Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
"SEPARATOR MASY" ?
Autor Wiadomość
RATOWNIK6661 


Wiek: 37
Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 17
Skąd: Pińczów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 22-06-2008, 23:46   "SEPARATOR MASY" ?

Witam wszystkich

mam pytanie kolega zamontował w samochodzik kilka głośników, wzmak+skrzynia,
ale jest pewien problem
mam taki mały problemik bo na postoju i w czasie jazdy woofer trochę "świszczy" nie wie wiecie możne czym to możne być spowodowane??
dowiedziałem się ze jest coś takiego jak "SEPARATOR MASY" co to jest i czy to pomoze??

Moderowany:
Zmniejszyłem ilość tych znaków zapytnia - ?
     assistance
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 23-06-2008, 07:28   

Jak byś wziął zwykły kabel cinch->cinch to normalnie wiemy, że idzie tam sygnał i masa (kabel sygnałowy jest w środku, później izolacja i oplot z masą). Separator masy to puszczenie takim kablem tylko sygnału, a masę podajemy z innego kabla.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 23-06-2008, 15:59   

moze czasem kolega puscil razem zasilanie z sygnalowymi? tez to moze byc..
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 23-06-2008, 16:08   

RATOWNIK6661, zasada jest taka że jak kable zasilające puszczasz lawą stroną samochodu to kable sygnałowe (rca) dajesz z prawej.
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
unknown 



Pomógł: 66 razy
Wiek: 41
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 3978
Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
Wysłany: 25-06-2008, 12:38   

separatory masy to najczęściej transformatory takie dla audio robione, na wejściu masz jakby 2 cewki udające głośniki i na wyjściu tego też, sygnał audio L i R przenosi się przez to jak przez transformator, ale przy tym nie jest zwarte we i wy, masę masz więc oddzieloną i się nie robi 'pętla masy' na kablu od zasilania i sygnałowym; każde nawet tanie radio ma dziś nieco podobne filtry wbudowane na zasilaniu, bo to z zasilania się glównie bierze; możesz ew do we radia, na zasilanie dać jakiś filtr; dwa - radio podłączyć tak jak i wzmak porządnymi grubymi kablami prosto do akumulatora (dając bezpieczbnik po drodze) a nie do instalacji; no i potem sygnał puścić do wzmaka z radia jak najkrótszą drogą, jak najgrubszym i dobrze ekranowanym kablem; wtedy nawet jak będzie kabel zasilający obok szedł nie powinno piszczeć;
_________________
------------------------ :!: ----------------------- :arrow: ---------- :idea: ---------------------------------------------------- :!: ------------------------------------- :arrow: ----------------- :idea: ---------------------------- [MC Donald's :arrow: ] ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| :arrow: ^ Zlot TTT |------------------------ :dresik:
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ==========================================================================================================================================================================================

---------------- :!: ----------------------------------------- :arrow: ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- :idea: ---------------------------------- :!: ---------------------------- :arrow: ------------------------------------------------------------ :!: ---------------------------------- :arrow: ------------- :idea: --------------------
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy ;) http://www.nizu.pl
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load