Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana silnika 2,0 16V
Autor Wiadomość
maidun 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 197
Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 14-04-2010, 14:14   Wymiana silnika 2,0 16V

EDIT: temat wydzielony''
Jak to jest w przypadku gdy taki silnik miałby wylądować zamiast 2.0 16V? Bo 2.0 16VT wchodzi na zasadzie plug&play jak sądzę? A jak to jest z 2.0 8VT ?

I czy taki silnik 2.0 8VT jest trwalszy/lepszy od 16VT? Bo silniki 8V mają jakoś lepszą opinię od 16V :roll:
_________________
Było:
Tipo 1.4 AGT :)
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole :placz:
Tipo 1.4 S :pilot:

Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT :bambam:
     Moneta
 
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 14-04-2010, 14:17   

maidun napisał/a:
rob napisał/a:
jak byś szukał 2.0 8vt z Dedry Integrale to posiadam takowe cudo 100 tyś przebiegu ;)


Sorry Panowie za malutki OT:

A jak to jest w przypadku gdy taki silnik miałby wylądować zamiast 2.0 16V? Bo 2.0 16VT wchodzi na zasadzie plug&play jak sądzę? A jak to jest z 2.0 8VT ?

I czy taki silnik 2.0 8VT jest trwalszy/lepszy od 16VT? Bo silniki 8V mają jakoś lepszą opinię od 16V :roll:


opinia opinią. Skoro masz zdrowy 2.0 16v (a masz) to nei pchalbym sie w inny badziew. Takie zabiegi wymagają dobrego nakladu pieniedzy..
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
brynol69 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2008
Posty: 346
Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-04-2010, 14:19   

od końca...
integralka ma 4wd a ja nie mam gdzie tego upchac pod podłogą a temperówkę 4wd ciężko znaleźć a ja rzeźbić nie zamierzam
na forum lanci jest jakowy Killer który z takiej wlasnie FH'ki pocisnal 200hp wiekszą dmuchawka i wtryskami wiec to nie są jakies moje urojenia,
całaego punciaka mialem ale z glowica do zrobienia, ale nie zdazylem go obejrzec bo sie sprzedal
dmuchawa zarżnięta nie jest bo jak się okazało dmucha ładnie tylko poxno wstaje a powinna dosyć wcześniej ale to bez znaczenia bo idzie do regeneracjinie
a najważniejsze... nie mam zwyczaju rzucać słów na wiatr dlatego mówię "zrobię", "kupię" , jak odbiorę silnik, który owszem pochodzi z tej lancii na otomoto ale byłem, zobaczyłem i zdobyłem a nie kliknąłęm "kup teraz"

a co do 2.0 8vt jedyną zmianą musiałbym wprowadzić sam silnik z osprzętem który jest poprostu rozwiercony do 2 litrów i ew. pół osie bo nie wiem jeszcze jakie będą u mnie
     assistance
 
maidun 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 197
Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 14-04-2010, 14:19   

Stivi napisał/a:
Skoro masz zdrowy 2.0 16v (a masz) to nei pchalbym sie w inny badziew. Takie zabiegi wymagają dobrego nakladu pieniedzy..


Na jakiej podstawie twierdzisz przyjacielu że mam zdrowy 2.0 16V... :?:
_________________
Było:
Tipo 1.4 AGT :)
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole :placz:
Tipo 1.4 S :pilot:

Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT :bambam:
     Moneta
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 14-04-2010, 14:39   

maidun napisał/a:
Na jakiej podstawie twierdzisz przyjacielu że mam zdrowy 2.0 16V... :?:


OT a zdążyłeś już go zajechać ? Tak się składa że zostałeś właścicielem chyba najsławniejszego auta z forum i każdy patrzy Ci na ręce co z nim robisz ;)
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
grabarz 



Pomógł: 18 razy
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 1685
Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 14-04-2010, 14:53   

Luczu napisał/a:
OT a zdążyłeś już go zajechać ? Tak się składa że zostałeś właścicielem chyba najsławniejszego auta z forum i każdy patrzy Ci na ręce co z nim robisz ;)

