Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[Benzyna] Olej
Autor Wiadomość
Kossak 
witamy nowego


Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 3
Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-07-2008, 11:38   [Benzyna] Olej

Witam,
2 miesiace temu zakupilem Tipo 1,4 selecta '94, wymienilem podstawowe rzeczy (filtry, paski, oleje). I tu rodzi sie moje pytanie, po przejechaniu 2000km wlalem 1 litr oleju, wyciekow nie ma. Co moze sie dziac?
Jezeli chodzi o naprawy to jestem kompletnym laikiem ale wydaje mi sie, ze jest cos nie tak.
  
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 29-07-2008, 11:54   

Kossak napisał/a:
po przejechaniu 2000km wlalem 1 litr oleju, wyciekow nie ma. Co moze sie dziac?

Jeśli napewno nie masz wycieków,to oznacza,ze silnik spala olej...
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Kossak 
witamy nowego


Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 3
Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-07-2008, 12:22   

Na pewno nie ma wyciekow.
Spala olej i co z tym zrobic?
Wymienic silnik czy jakies podzespoly?

ego napisał/a:
Jeśli napewno nie masz wycieków,to oznacza,ze silnik spala olej...
  
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 29-07-2008, 12:31   

Kossak, zerwać głowice, zmienić pierścienie,uszczelniacze zaworowe i po kłopocie ....
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Kossak 
witamy nowego


Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 3
Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-07-2008, 12:51   

OK ale czy wymiana tych rzeczy nie bedzie drozsza niz kupno silnika?
A co do silnika to czy mozna zamontowac do niego mocniejszy silnik?
Moze orientujesz sie jaki byl by koszt wymiany i zakupu czesci vs. zakup i wymiana silnika?


GrzesiekK. napisał/a:
Kossak, zerwać głowice, zmienić pierścienie,uszczelniacze zaworowe i po kłopocie ....
  
  
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 29-07-2008, 12:54   

Kossak napisał/a:
OK ale czy wymiana tych rzeczy nie bedzie drozsza niz kupno silnika?

To zależy ile zapłacisz za robote,bo same części nie sa drogie...
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 29-07-2008, 13:00   

koszt napraw opisanych przez GrzesiekK.a, będzie niemały, aczkolwiek będziesz pewny, że"górę" silniczka masz cacy,
możesz kupić inny silnika, ale samego motoru na oko nie sprawdzisz, dopiero jak go założysz i pojeździsz to się okaże co kupiłeś

ja mam kompletnie wyremontowaną głowicę, zmienione uszczelniacze zaworów, i uszczelniacz wału przód, a i tak wleam 1L na ok 3500, z tym, że mam drobny wyciek z napędu aparatu zapłonowego, i mocno spoconą miskę

jeśli nie chcesz inwestować w ten silnik i liczysz się z kupnem innego to najlepiej zostaw tak jak jest, lub dolej mu jakiegoś ceramizera lub innego uszczelniacza
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-07-2008, 13:23   

Ja wymienialem silnik na drugi to w warszawie zaplacilem 800zl i wspolnie z kolega go wstawilismy
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load