|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
[Benzyna] CPP 2.0 tempra >>> Dziwne podłaczenie |
Autor |
Wiadomość |
balwanekbuli
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 176 Skąd: Siemianowice Śląskie
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-04-2009, 20:26 [Benzyna] CPP 2.0 tempra >>> Dziwne podłaczenie
|
|
|
Witam
mam problem.
Mam uszkodzony CPP. Poprzednik mówił że jest rozwalona ścieżka. Dzisiaj jeden forumowicz przywiozł mi dobry cpp ale mamy problem, otóż...
Ten CPP co mi przywiózł jest identyczny po za małym szczegolem. Otóż na nim jest złącze i mam taki kabel pasuje idealnie.
Po podpięciu komputer reaguje na niego więc niby jest ok.
Ale w moim nie mam tego złącza. Z mojego wychodzi 6 kabli i dwie kosti. Po odpięciu tej drugiej pali mi sie taka lampka dziwna na desce. Jak podłacze obie to ona zaraz po włączeniu zapłonu gaśnie.
Czy ktoś się spotkał z takim CPP jak ja mam czy u mnie poprostu ktoś zrobił zajefaną przeróbke??
Ewentulanie jak to podpiąć?
No i z tej jednej jak odepne kabel idealnie pasuje do CPP tego nowego, ale co zrobić z tymi drugimi ??
Ta co jest na drugim zdjęciuo odwrócona bokiem to zniej kabel pasuje do nwoego CPP, tylko co zrobić z tą druga.
Acha ten kabelek co jest dopięty na krótko idzie gdzieś w kierunku ściany grodziowej i wchodzi w wiązki |
_________________ Fiat Tempra 1,6 B+G 1993 wersja podstawowa
Ford Mondeo 1,8 16V B+G ver. GHIA |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 28-04-2009, 21:35
|
|
|
balwanekbuli, troszkę to zamatałeś i nie bardzo czaje o co chodzi.Wyjaśnił byś co i ile ma kabli.
Kontrolka ma taki opis -Temperatura płynu w automatycznej skrzyni biegów - za wysoka
I taka mała sprawa,ale dodam od razu że tego też nie jestem pewny,w aucie z automatem może być inny potencjometr bo i skrzynia musi dostawać sygnał,ale jak pisałem wcześniej to moje gdybanie. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
balwanekbuli
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 176 Skąd: Siemianowice Śląskie
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-04-2009, 22:56
|
|
|
No to już śpiesze z wyjaśnieniami
W aucie mój CPP widoczny na foto posiada 6 kabli orgyginalnie wypuszczonych z niego. 3 są wpięte do jednej wtyczki a 3 do drugiej. Widoczne są na foto.
CPP ktory dostałem dzisiaj poiada tylko złącze na 3 piny.
Teraz tak. Z tych dwóch wtyczek z mojego... Jedna pasuje do tego nowego CPP. Ale nie ma co zrobić z drugą.
Moje przypuszczenia. Bo daleś mi teraz do myślenia. Może faktycznie w automacie dodatkowe 3 idą na komputer ze skrzyni biegów. Więc myślę sobie że skoro jest ich 6 to 3 (tak normalnie jak w innych) ida na CPU silnika, a te drugie 3 na CPU skrzyni.
Więc domniemam że to mogę 3 + 3 te same kable. I nie zdiwi mnie jeśli w środu tego mojego CPP one będą razem (1 z 1, 2 z2, 3 z 3).
Jutro sprawdzę czy jak podepnę samą jedną kostkę to automat bedzie pracować. A jeśli to spróbuje zrobić takie przejście ażeby te 3 z jednej i 3 z drugiej spiąć razem i podpiąc jako 3 do nowgo CPP. Ale żeby mieć pewność to bym musial stary otworzyć i zobaczyć co tam w nim drzemie, jak to jest polączone |
_________________ Fiat Tempra 1,6 B+G 1993 wersja podstawowa
Ford Mondeo 1,8 16V B+G ver. GHIA |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 29-04-2009, 07:42
|
|
|
balwanekbuli, zanim otworzysz zawsze możesz pomierzyć ohmomierzem czy to te same piny |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
balwanekbuli
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 176 Skąd: Siemianowice Śląskie
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-04-2009, 08:02
|
|
|
Tiaaa... patrz o tym nie pomyslalem. Kurcze narazie jestem uziemiony w domu u kobity bo corka mi sie rozlozyla i nie poczla do przedszkola, wiec dopiero ok 12 - 13 zajrze do tego jak wroce do rodzicow na garaz
tylko po drodze musze kupic miernik |
_________________ Fiat Tempra 1,6 B+G 1993 wersja podstawowa
Ford Mondeo 1,8 16V B+G ver. GHIA |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|