To że najsławniejszy nie znaczy że technicznie był Tip Top :roll:
_________________
KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE
     Moneta
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 14-04-2010, 15:44   

brynol69, na prawdę mam nadzieję że zrobisz to co piszesz. bo "takich zawodników" którzy budowali tipo 200hp było wielu, na prawdę wielu i jakoś tych mocnych tipo nie widzę. chyba tylko EASYKATO , dysponuję sedici z N2o i jakimś konkretnym planem wsadzenia tam kompresora. a cała reszta poległa na planach ( mówimy tu tylko o tipo bo oczywiście są na forum inne mocne maszyny )

brynol69, wiesz czemu mam wątpliwości ? bo pisałeś o plug&play co by wskazywało że chcesz tanio, szybko i bez kombinacji.
plug&play to by było gdybyś do przeszczepienia miał tylko silnik i np komputer,a ty nawet nie masz na bazę właściwego auta.
P&P to by było gdybyś miał sedici albo GT. a posiadając 1.4 S gaźnik to z tego auta nadaje się tylko szkielet i nic po za tym.
chcesz się podjąć czegoś co będzie wymagało nie zwykłego nakładu pracy, czasu, wiedzy i worka pieniędzy .... życzę ci powodzenia w budowaniu tipo 200hp mając na podstawę 1.4 s
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 14-04-2010, 16:13   

2.0 8vt ma wyższy blok, i inny wał niż 1.6T - więc to nie jest kwestia 'rozwiertu', a wykorbienia.
16vT p&p nie wchodzi tak samo jak 8vT itd.
Wszystko się komplikuje i wszystko wymaga na pewno czasu a i trochę pieniędzy.
W przypadku swapu do tipo - golasa tych pieniędzy trzeba zdecydowanie więcej. Zawias, hamulce, wiązka, skrzynia, łapy...
P&P jest o tyle, że bez większej rzeźby czy cięcia da się wrzucić pod maskę, ale potrzeba nie tylko chęci.

Kto wie ten wie, kto nie to nie - JA wsadzam 1.6 8vT do Tipo, ale baza zdecydowanie lepsza.
Robię tak jak mówiłem wcześniej, od podstaw. I WIEM że łatwo nie jest.

Maidun ma tipo 'przechodnie', a krążą o nim legendy ;)
Ja wiem tyle, że silnik pozostawia sporo do życzenia.
PS. Maidun, mam tłoki do sprzedania ;D
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
maidun 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 197
Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 14-04-2010, 17:40   

Raku, dzięki za odpowiedź na pytanie :)

Co do silnika, to powiem tylko tyle, że niestety masz rację :roll:

Koniec OT :)
_________________
Było:
Tipo 1.4 AGT :)
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole :placz:
Tipo 1.4 S :pilot:

Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT :bambam:
     Moneta
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 14-04-2010, 18:53   

Luczu napisał/a:
a zdążyłeś już go zajechać ?

Niechce nikogo bronic, ani na nikogo najezdzac, ale skad ty mozesz to wiedziec :?:

Raku napisał/a:
Ja wiem tyle, że silnik pozostawia sporo do życzenia.

No niewiem skąd to wiesz, ale ja powiem tylko tyle... wg. mnie silnik był w stanie dobrym, wg. miał moc i wogóle (paru forumowiczów jechało za kierownicą wiec moze cos powiedzą) ogólnie nie miałem z nim problemów, a małe ustereczki oczywiscie były jak w kazdym aucie, ale o tym nowy własciciel sie dowiedział. Poza tym, czy jest/był w super stanie to niewiem, nie miałem nigdy porównania z innym 2,0 16V, wg. mnie dawał rade, naprawde dawał rade ;) Tyle odemnie.

Sorry za OT
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 14-04-2010, 19:11   

Egon, to nie był atak.

Jak ktoś chce to trzeba wydzielić temat o 16v Maiduna i tyle.
Majdun, poszukaj. Mocno przerobiliśmy temat swapowania 16vT, da się ale to nie jest wyjąć i włożyć.
Koniec OT.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
maidun 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 197
Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 14-04-2010, 20:06   

Co do autka, to potwierdzam to co napisał egon., zostałem poinformowany o wszystkim, wszystko było jak najbardziej w porządku :)

Co nie zmienia faktu, że konieczny będzie przeszczep serca, lub generalny remont.
_________________
Było:
Tipo 1.4 AGT :)
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole :placz:
Tipo 1.4 S :pilot:

Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT :bambam:
     Moneta
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 14-04-2010, 20:51   

No to męską decyzję musisz podjąć.
Kupić 16vT zrobić remont i wsadzić do tipo
wyremontować 16v i mieć takie jak wyremontowałeś.

wał podchodzi z 1.9 D i TD ;)

Grunt to dać wał do szlifu razem z panewkami. i kazać doszlifować wał do wymiarów panewek pomierzonych w ręku (nie branych z 'opakowania') z odpowiednim luzem..
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
maidun 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 197
Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 14-04-2010, 21:15   

Przymiarki do remontu tego silnika zaczęłyby się chyba właśnie od znalezienia wału heh... :)

Natomiast od razu się przyznaję, że nie mam takiej wiedzy i umiejętności żeby zrobić remont silnika, ani nawet zrobić przekładkę (no może podjąłbym się remontu silnika w maluchu :roll: :lol: ). Także zakładam od razu, że będzie to robił jakiś mechanik.

