Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
problemy z obrotami i inne
Autor Wiadomość
Frodo89 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 104
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Wysłany: 13-10-2010, 23:08   problemy z obrotami i inne

Witam . Mam od pewnego czasu problem . W Tipo (1.6 wtrysk) ostatnio przy nizszych temperaturach zalacza sie ssanie i tak dziala az do momentu jak silnik nie bedzie mial 90 stopni . Troche to jest wkurzajace bo potrafi dochodzic do 3 tys obrotow . Druga sprawa to 2 dni temu zauwazylem ze jak na przyklad przygazuje i jest powyzej 3 tys obrotow i wrzuce na luz to auto moment pozniej gasnie :/ - dzieje sie tak na LPG ( na benzynie jeszcze nie sprawdzalem ) . Bylbym wdzieczny za pomoc :)
_________________
Był :
Skoda Favorit 1.4 91'
Renault Clio 91' 1.4
Fiat Tipo 2.0 8V 91'
Fiat Tipo 1.6 kat 91'
Jest:
Renault Laguna 2.0 16v 98'
  
 
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 14-10-2010, 08:00   

gdyby chodziło o 2.0 to powiedział bym ze zawór vae - u mnie działo się to samo, ale to jest 1.6 więc pewnie korkowy silniczek?
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
mlodybe 


Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 46
Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 14-10-2010, 14:52   

sprawdz czunik temperaturybo to on jest odpowiedzialny za właczanie to tak zwane przez ciebie ssanie

a tak po pierwsze sprawdz zachowanie na pb

krokowiec sprawdzczy sie nie zacina
_________________
WOLE PCHAĆ SWOJEGO FIAT
NIŻ JEŹDZIĆ VW :)
ŁADA SAMARA rakieta
DAIHATSU CHARADE 1,0 super pączek CC 900 nie miało szans:)
VW GOLF 1,6D gorszej padliny nie miałem
FORD MONDEO 1,8 fajny ale dużo palił
FIAT UNO 1,0 rudy go pożarł:(
FIAT TIPO 1,4
  
 
Frodo89 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 104
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-10-2010, 19:19   

dzisiaj probowalem i na lpg i na pb i " jak na zlosc" nie gasl .Troche nim gazowalem i na postoju(na swiatlach) raz mian normalnie 900 obrotow a raz 1600- 1800 ...
_________________
Był :
Skoda Favorit 1.4 91'
Renault Clio 91' 1.4
Fiat Tipo 2.0 8V 91'
Fiat Tipo 1.6 kat 91'
Jest:
Renault Laguna 2.0 16v 98'
  
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 14-10-2010, 20:00   

jeżeli dzieje się to na gazie to chyba będzie to wina parownika. Rok temu gazownik mowił, że już nie da się jałowego nim regulować bo nie reaguje na śrubkę. Przez to masz takie spalanie.

** Dodano: 14-10-2010, 21:01 **
... ale żeś se walnął avatara :D
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
mlodybe 


Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 46
Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 14-10-2010, 22:38   

najważniejsze to sprawdzić czy na pb jest podobnie

jesli to parownik to go zregeneruj


czyj avatar??
_________________
WOLE PCHAĆ SWOJEGO FIAT
NIŻ JEŹDZIĆ VW :)
ŁADA SAMARA rakieta
DAIHATSU CHARADE 1,0 super pączek CC 900 nie miało szans:)
VW GOLF 1,6D gorszej padliny nie miałem
FORD MONDEO 1,8 fajny ale dużo palił
FIAT UNO 1,0 rudy go pożarł:(
FIAT TIPO 1,4
  
 
Frodo89 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 104
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-10-2010, 23:20   

mlodybe napisał/a:


czyj avatar??


moj :)
_________________
Był :
Skoda Favorit 1.4 91'
Renault Clio 91' 1.4
Fiat Tipo 2.0 8V 91'
Fiat Tipo 1.6 kat 91'
Jest:
Renault Laguna 2.0 16v 98'
  
 
 
Fresher 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 45
Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 09-01-2011, 10:16   

U mnie podobne byly obiawy...

Na benzynce dostawal roznych ciekawych obrotow, nieraz nawet do 3,5 tysiaca, strasznie denerwujace. Ne gazie spokojniej bo instalacja najprostrza rozlaczajaca komputer seryjny wiec falowalo delikatniej.

Przyczyny:
- na gazie tak jak koledzy cie informowali przedemna, parownik ze sztywnymi juz membranami. Wystarczy chwila cierpliwosci, nowy zestaw naprawczy (20-45 zl), zakrecasz butle, wyjmujesz dziada, rozkrecasz, czyscisz, wkladasz nowe membrany, uszczelki, simeringi itp. Po zlozeniu wszystko powinno chulac, pojedz sobie gdzies do gazownika, zeby ci go ustawil na prawidlowa Lambde itd, juz bedzie dzialac regulacja wolnych obrotow.
- na benzynce... krokowy sprawny, czujnik temp wody i powietrza ok... zawinil czujnik polozenia przepustnicy (1.6 i.e czyli wtrysk u mnie), nowy jest drogi, na zlomie niewiadomo w jakim stanie sie dorwie, a i tak sprzedaja z cala przepustnica wiec tez drogo i odpada. Ja mojego wyjalem, wyczyscilem, dorobilem nowe "wasy" suwaka, ktore slizgaja sie po blaszkach potencjometru milimetr w bok, aby uniknac juz wytartych scierzek. Chlopaki... jak reka odjal, chodzi rowniutko, nie dlawi sie na zadnych obrotach, nie szarpnie... cod miod malina :D


http://allegro.pl/czujnik...1378019444.html
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load