|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Mały, duży problem |
Autor |
Wiadomość |
Karpik
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 201 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 11-10-2008, 16:50 Mały, duży problem
|
|
|
Witam wszystkich mam mały problem z którym nie do końca umiem sobie poradzić. Więc może od początku:
Samochód: Fiat Tipo 2.0 16V (Sedicivalvole)
rok: 1995
Przebieg: 170 pare tyś
opis problemu: Samochód strasznie mi zamula zwłaszcza na rozgrzanym silniku, jak jest zimny to gaśnie mi przy gwałtownym spadaniu z obrotów, kiedy już się rozgrzeje przestaje gasnąć ale za to na wolnych obrotach (1 tyś) wskaźnik Ciśnienia oleju pokazuje mi 0 Barów jak przygazuję Ciśnienie się powiększa ale zaraz potem spada razem z obrotami. Auto generalnie sprawia wrażenie jak by się męczyło przyśpieszając, im wyższy bieg daję tym do niższych obrotów mi dochodzi na piątym Biegu rozbujam go max. do 4 tyś obrotów przy czym moja prędkość wynosi 160 km\h (chyba że jest z górki). ostatnio jak sobie mierzyłem czas to miałem ok 15 sek. do setki, przy tym silniku to jest śmieszne
Informacje dodatkowe: Wymieniłem świece, kable, palec oraz filtr powietrza. Nie będzie to wina katalizatora bo go nie mam (tak samo jak tłumika środkowego, po kolektorze wydechowym mam dopiero sportowy tłumik końcowy) w silniku nic nie puka, stuka ani nie piszczy.
Z góry dzięki za pomoc. |
_________________ Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz |
|
|
|
|
lordabarth
Pomógł: 33 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2005 Posty: 582 Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-10-2008, 17:59
|
|
|
Nie chce straszyc ale przy takim cisnieniu to silnik juz nie nadaje sie do jazdy.Najprawdopodobniej panewki sie poszly pasc.Sprawdz sobie cisnienie oleju mechanicznym wskaznikiem.
MOzesz przeczyscic elektrozawor wolnych obrotow i sprawdzic czy dalej gasnie.NA ten ten temat bylo chyba niedawno. |
_________________ Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów. |
|
|
|
|
Karpik
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 201 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 11-10-2008, 20:22
|
|
|
bo generalnie ciśnienie jest takie dopiero jak się silnik nagrzeje bo do 60 stopni to Ciśnienie jest spoko. a 0 pokazuje przy nagrzaniu do 90 stopni |
_________________ Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz |
|
|
|
|
lordabarth
Pomógł: 33 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2005 Posty: 582 Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 11-10-2008, 22:33
|
|
|
Powinien miec jakie 1 bar przy 90 C.ale lepiej porownac z mechanicznym wskaznikiem. |
_________________ Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów. |
|
|
|
|
Karpik
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 201 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 16-10-2008, 07:35
|
|
|
Wymieniłem olej i Ciśnienie jest już ok, ale reszta objawów dalej jest i nie mam pojęcia co to może być |
_________________ Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|