Znalazłem gościa, który remontuje silniki 2.0 16V, 16VT, 8V, 8VT i myślałbym właśnie o takim rozwiązaniu - włożenie silnika 16V lub 16VT po remoncie (dlatego pytałem też o 8V). Lepszy byłby 16VT, no ale pod warunkiem że nie ma zbyt dużego problemu z założeniem takiego silnika do sedici. Wiadomo, że jeśli wymyśliłbym swapowanie na 20VT to mało kto by się tego podjął (i za ile).

Aha, co do kosztów - facet za wyremontowany silnik 2.0 16V (136 km) chce ~ 2500 zł, nie wiem jak jest z 16VT.

Także dopiero poznaję ten temat :roll: Chęć wymiany/remontu silnika wynikła niestety z konieczności, więc pasowałoby wybrać jakieś rozsądne rozwiązanie, żebym jeszcze trochę pojeździł :D

Wszelkie porady mile widziane.

Jakkolwiek bym nie zdecydował koszta będą spore i zdaje sobie z tego sprawę, narazie autko jeszcze jeździ.
_________________
Było:
Tipo 1.4 AGT :)
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole :placz:
Tipo 1.4 S :pilot:

Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT :bambam:
     Moneta
 
Larry075 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 424
Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 14-04-2010, 22:41   

Cytat:
Aha, co do kosztów - facet za wyremontowany silnik 2.0 16V (136 km) chce ~ 2500 zł, nie wiem jak jest z 16VT.


Za te pieniądze to nawet dobrze głowicy nie zrobisz, więc nie jest to "remont generalny" tylko naprawa, tam mi się wydaje.
  
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 14-04-2010, 23:30   

ja to nie ogarniam co jest z tymi silnikami 2.0 16v w tipo, sypią się na potęgę. nie spotkałem tego silnika z przebiegiem chociażby 200 000 bez remontu. zaś 8v są prawie nieśmiertelne a podobno tylko głowicą sie różnią
maidun, chyba lepiej spróbować szukać 2.0 8vT np z cromy niż remontować to nieszczęsne 16v.

co się pojawi na allegro sedici to z ubitym silnikiem, zaś praktycznie każde 16v na forum jest po remoncie.
a przecież najmocniejsza jednostka została po to wsadzona w to auto żeby dostawać baty, a okazuje się że nawet bez batów sie sypie ... przykre ale chyba ten silnik zupełnie się nie udał
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 15-04-2010, 07:21   

To dlatego, że zostało przeznaczone do katów, ale z głową.
Gdy silnik dostaje baty w nieodpowiednim miejscu, czasie, chwili, temperaturze, oleju. to dzieją się dziwne rzeczy.

Tyle..
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 15-04-2010, 07:54   

obiło mi się o uszy, że zalecane ( zapisane w książce jakejś :p ) w 2.0 16V jest wymiana panewek co 40 tys km. Pytanie kto tego przestrzega ?

No może ktoś nadgorliwy w niemczech albo w innych bardziej cywilizowanych krajach
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 15-04-2010, 08:29   

Co 40kkm to chyba nie, ale po 80kkm bym zaglądał.
Tak samo olej, książka mówi chyba co 10kkm, ale lepiej wymienić częściej i lać dobry olej 10w40/60.
Silnikowi przydałaby się chłodnica oleju powietrzna, bo ta przystawka wodna, to raczej jako podgrzewacz działa ;)

Niestety ale kupując takie autko trzeba liczyć się z koniecznością wydarcia serca i zrobienia go na nowo.
Ale później ma się zdrowiutkie wie co się ma. I jak się będzie dbać to będzie jeździć i jeździć.

Przy swapie 16vT czy 8vT nie wiadomo co powie na to skrzynia, być może przyjmie na klate.
A może się rozsypie. trzeba będzie robić remont, kupować używkę (która się za chwile rozsypie), lub swapować z 16vT ale tam są linki, a nie wodziki. i hydrauliczny wysprzęglik, a nie linka. itd, itp.
Da się, ale trzeba chęci osób trzecich, albo sprawnych rąk i zaplecza warsztatowego.


Sądzę, że za 2,5kzł nie zrobisz remontu 16v. W tej cenie sądzę jest:
rozbieranie/składanie
plan głowicy + uszczelniacze
pierścienie
szlif + panewki
uszczelki
MAŁO.


