|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Wymiana silnika 2,0 16V |
Autor |
Wiadomość |
maidun
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 197 Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-04-2010, 14:14 Wymiana silnika 2,0 16V
|
|
|
EDIT: temat wydzielony''
Jak to jest w przypadku gdy taki silnik miałby wylądować zamiast 2.0 16V? Bo 2.0 16VT wchodzi na zasadzie plug&play jak sądzę? A jak to jest z 2.0 8VT ?
I czy taki silnik 2.0 8VT jest trwalszy/lepszy od 16VT? Bo silniki 8V mają jakoś lepszą opinię od 16V |
_________________ Było:
Tipo 1.4 AGT
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole
Tipo 1.4 S
Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT |
|
|
|
|
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 14-04-2010, 14:17
|
|
|
maidun napisał/a: | rob napisał/a: | jak byś szukał 2.0 8vt z Dedry Integrale to posiadam takowe cudo 100 tyś przebiegu |
Sorry Panowie za malutki OT:
A jak to jest w przypadku gdy taki silnik miałby wylądować zamiast 2.0 16V? Bo 2.0 16VT wchodzi na zasadzie plug&play jak sądzę? A jak to jest z 2.0 8VT ?
I czy taki silnik 2.0 8VT jest trwalszy/lepszy od 16VT? Bo silniki 8V mają jakoś lepszą opinię od 16V |
opinia opinią. Skoro masz zdrowy 2.0 16v (a masz) to nei pchalbym sie w inny badziew. Takie zabiegi wymagają dobrego nakladu pieniedzy.. |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
brynol69
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 22 Sty 2008 Posty: 346 Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-04-2010, 14:19
|
|
|
od końca...
integralka ma 4wd a ja nie mam gdzie tego upchac pod podłogą a temperówkę 4wd ciężko znaleźć a ja rzeźbić nie zamierzam
na forum lanci jest jakowy Killer który z takiej wlasnie FH'ki pocisnal 200hp wiekszą dmuchawka i wtryskami wiec to nie są jakies moje urojenia,
całaego punciaka mialem ale z glowica do zrobienia, ale nie zdazylem go obejrzec bo sie sprzedal
dmuchawa zarżnięta nie jest bo jak się okazało dmucha ładnie tylko poxno wstaje a powinna dosyć wcześniej ale to bez znaczenia bo idzie do regeneracjinie
a najważniejsze... nie mam zwyczaju rzucać słów na wiatr dlatego mówię "zrobię", "kupię" , jak odbiorę silnik, który owszem pochodzi z tej lancii na otomoto ale byłem, zobaczyłem i zdobyłem a nie kliknąłęm "kup teraz"
a co do 2.0 8vt jedyną zmianą musiałbym wprowadzić sam silnik z osprzętem który jest poprostu rozwiercony do 2 litrów i ew. pół osie bo nie wiem jeszcze jakie będą u mnie |
|
|
|
|
maidun
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 197 Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-04-2010, 14:19
|
|
|
Stivi napisał/a: | Skoro masz zdrowy 2.0 16v (a masz) to nei pchalbym sie w inny badziew. Takie zabiegi wymagają dobrego nakladu pieniedzy.. |
Na jakiej podstawie twierdzisz przyjacielu że mam zdrowy 2.0 16V... |
_________________ Było:
Tipo 1.4 AGT
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole
Tipo 1.4 S
Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 14-04-2010, 14:39
|
|
|
maidun napisał/a: | Na jakiej podstawie twierdzisz przyjacielu że mam zdrowy 2.0 16V... |
OT a zdążyłeś już go zajechać ? Tak się składa że zostałeś właścicielem chyba najsławniejszego auta z forum i każdy patrzy Ci na ręce co z nim robisz |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
grabarz
Pomógł: 18 razy Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 1685 Skąd: Zielona Góra
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 14-04-2010, 14:53
|
|
|
Luczu napisał/a: | OT a zdążyłeś już go zajechać ? Tak się składa że zostałeś właścicielem chyba najsławniejszego auta z forum i każdy patrzy Ci na ręce co z nim robisz |
To że najsławniejszy nie znaczy że technicznie był Tip Top |
_________________ KAŻDY MOŻE BYĆ MODEM...ALE NIE KAŻDY DO TEGO SIĘ NADAJE |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 14-04-2010, 15:44
|
|
|
brynol69, na prawdę mam nadzieję że zrobisz to co piszesz. bo "takich zawodników" którzy budowali tipo 200hp było wielu, na prawdę wielu i jakoś tych mocnych tipo nie widzę. chyba tylko EASYKATO , dysponuję sedici z N2o i jakimś konkretnym planem wsadzenia tam kompresora. a cała reszta poległa na planach ( mówimy tu tylko o tipo bo oczywiście są na forum inne mocne maszyny )
brynol69, wiesz czemu mam wątpliwości ? bo pisałeś o plug&play co by wskazywało że chcesz tanio, szybko i bez kombinacji.
plug&play to by było gdybyś do przeszczepienia miał tylko silnik i np komputer,a ty nawet nie masz na bazę właściwego auta.
