|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Silnik osłabł i nie zapali |
Autor |
Wiadomość |
KJ18
Dołączył: 09 Kwi 2006 Posty: 29 Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-10-2006, 22:02 Silnik osłabł i nie zapali
|
|
|
Wczoraj moja mam wracała z Tarnowa i w drodze powrotnej mówi że silnik osłabł, a światła prawie wogóle nie śiweciły. Nie dał się zasnąć szyb a radiu brakowało pradu zeby grać. Pod górke pod dom już nie wyjechała b samochód zgasł i nie da się go zapalić, pomimo teo ze w akumulatorze jest prad. Rozruszik wydaje takie dziieki jakby zaksakiwał a nie mógł pociągną silnika i po włącznieu rozrusznika cała elektryka w samochodzie przygasa.
Prosze o pomoc bo nie mam pojęcia co padło tym razem???
Pozdro |
_________________ TEMPRA 2.0 i.e 91r.
Wtrysk wielopunkt, Gazik |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 02-10-2006, 22:09
|
|
|
hmm.. a jakie masz ładowanie z alternatora? może łożyska Ci w nim poszły i nie dość, że nie ładuje to jeszcze hamuje silnik.... to jedna z wielu opcji; |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
KJ18
Dołączył: 09 Kwi 2006 Posty: 29 Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-10-2006, 22:44
|
|
|
Ładowania nei jestem w stanie psrawdzic teraz bo silnik nie zapali. A czy mozę to być uszkodzenie akumulatora??? Moze nie oddaje prądu wystarczająco i dlaego silnik i elektrya słąbnie a rozrusznik nie ma prądu zeby zakrecić |
_________________ TEMPRA 2.0 i.e 91r.
Wtrysk wielopunkt, Gazik |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-10-2006, 17:04
|
|
|
Objawy wskazują na padnięty akumulator, możesz spróbować go podładować prostownikiem albo sprawdzić samochód na innym aku. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-10-2006, 20:44
|
|
|
w zasadzie jeśli akku masz jakiś niepewny to tak, oczywiście....
możesz wręcz mieś akku z wewnętrznym zwarciem, o czym na forum pewno też znajdziesz;
takie wewnętrzne zwarcie spotkałem nawet w 2 tygodnowym akumulatorze u kumpla, prosto ze sklepu (taki się trafił szajski), a ten się dziwił co mu autko siada;
normalnie takie zwarcie to się po latach robi , ale bywają wyjątki
gdy masz zwarcie między celami to nie dość, że akumulator sam siebie rozładowuje (jakbyś miał do niego podłączoną cały czas moooocną żarówę lub grzałkę) to jeszcze obciąża, czasem wręcz przeciąża alternator;
alternator nie dość , że musi zasilić pracującą instalację auta w pełni to jeszcze musi ładować akumulator a jeszcze przed tym wszystkim pokonać większą siłą zwarcie w akumulatorze; taki przeciążony alternator na takim akumulatorze siąść Ci może nawet po tygodniu;choć może po 2 miesiącach też; upewnij się co do akumulatora, stężenia elektrolitu, czy nie brak mu wody też, jak odkręcisz cele możeszn np biały plastikowy pasek zamoczyć - jak znajdziesz hmm.. 'czarne opiłki' zawzyczaj w elektrolicie - 'wyłowisz' z akku z jakiejś celi - to wiesz już, że w obrębie tej celi masz zwarcie; |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|