|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
"SEPARATOR MASY" ? |
Autor |
Wiadomość |
RATOWNIK6661
Wiek: 37 Dołączył: 14 Maj 2008 Posty: 17 Skąd: Pińczów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 22-06-2008, 23:46 "SEPARATOR MASY" ?
|
|
|
Witam wszystkich
mam pytanie kolega zamontował w samochodzik kilka głośników, wzmak+skrzynia,
ale jest pewien problem
mam taki mały problemik bo na postoju i w czasie jazdy woofer trochę "świszczy" nie wie wiecie możne czym to możne być spowodowane??
dowiedziałem się ze jest coś takiego jak "SEPARATOR MASY" co to jest i czy to pomoze??
Moderowany: | Zmniejszyłem ilość tych znaków zapytnia - ? |
|
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 23-06-2008, 07:28
|
|
|
Jak byś wziął zwykły kabel cinch->cinch to normalnie wiemy, że idzie tam sygnał i masa (kabel sygnałowy jest w środku, później izolacja i oplot z masą). Separator masy to puszczenie takim kablem tylko sygnału, a masę podajemy z innego kabla. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Stivi
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Cze 2006 Posty: 812 Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 23-06-2008, 15:59
|
|
|
moze czasem kolega puscil razem zasilanie z sygnalowymi? tez to moze byc.. |
_________________ było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG
jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4 |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 23-06-2008, 16:08
|
|
|
RATOWNIK6661, zasada jest taka że jak kable zasilające puszczasz lawą stroną samochodu to kable sygnałowe (rca) dajesz z prawej. |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-06-2008, 12:38
|
|
|
separatory masy to najczęściej transformatory takie dla audio robione, na wejściu masz jakby 2 cewki udające głośniki i na wyjściu tego też, sygnał audio L i R przenosi się przez to jak przez transformator, ale przy tym nie jest zwarte we i wy, masę masz więc oddzieloną i się nie robi 'pętla masy' na kablu od zasilania i sygnałowym; każde nawet tanie radio ma dziś nieco podobne filtry wbudowane na zasilaniu, bo to z zasilania się glównie bierze; możesz ew do we radia, na zasilanie dać jakiś filtr; dwa - radio podłączyć tak jak i wzmak porządnymi grubymi kablami prosto do akumulatora (dając bezpieczbnik po drodze) a nie do instalacji; no i potem sygnał puścić do wzmaka z radia jak najkrótszą drogą, jak najgrubszym i dobrze ekranowanym kablem; wtedy nawet jak będzie kabel zasilający obok szedł nie powinno piszczeć; |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|