P&P to by było gdybyś miał sedici albo GT. a posiadając 1.4 S gaźnik to z tego auta nadaje się tylko szkielet i nic po za tym.
chcesz się podjąć czegoś co będzie wymagało nie zwykłego nakładu pracy, czasu, wiedzy i worka pieniędzy .... życzę ci powodzenia w budowaniu tipo 200hp mając na podstawę 1.4 s |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-04-2010, 16:13
|
|
|
2.0 8vt ma wyższy blok, i inny wał niż 1.6T - więc to nie jest kwestia 'rozwiertu', a wykorbienia.
16vT p&p nie wchodzi tak samo jak 8vT itd.
Wszystko się komplikuje i wszystko wymaga na pewno czasu a i trochę pieniędzy.
W przypadku swapu do tipo - golasa tych pieniędzy trzeba zdecydowanie więcej. Zawias, hamulce, wiązka, skrzynia, łapy...
P&P jest o tyle, że bez większej rzeźby czy cięcia da się wrzucić pod maskę, ale potrzeba nie tylko chęci.
Kto wie ten wie, kto nie to nie - JA wsadzam 1.6 8vT do Tipo, ale baza zdecydowanie lepsza.
Robię tak jak mówiłem wcześniej, od podstaw. I WIEM że łatwo nie jest.
Maidun ma tipo 'przechodnie', a krążą o nim legendy
Ja wiem tyle, że silnik pozostawia sporo do życzenia.
PS. Maidun, mam tłoki do sprzedania |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
maidun
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 197 Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-04-2010, 17:40
|
|
|
Raku, dzięki za odpowiedź na pytanie
Co do silnika, to powiem tylko tyle, że niestety masz rację
Koniec OT |
_________________ Było:
Tipo 1.4 AGT
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole
Tipo 1.4 S
Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 14-04-2010, 18:53
|
|
|
Luczu napisał/a: | a zdążyłeś już go zajechać ? |
Niechce nikogo bronic, ani na nikogo najezdzac, ale skad ty mozesz to wiedziec
Raku napisał/a: | Ja wiem tyle, że silnik pozostawia sporo do życzenia. |
No niewiem skąd to wiesz, ale ja powiem tylko tyle... wg. mnie silnik był w stanie dobrym, wg. miał moc i wogóle (paru forumowiczów jechało za kierownicą wiec moze cos powiedzą) ogólnie nie miałem z nim problemów, a małe ustereczki oczywiscie były jak w kazdym aucie, ale o tym nowy własciciel sie dowiedział. Poza tym, czy jest/był w super stanie to niewiem, nie miałem nigdy porównania z innym 2,0 16V, wg. mnie dawał rade, naprawde dawał rade Tyle odemnie.
Sorry za OT |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
maidun
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 197 Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-04-2010, 20:06
|
|
|
Co do autka, to potwierdzam to co napisał egon., zostałem poinformowany o wszystkim, wszystko było jak najbardziej w porządku
Co nie zmienia faktu, że konieczny będzie przeszczep serca, lub generalny remont. |
_________________ Było:
Tipo 1.4 AGT
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole
Tipo 1.4 S
Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-04-2010, 20:51
|
|
|
No to męską decyzję musisz podjąć.
Kupić 16vT zrobić remont i wsadzić do tipo
wyremontować 16v i mieć takie jak wyremontowałeś.
wał podchodzi z 1.9 D i TD
Grunt to dać wał do szlifu razem z panewkami. i kazać doszlifować wał do wymiarów panewek pomierzonych w ręku (nie branych z 'opakowania') z odpowiednim luzem.. |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
maidun
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 197 Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-04-2010, 21:15
|
|
|
Przymiarki do remontu tego silnika zaczęłyby się chyba właśnie od znalezienia wału heh...
Natomiast od razu się przyznaję, że nie mam takiej wiedzy i umiejętności żeby zrobić remont silnika, ani nawet zrobić przekładkę (no może podjąłbym się remontu silnika w maluchu ). Także zakładam od razu, że będzie to robił jakiś mechanik.
