rozbity Calibra C20NE |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 03-04-2007, 13:21
|
|
|
Bezpiecznik od pompy masz dokładnie tam gdzie zaznaczyłeś. Co do silnika to tylko kolektor dolotowy jakiś taki ciutkę inny niż dotychczas przeze mnie widywane. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
KRT
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 397 Skąd: Kraków - NH
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-04-2007, 13:35
|
|
|
Dzięki Więc te bezpieczniki są O.K. i najprawdopodobniej mam coś nie tak kurde z kabelkami bo niedziała mi znowu pompa kurde kurde mol |
_________________ NieCh MoC BędZie Z waMi WaRiAtaMi Tipo 2.0 8v <-rozbity Calibra C20NE |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 03-04-2007, 13:40
|
|
|
KRT napisał/a: | Dzięki Więc te bezpieczniki są O.K. i najprawdopodobniej mam coś nie tak kurde z kabelkami bo niedziała mi znowu pompa kurde kurde mol |
Albo już się kończy i czasem blokuje ;] U kumpla zanim umarła do końca też takie numery robiła ;] |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
KRT
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2007 Posty: 397 Skąd: Kraków - NH
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-04-2007, 13:48
|
|
|
GrzesiekK. napisał/a: | Albo już się kończy i czasem blokuje ;] U kumpla zanim umarła do końca też takie numery robiła ;] |
Heeee też tak myślałem za pierwszym razem że po prostu się popsuła . Kupiłem więc nową włożyłem ja a tu pyta też niedziała i dopiero wtedy wziełem starą podpioł ją mechanik pod prąd i wypluła paliwo . Więc włożyłem starą i pokombinowaliśmy z kablami od pompy w bagażniku przeczyściliśmy te bezpieczniki i gites działała tydzień aż tu nagle jeb znowu padaka . Zostawiłem auto i wróciłem taksą a następnego dnia podjechałem z akumulatorkiem przeciełem kable zaraz przy pompie i podpiełem . Odrazu zaczeła chodzić więc szybko odpaliłem przełączyłem na gaz i myk szybko pod blok na osiedle a po drodze jeszcze tak zaczeło śmierdzieć jakby się jakieś kabelki paliły i stoi pod blokiem i rrrdzewieje |
_________________ NieCh MoC BędZie Z waMi WaRiAtaMi Tipo 2.0 8v <-rozbity Calibra C20NE |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|