|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
regulacja przepustnicy |
Autor |
Wiadomość |
sebekv6
Dołączył: 07 Gru 2008 Posty: 15 Skąd: zielona góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 03-09-2012, 09:15 regulacja przepustnicy
|
|
|
Fiat Tipo 1.6ie , 159 A3.046 ,jak ustawić tą śrube która reguluje szczeline przy zamykaniu przepustnicy.nie moge tego znaleźć, chce ustawić CPP ale nie wiem jaki luz ma mieć ta śruba.czy przy cofniętym krokowcu należy ją odkęcić do momentu aż przepustnica całkiem się zamknie i wykręcić żeby przepustnica była lekko uchylona ??? ma ktoś dane do tej regulacji?? prosze o podpowiedź... |
|
|
|
|
randpl
witamy nowego
Wiek: 43 Dołączył: 14 Gru 2007 Posty: 6 Skąd: Lipno
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 28-09-2012, 21:02
|
|
|
wartość otwarcia przepustnicy ustawia ci krokowy więc nie masz co kręcić tą śrubą |
_________________ TIPO 1,4 ie lpg 89r i jeszcze się kula |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-09-2012, 17:05
|
|
|
randpl, nie masz kologo racji.Sruba jest po to by wstepnie bylo ustawione.Jak sruba maksymalnie pokrecona to krokowy tez nic nie wskora bo ma przeciez niewielki skok.
sebekv6,nie mam konkretnych wartosci jak nalezy wyregulowac przepustnice ale mam na stanie nowke fabrycznie wyregulowana przepustnice od 1.6 i.e ale od silnika 835A1.000.Nie wiem czy jest taka sama ale jakby co moge pomierzyc sruby jak i ustawienie cpp. |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
magi-marcin
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 20 Maj 2006 Posty: 323 Skąd: Huta Czechy
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 29-09-2012, 17:19
|
|
|
Witam.
Nie wiem czy to taki problem jak ja miałem ale wystarczy odkręcić CPP
delikatnie wyczyścić go benzyną ekstrakcyjna a ścieżki grafitem posmarować
Spróbuj. może to usunie usterkę. a śrubki nie ruszaj bo to nic nie da |
_________________ Tipo 1.6ie DGT bez LPG --- Już należy do TempraWG
LPG - dobry do zapalniczek |
|
|
|
|
sebekv6
Dołączył: 07 Gru 2008 Posty: 15 Skąd: zielona góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 09-10-2012, 10:31 CPP i przepustnica
|
|
|
dzieki za odpowiedzi, udało mi sie poustawiać te elementy. główną przyczyną złej pracy silnika był źle ustawiony potencjometr przepustnicy.teraz po prze regulowaniu silnik chodzi w końcu dobrze. wartość jaką wcześniej ustawiałem przy odpiętej wtyczce i cofniętym czpieniu krokowca była od 0,18 do 0,25 v niestety na tych wartościach silnik źle pracował. obecna wartość to 0,61 v,a górna śruba jest tak samo ustawiona ja w fabrycznie zaplombowanej (porównałem). .jestem zadowolony.nawet nie resetowałem kompa.zastanawiają mnie te wartości 0,18 do 0,25 v czy aby nie mają być ustawiane na całkowice zamkniętej przepustnicy .chodzi o to ,że po cofnięciu czpienia krokowca ta górna śruba ograniczają i tak nie pozwala sie całkowicie domknąć klapce przepustnicy nawet jak jest fabrycznie ustawiona i zaplombowana.możliwe ,że tą wartość fabryczną czyli 0,18v ustawia sie bez tej śruby a dopiero potem ustawia jej wysunięcie co daję wyższą wartość niż nawet 0,25v.ważne ,że już silnik pracuje jak powinien.może komuś moje spostrzeżenia się przydadzą a kolege shagger78 poprosze o te wartości .pozdrawiam ciepło bo zaczyna dawać po rajtuzach ! |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|