|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
kłopoty z silnikiem |
Autor |
Wiadomość |
Jacek Fabiniak
witamy nowego
Dołączył: 26 Maj 2008 Posty: 6 Skąd: Kalisz
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 28-05-2008, 19:26 kłopoty z silnikiem
|
|
|
Witam Kolegów.
Moja Tempra (1,6 Pb bez LPG z 91r.) nie trzyma wolnych obrotów oraz wydaje mi sie z braku odpowiedniej dawki powietrza kopci nieprzepaloną benzyną ( świece są całe w sadzy ) i troszkę nierówno pracuje . Czy w tym motorze silniczek krokowy reguluje tylko bieg jałowy ? Czy przyczyna lezy w innym niz zalecany komputerze ( jest 0280000 714 zamiast 0280000 713 ). Rozrząd chyba nie - bo zapala i wchodzi bez kłopotów na obroty ? Prosze o radę. Pozdrawiam wszystkich. |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 28-05-2008, 19:37
|
|
|
Tak, silnik krokowy odpowiada tylko za luz. Potem już regulujesz nogą na gazie. Filtr powietrza masz czysty? Zdejm go może i zobacz czy jest jakaś zmiana. Od jakiej wersji silnikowej masz komputer? W ogóle to 1.6 gaźnix czy wtrysk? |
_________________
|
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-05-2008, 20:49
|
|
|
pierwsze pytanko, czy zmieniany komputer był w ogóle resetowany ?
świece w sadzy świadczyłyby o zbyt bogatej mieszance i tu się nasuwa np. słynny niebieski czujnik
poszukaj tematu o regulacji CPP - tam jest opisane jak skontrolować silniczek krokowy czy jest sprawny, a także jak skontrolować czujnik położenia przepustnicy |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-05-2008, 20:50
|
|
|
mrk69 napisał/a: | Od jakiej wersji silnikowej masz komputer? W ogóle to 1.6 gaźnix czy wtrysk? |
jak komp to nie gaźnik... |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 28-05-2008, 21:51
|
|
|
Przyczyną złego przepalania mieszanki może być słaba iskra, warto by strawdzić. |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
mrk69
Pomógł: 31 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 1884 Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 29-05-2008, 08:02
|
|
|
konikks napisał/a: | jak komp to nie gaźnik... | co ja wczoraj jadłem.... |
_________________
|
|
|
|
|
pawelgda
Wiek: 68 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 34 Skąd: gdansk,gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 15-06-2008, 23:57
|
|
|
szef sprawdz dolot czy nie masz nawet minimalnych nieszczelnosci no i szef zdaj se sprawe ze silnik z kiepska kompresja bedzie falowal - pomoze tylko remont - jak cos to dzwon 692XXXXXX |
_________________ szef jak masz problem z silnikiem to pisz, poradze |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|