Znalazłem gościa, który remontuje silniki 2.0 16V, 16VT, 8V, 8VT i myślałbym właśnie o takim rozwiązaniu - włożenie silnika 16V lub 16VT po remoncie (dlatego pytałem też o 8V). Lepszy byłby 16VT, no ale pod warunkiem że nie ma zbyt dużego problemu z założeniem takiego silnika do sedici. Wiadomo, że jeśli wymyśliłbym swapowanie na 20VT to mało kto by się tego podjął (i za ile).
Aha, co do kosztów - facet za wyremontowany silnik 2.0 16V (136 km) chce ~ 2500 zł, nie wiem jak jest z 16VT.
Także dopiero poznaję ten temat Chęć wymiany/remontu silnika wynikła niestety z konieczności, więc pasowałoby wybrać jakieś rozsądne rozwiązanie, żebym jeszcze trochę pojeździł
Wszelkie porady mile widziane.
Jakkolwiek bym nie zdecydował koszta będą spore i zdaje sobie z tego sprawę, narazie autko jeszcze jeździ. |
_________________ Było:
Tipo 1.4 AGT
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole
Tipo 1.4 S
Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT |
|
|
|
|
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 14-04-2010, 22:41
|
|
|
Cytat: | Aha, co do kosztów - facet za wyremontowany silnik 2.0 16V (136 km) chce ~ 2500 zł, nie wiem jak jest z 16VT. |
Za te pieniądze to nawet dobrze głowicy nie zrobisz, więc nie jest to "remont generalny" tylko naprawa, tam mi się wydaje. |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 14-04-2010, 23:30
|
|
|
ja to nie ogarniam co jest z tymi silnikami 2.0 16v w tipo, sypią się na potęgę. nie spotkałem tego silnika z przebiegiem chociażby 200 000 bez remontu. zaś 8v są prawie nieśmiertelne a podobno tylko głowicą sie różnią
maidun, chyba lepiej spróbować szukać 2.0 8vT np z cromy niż remontować to nieszczęsne 16v.
co się pojawi na allegro sedici to z ubitym silnikiem, zaś praktycznie każde 16v na forum jest po remoncie.
a przecież najmocniejsza jednostka została po to wsadzona w to auto żeby dostawać baty, a okazuje się że nawet bez batów sie sypie ... przykre ale chyba ten silnik zupełnie się nie udał |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 15-04-2010, 07:54
|
|
|
obiło mi się o uszy, że zalecane ( zapisane w książce jakejś :p ) w 2.0 16V jest wymiana panewek co 40 tys km. Pytanie kto tego przestrzega ?
No może ktoś nadgorliwy w niemczech albo w innych bardziej cywilizowanych krajach |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Raku
Pomógł: 18 razy Wiek: 40 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 2622 Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 15-04-2010, 08:29
|
|
|
Co 40kkm to chyba nie, ale po 80kkm bym zaglądał.
Tak samo olej, książka mówi chyba co 10kkm, ale lepiej wymienić częściej i lać dobry olej 10w40/60.
Silnikowi przydałaby się chłodnica oleju powietrzna, bo ta przystawka wodna, to raczej jako podgrzewacz działa
Niestety ale kupując takie autko trzeba liczyć się z koniecznością wydarcia serca i zrobienia go na nowo.
Ale później ma się zdrowiutkie wie co się ma. I jak się będzie dbać to będzie jeździć i jeździć.
Przy swapie 16vT czy 8vT nie wiadomo co powie na to skrzynia, być może przyjmie na klate.
A może się rozsypie. trzeba będzie robić remont, kupować używkę (która się za chwile rozsypie), lub swapować z 16vT ale tam są linki, a nie wodziki. i hydrauliczny wysprzęglik, a nie linka. itd, itp.
Da się, ale trzeba chęci osób trzecich, albo sprawnych rąk i zaplecza warsztatowego.
Sądzę, że za 2,5kzł nie zrobisz remontu 16v. W tej cenie sądzę jest:
rozbieranie/składanie
plan głowicy + uszczelniacze
pierścienie
szlif + panewki
uszczelki
MAŁO.
