|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
problemy z obrotami i inne |
Autor |
Wiadomość |
Frodo89
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 104 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 13-10-2010, 23:08 problemy z obrotami i inne
|
|
|
Witam . Mam od pewnego czasu problem . W Tipo (1.6 wtrysk) ostatnio przy nizszych temperaturach zalacza sie ssanie i tak dziala az do momentu jak silnik nie bedzie mial 90 stopni . Troche to jest wkurzajace bo potrafi dochodzic do 3 tys obrotow . Druga sprawa to 2 dni temu zauwazylem ze jak na przyklad przygazuje i jest powyzej 3 tys obrotow i wrzuce na luz to auto moment pozniej gasnie :/ - dzieje sie tak na LPG ( na benzynie jeszcze nie sprawdzalem ) . Bylbym wdzieczny za pomoc |
_________________ Był :
Skoda Favorit 1.4 91'
Renault Clio 91' 1.4
Fiat Tipo 2.0 8V 91'
Fiat Tipo 1.6 kat 91'
Jest:
Renault Laguna 2.0 16v 98' |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-10-2010, 08:00
|
|
|
gdyby chodziło o 2.0 to powiedział bym ze zawór vae - u mnie działo się to samo, ale to jest 1.6 więc pewnie korkowy silniczek? |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
mlodybe
Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 46 Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-10-2010, 14:52
|
|
|
sprawdz czunik temperaturybo to on jest odpowiedzialny za właczanie to tak zwane przez ciebie ssanie
a tak po pierwsze sprawdz zachowanie na pb
krokowiec sprawdzczy sie nie zacina |
_________________ WOLE PCHAĆ SWOJEGO FIAT
NIŻ JEŹDZIĆ VW
ŁADA SAMARA rakieta
DAIHATSU CHARADE 1,0 super pączek CC 900 nie miało szans:)
VW GOLF 1,6D gorszej padliny nie miałem
FORD MONDEO 1,8 fajny ale dużo palił
FIAT UNO 1,0 rudy go pożarł:(
FIAT TIPO 1,4 |
|
|
|
|
Frodo89
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 104 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-10-2010, 19:19
|
|
|
dzisiaj probowalem i na lpg i na pb i " jak na zlosc" nie gasl .Troche nim gazowalem i na postoju(na swiatlach) raz mian normalnie 900 obrotow a raz 1600- 1800 ... |
_________________ Był :
Skoda Favorit 1.4 91'
Renault Clio 91' 1.4
Fiat Tipo 2.0 8V 91'
Fiat Tipo 1.6 kat 91'
Jest:
Renault Laguna 2.0 16v 98' |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 14-10-2010, 20:00
|
|
|
jeżeli dzieje się to na gazie to chyba będzie to wina parownika. Rok temu gazownik mowił, że już nie da się jałowego nim regulować bo nie reaguje na śrubkę. Przez to masz takie spalanie.
** Dodano: 14-10-2010, 21:01 **
... ale żeś se walnął avatara |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
mlodybe
Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 46 Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-10-2010, 22:38
|
|
|
najważniejsze to sprawdzić czy na pb jest podobnie
jesli to parownik to go zregeneruj
czyj avatar?? |
_________________ WOLE PCHAĆ SWOJEGO FIAT
NIŻ JEŹDZIĆ VW
ŁADA SAMARA rakieta
DAIHATSU CHARADE 1,0 super pączek CC 900 nie miało szans:)
VW GOLF 1,6D gorszej padliny nie miałem
FORD MONDEO 1,8 fajny ale dużo palił
FIAT UNO 1,0 rudy go pożarł:(
FIAT TIPO 1,4 |
|
|
|
|
Frodo89
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 104 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-10-2010, 23:20
|
|
|
mlodybe napisał/a: |
czyj avatar?? |
moj |
_________________ Był :
Skoda Favorit 1.4 91'
Renault Clio 91' 1.4
Fiat Tipo 2.0 8V 91'
Fiat Tipo 1.6 kat 91'
Jest:
Renault Laguna 2.0 16v 98' |
|
|
|
|
Fresher
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 16 Kwi 2007 Posty: 45 Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 09-01-2011, 10:16
|
|
|
U mnie podobne byly obiawy...
Na benzynce dostawal roznych ciekawych obrotow, nieraz nawet do 3,5 tysiaca, strasznie denerwujace. Ne gazie spokojniej bo instalacja najprostrza rozlaczajaca komputer seryjny wiec falowalo delikatniej.
Przyczyny:
- na gazie tak jak koledzy cie informowali przedemna, parownik ze sztywnymi juz membranami. Wystarczy chwila cierpliwosci, nowy zestaw naprawczy (20-45 zl), zakrecasz butle, wyjmujesz dziada, rozkrecasz, czyscisz, wkladasz nowe membrany, uszczelki, simeringi itp. Po zlozeniu wszystko powinno chulac, pojedz sobie gdzies do gazownika, zeby ci go ustawil na prawidlowa Lambde itd, juz bedzie dzialac regulacja wolnych obrotow.
- na benzynce... krokowy sprawny, czujnik temp wody i powietrza ok... zawinil czujnik polozenia przepustnicy (1.6 i.e czyli wtrysk u mnie), nowy jest drogi, na zlomie niewiadomo w jakim stanie sie dorwie, a i tak sprzedaja z cala przepustnica wiec tez drogo i odpada. Ja mojego wyjalem, wyczyscilem, dorobilem nowe "wasy" suwaka, ktore slizgaja sie po blaszkach potencjometru milimetr w bok, aby uniknac juz wytartych scierzek. Chlopaki... jak reka odjal, chodzi rowniutko, nie dlawi sie na zadnych obrotach, nie szarpnie... cod miod malina
http://allegro.pl/czujnik...1378019444.html |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|