  | 
               
                   
                   
                  Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
  
                  
                | 
                            
          
         		            
 
	
			| 
		Ciekawostka - bieg jałowy | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 mrk69  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 31 razy Wiek: 38  Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884          Skąd: Kwidzyn 
                  	 
	           Województwo: Pomorskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-06-2009, 23:07   Ciekawostka - bieg jałowy
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | W sumie nie przeszkadza mi to, ale spytam czemu tak się dzieje. Włączam silnik -ciepły/zimny nieważne - i wrzucam bieg jałowy. Jak dodam powoli gazu to nic się nie dzieje, ale jak np. przycisnę do podłogi to zanim zacznie się w ogóle wkręcać na wyższe obroty to ma chwilowego zamuła, chociaż obrotomierz wcale tego nie rejestruje. Co to za cuda? W Tipo mojego dziadka tak nie ma, a silniki idento. Za mało wiatru dostaje? Czy co innego? Krokowiec ustala obroty po swojemu, więc to, że kiedyś wyregulowałem sobie cięgno gazu nie ma raczej nic do znaczenia? Mam na nim minimalny luz, także jak wcisnę pedał to od razu nie dodaję gazu. | 
             
						
				_________________
   | 
			 
									
				|    | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Jelcyn  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 59 razy Wiek: 38  Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248          Skąd: Lublin 
                  	 
	           Województwo: Lubelskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-06-2009, 23:10   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | pytanie, czy na włączonym biegu za sprzęgłem masz podobny objaw? jak tak, to masz sprzęgło do wymiany | 
             
						
				_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA  | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
			        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 mrk69  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 31 razy Wiek: 38  Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884          Skąd: Kwidzyn 
                  	 
	           Województwo: Pomorskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-06-2009, 23:12   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | jelcyn, nie, to dzieje się tylko na luzie. | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JAM_BELFEGOR  		  
		 
          
  
  
        Pomógł: 111 razy Wiek: 43  Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717          Skąd: Kraków 
                  	 
	           Województwo: Małopolskie 
         	 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-06-2009, 23:13   
              
                | 
           
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Może pecet źle reaguje? i nie mówi na czas wtryskom że mają więcej paliwka dać      może digiplex źle zapłon przestawia     za to kocham elektronikę jak się spierniczy to można szukać pół roku. | 
             
						
				_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY 
 
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858 
 
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000  | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 			
			  		
	       	        
	 
			        
	 
		
		 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
    
      Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
  | 
             Wersja do druku
 
  | 
    
 
      
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
 
 Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji. 
 |