|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
[Benzyna] Olej |
Autor |
Wiadomość |
Kossak
witamy nowego
Dołączył: 29 Lip 2008 Posty: 3 Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-07-2008, 11:38 [Benzyna] Olej
|
|
|
Witam,
2 miesiace temu zakupilem Tipo 1,4 selecta '94, wymienilem podstawowe rzeczy (filtry, paski, oleje). I tu rodzi sie moje pytanie, po przejechaniu 2000km wlalem 1 litr oleju, wyciekow nie ma. Co moze sie dziac?
Jezeli chodzi o naprawy to jestem kompletnym laikiem ale wydaje mi sie, ze jest cos nie tak. |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-07-2008, 11:54
|
|
|
Kossak napisał/a: | po przejechaniu 2000km wlalem 1 litr oleju, wyciekow nie ma. Co moze sie dziac? |
Jeśli napewno nie masz wycieków,to oznacza,ze silnik spala olej... |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Kossak
witamy nowego
Dołączył: 29 Lip 2008 Posty: 3 Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-07-2008, 12:22
|
|
|
Na pewno nie ma wyciekow.
Spala olej i co z tym zrobic?
Wymienic silnik czy jakies podzespoly?
ego napisał/a: | Jeśli napewno nie masz wycieków,to oznacza,ze silnik spala olej... |
|
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 29-07-2008, 12:31
|
|
|
Kossak, zerwać głowice, zmienić pierścienie,uszczelniacze zaworowe i po kłopocie .... |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Kossak
witamy nowego
Dołączył: 29 Lip 2008 Posty: 3 Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-07-2008, 12:51
|
|
|
OK ale czy wymiana tych rzeczy nie bedzie drozsza niz kupno silnika?
A co do silnika to czy mozna zamontowac do niego mocniejszy silnik?
Moze orientujesz sie jaki byl by koszt wymiany i zakupu czesci vs. zakup i wymiana silnika?
GrzesiekK. napisał/a: | Kossak, zerwać głowice, zmienić pierścienie,uszczelniacze zaworowe i po kłopocie .... |
|
|
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-07-2008, 12:54
|
|
|
Kossak napisał/a: | OK ale czy wymiana tych rzeczy nie bedzie drozsza niz kupno silnika? |
To zależy ile zapłacisz za robote,bo same części nie sa drogie... |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-07-2008, 13:00
|
|
|
koszt napraw opisanych przez GrzesiekK.a, będzie niemały, aczkolwiek będziesz pewny, że"górę" silniczka masz cacy,
możesz kupić inny silnika, ale samego motoru na oko nie sprawdzisz, dopiero jak go założysz i pojeździsz to się okaże co kupiłeś
ja mam kompletnie wyremontowaną głowicę, zmienione uszczelniacze zaworów, i uszczelniacz wału przód, a i tak wleam 1L na ok 3500, z tym, że mam drobny wyciek z napędu aparatu zapłonowego, i mocno spoconą miskę
jeśli nie chcesz inwestować w ten silnik i liczysz się z kupnem innego to najlepiej zostaw tak jak jest, lub dolej mu jakiegoś ceramizera lub innego uszczelniacza |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-07-2008, 13:23
|
|
|
Ja wymienialem silnik na drugi to w warszawie zaplacilem 800zl i wspolnie z kolega go wstawilismy |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|