Do tego warto by zrobić:
sprawdzić prowadnice (być może wymienić) dotrzeć ponownie zawory (może któreś do wymiany)
zainteresować się wałkami rozrządu - lubią się wycierać
przehonować cylindry, ale wtedy zrobi się za duży luz tłok-cylinder, więc trzeba by wymienić tłoki lub tulejować pod stare - o ile się nadają.
wał to już pisałem wyżej.
nie oszczędzać na częściach, uszczelkach, uszczelniaczach.
nowe śruby głowicy. |
_________________ klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+ |
|
|
|
|
bart128
Pomógł: 6 razy Dołączył: 26 Wrz 2007 Posty: 262 Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 15-04-2010, 11:40
|
|
|
Cytat: | facet za wyremontowany silnik 2.0 16V (136 km) chce ~ 2500 zł |
to chyba okazja, bo ja za remont{tulejowanie, honowanie, szlify, osiowanie itp, panewki pierscienie , pierscienie oporowe, tulejki sworzni tlokow , nowy termostat, nowa pompa wody, oryginalny zestaw uszczelek, regeneracja glowicy itp } 2.0 16v typ 160A8, ten starszy sedici z tipo 91 rok zaplacilem sporo ponad 3000 ,a silnik skladam sam wiec nie bule za robocizne grubego peso do warsztatu. |
_________________ Solo italiana automobili da Cracovia |
|
|
|
|
maidun
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Gru 2009 Posty: 197 Skąd: Alwernia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 15-04-2010, 12:26
|
|
|
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem Powoli nastawiam się na ten remont jednak, bo jakoś wcześniej byłem przekonany do przekładania silnika, ale już trochę "zmądrzałem" Tymbardziej, że jak mówicie tamten silnik za 2500 zł (o którym myslałem dość poważnie) jest taki nie do końca po remoncie heh...
Do skrzynki biegów też na pewno trzebaby zaglądnąć przy okazji remontu.
A tak z ciekawości zapytam: Czy wał z 1,9 TD jest mocniejszy niż wał od 1,9 D |
_________________ Było:
Tipo 1.4 AGT
Tipo 2.0 16V Sedicivalvole
Tipo 1.4 S
Jest:
Lancia Kappa 2.0 20VT |
|
|
|
|
Larry075
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 15-04-2010, 18:27
|
|
|
Cytat: | Gdy silnik dostaje baty w nieodpowiednim miejscu, czasie, chwili, temperaturze, oleju. to dzieją się dziwne rzeczy.
|
No i tu wychodzi wytrzymałość silnika, bo każdy ale to każdy silnik jak się o niego zadba przetrwa wieki i nie ma w tym nic nie zwykłego. A np. silnik 2.0 forda sierry 8V czy 16V przetrwa naprawde wszystko, licznik przekręcił się juz dwa razy w mojej rodzinie (a niewiadomo ile było wcześniej) i nikt się z nim nie cacka, nie patrzy na temperatury, wymiany olejów czy filtry i nie jest oszczędzany a oprócz wymiany uszczelniaczy na zaworach 18-nasto letnie auto nie miało żadnej usterki, silnik nigdy nie miał awarii i tym różnią się silniki "wytrzymałe" od normalnych.
Cytat: | Tak samo olej, książka mówi chyba co 10kkm, ale lepiej wymienić częściej i lać dobry olej 10w40/60.
Silnikowi przydałaby się chłodnica oleju powietrzna, bo ta przystawka wodna, to raczej jako podgrzewacz działa
|
A ja myśle że poprostu są zbudowane z plastiku i nic im nie pomoże, być może właśnie fiaty w tym mają swój urok, lubią jak się spędza przy nich czas (i zostawia pieniądze). |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 15-04-2010, 19:27
|
|
|
maidun, mam nadzieje, ze ci sie uda Ogólnie to miło czytać to co piszesz, ze auto trafiło pod dobre skrzydła |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 15-04-2010, 19:42
|
|
|
Remont zacznij od szukania nowego wału.
Wiem gdzie nie daleko Ciebie leży fajne 16vT, raku też powinien wiedzieć - ten silnik miał trafić do sedici tylko nie zdążył - teraz czeka na lepsze czasy.
egon. napisał/a: | Raku napisał/a:
Ja wiem tyle, że silnik pozostawia sporo do życzenia.
No niewiem skąd to wiesz, ale ja powiem tylko tyle... wg. mnie silnik był w stanie dobrym, wg. miał moc i wogóle (paru forumowiczów jechało za kierownicą wiec moze cos powiedzą) ogólnie nie miałem z nim problemów, a małe ustereczki oczywiscie były jak w kazdym aucie, ale o tym nowy własciciel sie dowiedział. Poza tym, czy jest/był w super stanie to niewiem, nie miałem nigdy porównania z innym 2,0 16V, wg. mnie dawał rade, naprawde dawał rade Tyle odemnie.
|
Dawał rade ale trochę do zrobienia było |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 15-04-2010, 19:47
|
|
|
ubek napisał/a: | ale trochę do zrobienia było |
Nie mówie, ze nie było, no i ty jechałes na "zwykłej" instalacji LPG, po załozeniu sekwencji tez juz było inaczej, no ale to nie temat o tym |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|