Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[Benzyna] problemy z odpaleniem
Autor Wiadomość
czacha92 
witamy nowego


Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 6
Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
Wysłany: 21-05-2011, 14:37   [Benzyna] problemy z odpaleniem

Witam, mam problem z nowo kupionym tipo 1.6 i.e 55KW otóż po zatankowaniu auta do pełnego zbiornika auto ma problem z załapaniem, rozrusznik fajnie kręci, iskra jest, paliwo dopływa a auto nie odpala, jednak jak już złapie to w pierwszym momencie pracuje ciężko i ociężale po czym zaczyna pracować równo i cicho i co dobre NIE gaśnie. Co może być tego przyczyną i co jeszcze powinienem sprawdzić?

Bardzo dziękuje za odpowiedz. Pozdrawiam
  
 
ivanovich81 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 55
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Wysłany: 21-05-2011, 18:33   

Dzieje sie tak tylko po zatankowaniu do pełna?
_________________
tak że tego----MOTOKOMMANDO
     assistance
 
 
czacha92 
witamy nowego


Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 6
Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
Wysłany: 21-05-2011, 18:37   

tzn no trudno mi określić, bo kupiłem go jakieś dwa tygodnie temu i po raz pierwszy zatankowałem do pełna, ale poprzednio jak tankowałem mniejsze ilości to ten problem nie występował.
  
 
ivanovich81 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 55
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Wysłany: 21-05-2011, 18:38   

Dobra,a powiedz mi czy tak samo robi na ciepłym i na zimnym silniku?
_________________
tak że tego----MOTOKOMMANDO
     assistance
 
 
czacha92 
witamy nowego


Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 6
Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
Wysłany: 21-05-2011, 18:39   

na ciepłym częściej niż na zimnym, ale objawy są te same
  
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 21-05-2011, 18:59   

czacha92, jeszcze jedno zasadnicze pytanie - czy do pełna zatankowałes na tej samej stacji co zawsze :?: bo moze byc tak ze zatankowales paliwo gorszej jakosci i ciagnie z baku wode...
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
czacha92 
witamy nowego


Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 6
Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
Wysłany: 21-05-2011, 21:34   

od roku tankuje paliwo na tej samej stacji i nigdy nie miałem z nim większego problemu

_________________________________________________________________________
wymieniłem pompę paliwa i mój problem zamienił się w dość nietypowe zjawisko otóż auto łapie dopiero za drugim razem, rozrusznik normalnie kręci za każdym razem, a odpala seryjnie co drugi raz, i kolejne moje pytanie to takie czy może z tym mieć wspólnego coś wtrysk? Dodam że autko posiada monowtrysk boscha.
  
 
Świstak 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 608
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 24-05-2011, 00:05   

czacha92 napisał/a:
Dodam że autko posiada monowtrysk boscha.


jak odpalasz to przytrzymaj go trochę "na prądzie" a dopiero potem kręć możliwe że pompa nie trzyma i paliwo spływa, ja w uniaku mam podobnie, po dłuższym postoju musze potrzymać z 10s. kluczyk w pozycji 1 a dopiero potem zaczynam kręcić i pali od razu
też mam monowtrysk z tym że motor 1.4 ale to akurat nie ma znaczenia bo 1.4 i 1.6 to "taki sam" motor
     assistance   Moneta
 
 
ivanovich81 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 55
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Wysłany: 24-05-2011, 09:23   

Zacznij od wymiany świec,kabli itd.
_________________
tak że tego----MOTOKOMMANDO
     assistance
 
 
czacha92 
witamy nowego


Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 6
Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
Wysłany: 24-05-2011, 16:58   

Cytat:
jak odpalasz to przytrzymaj go trochę "na prądzie" a dopiero potem kręć możliwe że pompa nie trzyma i paliwo spływa, ja w uniaku mam podobnie, po dłuższym postoju musze potrzymać z 10s. kluczyk w pozycji 1 a dopiero potem zaczynam kręcić i pali od razu
też mam monowtrysk z tym że motor 1.4 ale to akurat nie ma znaczenia bo 1.4 i 1.6 to "taki sam" motor


niestety żadnej różnicy, za każdym razem trzeba mu dać drugą szanse i dopiero za drugim razem chwyta. Co do wymiany świec to raczej takiej potrzeby nie ma, bo iskra jest idealna.
  
 
Świstak 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 608
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 24-05-2011, 17:36   

czacha92, w zasadzie ja bym to olał :D jeśli nie przeszkadza Ci to podczas jazdy, nie masz innych problemów to olej to, może coś jest z cpu albo lambda
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load