Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
kłopoty z silnikiem
Autor Wiadomość
Jacek Fabiniak 
witamy nowego


Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 6
Skąd: Kalisz
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 28-05-2008, 19:26   kłopoty z silnikiem

Witam Kolegów.
Moja Tempra (1,6 Pb bez LPG z 91r.) nie trzyma wolnych obrotów oraz wydaje mi sie z braku odpowiedniej dawki powietrza kopci nieprzepaloną benzyną ( świece są całe w sadzy ) i troszkę nierówno pracuje . Czy w tym motorze silniczek krokowy reguluje tylko bieg jałowy ? Czy przyczyna lezy w innym niz zalecany komputerze ( jest 0280000 714 zamiast 0280000 713 ). Rozrząd chyba nie - bo zapala i wchodzi bez kłopotów na obroty ? Prosze o radę. Pozdrawiam wszystkich.
  
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 28-05-2008, 19:37   

Tak, silnik krokowy odpowiada tylko za luz. Potem już regulujesz nogą na gazie. Filtr powietrza masz czysty? Zdejm go może i zobacz czy jest jakaś zmiana. Od jakiej wersji silnikowej masz komputer? W ogóle to 1.6 gaźnix czy wtrysk?
_________________
     Moneta
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-05-2008, 20:49   

pierwsze pytanko, czy zmieniany komputer był w ogóle resetowany ?
świece w sadzy świadczyłyby o zbyt bogatej mieszance i tu się nasuwa np. słynny niebieski czujnik

poszukaj tematu o regulacji CPP - tam jest opisane jak skontrolować silniczek krokowy czy jest sprawny, a także jak skontrolować czujnik położenia przepustnicy
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
konikks 



Pomógł: 43 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lis 2006
Posty: 2755
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 28-05-2008, 20:50   

mrk69 napisał/a:
Od jakiej wersji silnikowej masz komputer? W ogóle to 1.6 gaźnix czy wtrysk?


jak komp to nie gaźnik...
_________________
Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO
     Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 28-05-2008, 21:51   

Przyczyną złego przepalania mieszanki może być słaba iskra, warto by strawdzić.
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
mrk69 



Pomógł: 31 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Maj 2006
Posty: 1884
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 29-05-2008, 08:02   

konikks napisał/a:
jak komp to nie gaźnik...
:lalala: co ja wczoraj jadłem.... :badgrin:
_________________
     Moneta
 
pawelgda 


Wiek: 68
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 34
Skąd: gdansk,gdynia
Województwo: Pomorskie
Ostrzeżeń:
 8/3/5
Wysłany: 15-06-2008, 23:57   

szef sprawdz dolot czy nie masz nawet minimalnych nieszczelnosci no i szef zdaj se sprawe ze silnik z kiepska kompresja bedzie falowal - pomoze tylko remont - jak cos to dzwon 692XXXXXX
_________________
szef jak masz problem z silnikiem to pisz, poradze
     assistance
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 35 days
Network load