Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki to silnik - nie z numeru
Autor Wiadomość
jabko 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1012
Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 01-07-2005, 18:22   Jaki to silnik - nie z numeru

Mam na klapie napisane 1,6 i.e niby monowtrysk

W silniku mam jeden włek rozrządu, sonde lambda w wydechu i kopułkę z palcem czyli niby gaźnik.
Ale filtr powietrza mam na silniku Duza plastikowa obudowa (nie w nadkolu) - wygląda na wtrysk

Na ściance wiszą dwa digiplexy (jeden nie podłączony w ogóle a drugi podłączony kablem

LUDZIE JAKI TO SILNIK

Kod:

MISZKO mi napisał:

A gdzie masz filt powietrza?
Po lewej stronie w nadkolu? Czy nad silnikiem

Jesli w nadkolu to masz gaznik, a jesli nad silnikiem to wtrysk.

Najlepiej jak bys jakas fotke silnika dorwal i pokazal na forum.
Wtedy juz bedzie wiadomo.

Gazniki maja moduly zaplonowe DigiPlex2.

Jesli masz cewke i odrazu biegna kable do swiec to masz wtrysk. Masz dwuwalkowy i jednowalkowy silnik?

Najlepiej pisz na forum i dodaj najbardziej zblizone zdjecie lub umiesc zdjecie swojego silnika.
_________________
Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe
     Moneta
 
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 01-07-2005, 19:35   

Sondy lambda gazniki nie maja ;)
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 01-07-2005, 19:52   

najlepiej zamieść fotki, to można porównać z naszymi typowymi gaźnikami i nie-gaźnikami :-) digiplex2 jest w gaźniku, filtr może masz przerabiany, choć kto wie co to tam masz..... 2 digiplexy ? na pewno? może zapasówka :lol:
a temperki gaźnika z sondą nie widziałem... (przy okazji - ktoś wie co to za dwudrutkowy zaślepiony niepodłączony kabelek, biało-czerwony jeden, niebieski chyba drugi wychodzą w gaźnikowcu z digiplexa2? z jego 'paczki' przewodów tak luzem z boku)
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 01-07-2005, 21:27   

jabko napisał/a:
Mam na klapie napisane 1,6 i.e niby monowtrysk
W silniku mam jeden włek rozrządu, sonde lambda w wydechu i kopułkę z palcem czyli niby gaźnik.
Ale filtr powietrza mam na silniku Duza plastikowa obudowa (nie w nadkolu) - wygląda na wtrysk
Na ściance wiszą dwa digiplexy (jeden nie podłączony w ogóle a drugi podłączony kablem

Masz wtrysk i wszystko się zgadza, no może oprócz tych 2 digiplexów.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
jabko 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1012
Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 02-07-2005, 19:46   

Do tego instalacja LPG musiała być z kompem bo jest sonda więc niby wtrysk.
Ale digiplexy wiszą na pewno w komorze silnika na przegrodzie do kabiny po stronie kierowcy.

Dajcie jakies linki do zdjęć silników bo nie wiem jak tu można wstawiać fotki

pozdrawiam
jabko
_________________
Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe
     Moneta
 
 
Pele_Tipo 



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 685
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 02-07-2005, 20:31   



to jest pewnie taki silniczek

byly 3 podobne jego wersje, najpopularniejsze 75km i 124nm
_________________
bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
  
 
 
jabko 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1012
Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 02-07-2005, 20:40   

Podobny ale u mnie po lewej w nadkolu nic nie ma (na fotce czerna skrzynka )

Poza tym podobny - zbiornik na spryskiwacz troche inny i obudowa filtra powietrza też ciut inna (ale w tym samym miejscu i taka duża)

tylko dalej nie wiem po co wisi digiplex podłączony
_________________
Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe
     Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 02-07-2005, 21:27   

Masz pewnie taki silnik:


Pele pokazał ci silnik z wtryskiem Bosch Mono-Motronic a ty masz Mono-jetronic
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
jabko 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1012
Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 03-07-2005, 08:34   

Ot bingo
Identyko
Jakby mój sfotografowany.

Czyli mono-Jetronic ?? Na stronie tempra.org w danych technicznych w mono-Jetronic jest Digiplex 2 czyli też się zgadza.

Ale tak ogólnie to co ja mam ??? Wtrysk jednopunktowy ??
_________________
Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe
     Moneta
 
 
Pele_Tipo 



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 685
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 03-07-2005, 09:14   

jabko napisał/a:
Ale tak ogólnie to co ja mam ??? Wtrysk jednopunktowy ??


mono => pojedynczy

czyt. jednopunktowy

na zdjeciu jest chyba konkretnie 1.4, albo mi sie wydaje... w kazdym razie w tych samych wersjach wtryskowych wygladaly one identycznie
_________________
bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
  
 
 
jabko 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 1012
Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 03-07-2005, 10:31   

A jest Mono-monotronic i mono-Jetronic
Jakieś różnice??????????
_________________
Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe
     Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 03-07-2005, 16:29   

jabko napisał/a:
Jakieś różnice?

W zapłonie:
W Mono-Jetronic jest digiplex, 1 cewka i rozdzielacz.
W Mono-Motronic komputer wtryskowy steruje i wtryskiem i zapłononem, 2 podwójne cewki, brak rozdzielacza.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Jacacenty 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 991
Skąd: Dillenburg
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 03-07-2005, 19:59   

romano napisał/a:
2 podwójne cewki

Jedna poczwórna.
_________________
*** \=/ ***
     assistance
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 03-07-2005, 21:15   

Jacacenty napisał/a:
Jedna poczwórna.

Jeżeli chodzi o kwestię wykonania to tak, ale elektrycznie są to 2 cewki z podwójnym wyjściem.
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 03-07-2005, 23:25   

OT
Romano, rozwalasz mnie pod względem swojej wiedzy! 8)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
romano 



Pomógł: 56 razy
Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2132
Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 04-07-2005, 07:24   

Raku napisał/a:
Romano, rozwalasz mnie pod względem swojej wiedzy

Jak mam samochód to lubię wiedzieć co w nim piszczy :lol:
_________________
Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE

     Moneta
 
 
Jacacenty 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 991
Skąd: Dillenburg
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 04-07-2005, 14:14   

romano napisał/a:
Jeżeli chodzi o kwestię wykonania to tak, ale elektrycznie są to 2 cewki z podwójnym wyjściem.

Jeśli idzie o to, to zwracam honor.
_________________
*** \=/ ***
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load