Do tego warto by zrobić:
sprawdzić prowadnice (być może wymienić) dotrzeć ponownie zawory (może któreś do wymiany)
zainteresować się wałkami rozrządu - lubią się wycierać
przehonować cylindry, ale wtedy zrobi się za duży luz tłok-cylinder, więc trzeba by wymienić tłoki lub tulejować pod stare - o ile się nadają.
wał to już pisałem wyżej.
nie oszczędzać na częściach, uszczelkach, uszczelniaczach.
nowe śruby głowicy.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 15-04-2010, 11:40   

Cytat:
facet za wyremontowany silnik 2.0 16V (136 km) chce ~ 2500 zł


to chyba okazja, bo ja za remont{tulejowanie, honowanie, szlify, osiowanie itp, panewki pierscienie , pierscienie oporowe, tulejki sworzni tlokow , nowy termostat, nowa pompa wody, oryginalny zestaw uszczelek, regeneracja glowicy itp } 2.0 16v typ 160A8, ten starszy sedici z tipo 91 rok zaplacilem sporo ponad 3000 ,a silnik skladam sam wiec nie bule za robocizne grubego peso do warsztatu.
_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
maidun 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Gru 2009
Posty: 197
Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 15-04-2010, 12:26   

Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem ;) Powoli nastawiam się na ten remont jednak, bo jakoś wcześniej byłem przekonany do przekładania silnika, ale już trochę "zmądrzałem" :lol: Tymbardziej, że jak mówicie tamten silnik za 2500 zł (o którym myslałem dość poważnie) jest taki nie do końca po remoncie heh... :D
Do skrzynki biegów też na pewno trzebaby zaglądnąć przy okazji remontu.

A tak z ciekawości zapytam: Czy wał z 1,9 TD jest mocniejszy niż wał od 1,9 D :?:
_________________
Było:
Tipo 1.4 AGT :)
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole :placz:
Tipo 1.4 S :pilot:

Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT :bambam:
     Moneta
 
Larry075 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 424
Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 15-04-2010, 18:27   

Cytat:
Gdy silnik dostaje baty w nieodpowiednim miejscu, czasie, chwili, temperaturze, oleju. to dzieją się dziwne rzeczy.


No i tu wychodzi wytrzymałość silnika, bo każdy ale to każdy silnik jak się o niego zadba przetrwa wieki i nie ma w tym nic nie zwykłego. A np. silnik 2.0 forda sierry 8V czy 16V przetrwa naprawde wszystko, licznik przekręcił się juz dwa razy w mojej rodzinie (a niewiadomo ile było wcześniej) i nikt się z nim nie cacka, nie patrzy na temperatury, wymiany olejów czy filtry i nie jest oszczędzany a oprócz wymiany uszczelniaczy na zaworach 18-nasto letnie auto nie miało żadnej usterki, silnik nigdy nie miał awarii i tym różnią się silniki "wytrzymałe" od normalnych.

Cytat:
Tak samo olej, książka mówi chyba co 10kkm, ale lepiej wymienić częściej i lać dobry olej 10w40/60.
Silnikowi przydałaby się chłodnica oleju powietrzna, bo ta przystawka wodna, to raczej jako podgrzewacz działa

A ja myśle że poprostu są zbudowane z plastiku i nic im nie pomoże, być może właśnie fiaty w tym mają swój urok, lubią jak się spędza przy nich czas (i zostawia pieniądze).
  
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 15-04-2010, 19:27   

maidun, mam nadzieje, ze ci sie uda :D Ogólnie to miło czytać to co piszesz, ze auto trafiło pod dobre skrzydła :D
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 15-04-2010, 19:42   

Remont zacznij od szukania nowego wału.

Wiem gdzie nie daleko Ciebie leży fajne 16vT, raku też powinien wiedzieć - ten silnik miał trafić do sedici tylko nie zdążył - teraz czeka na lepsze czasy.

egon. napisał/a:
Raku napisał/a:
Ja wiem tyle, że silnik pozostawia sporo do życzenia.

No niewiem skąd to wiesz, ale ja powiem tylko tyle... wg. mnie silnik był w stanie dobrym, wg. miał moc i wogóle (paru forumowiczów jechało za kierownicą wiec moze cos powiedzą) ogólnie nie miałem z nim problemów, a małe ustereczki oczywiscie były jak w kazdym aucie, ale o tym nowy własciciel sie dowiedział. Poza tym, czy jest/był w super stanie to niewiem, nie miałem nigdy porównania z innym 2,0 16V, wg. mnie dawał rade, naprawde dawał rade Tyle odemnie.


Dawał rade ale trochę do zrobienia było ;)
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 15-04-2010, 19:47   

ubek napisał/a:
ale trochę do zrobienia było ;)

Nie mówie, ze nie było, no i ty jechałes na "zwykłej" instalacji LPG, po załozeniu sekwencji tez juz było inaczej, no ale to nie temat o tym ;)
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load