|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
mułowaty |
Autor |
Wiadomość |
lotarr
Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2005 Posty: 79 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 12-06-2006, 23:26 mułowaty
|
|
|
mam problem tego typu, że cholernie moja temperówka jest mułowata. przy wchodzeniu na obroty powyżej 3500 tyś wyraźnie traci moc. na wolnych obrotach jest mocny-płynnie przyśpiesza od 1500 obrotów a potem lipa. spalanie też jest zawyżone. kontrolka power zapala się już przy 2500 tyś przy delikatnym wciśnięciu gazu. chyba nie działa do końca cut-off bo gdy puszczę gaz to powinno odciąć dopływ paliwa i zaświecić economy a tak nie jest.
P.S. ten post przeniosłem z działu mechanika |
_________________ tempra 2,0 ie cat sw '91r. |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 13-06-2006, 21:47
|
|
|
obroty na pewno Ci rosną w miarę OK?
może chodzi o zasilanie paliwem i całą masę czarów z tym związanych, począwszy od tego czy pompa jest OK i wydala, czy nic nie przytkane, filtr dobry no a potem to już reszta w silniku/okolicznyh dodatkach
tak samo może być sprzęgiełko coś już ten tego (ale wtedy nie mułowaty tyle, co powyżej pewnych obrotw nie pociągnie już.. było na forum....)
to tak pierwsze co do głowy przyszło... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
lotarr
Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2005 Posty: 79 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 16-06-2006, 11:40
|
|
|
moje pierwsze wrażenie jest takie, że dostaje za dużo paliwa a za mało powietrza, stąd zapalanie się kontrolki power już przy 2500 obrotów. co wogóle można zrobić, żeby dostawał mniej paliwa i kontrolka zapalała przy około 3000 obrotów? na obroty wchodzi całkiem płynnie tylko jakby był przyduszony. |
_________________ tempra 2,0 ie cat sw '91r. |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 16-06-2006, 12:01
|
|
|
a w takim razie sprawdzałeś wszystko dot zasilania powietrzem? filtr pow i resztę?
a cut-off'a masz jak w gaźniku na elektrozaworku może też? (masz wtrysk? chyba.. a ja tego nie ruszałem) bo jeśli elektrozaworek to może się skrzywił ciut i blokuje się lub źle przepuszcza np samo powietrze... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
lotarr
Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2005 Posty: 79 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 16-06-2006, 12:08
|
|
|
niestety mam wtrysk, gdzie tego zaworku szukać? filtr powietrza mam nowy, sprawdziłem też czy nie bierze gdzieś lewego powietrza na wężykacz i wszystko wporządku. myślę, że problem jest wakimś czujniku lub w komputerze. dziwne jest też to, że kręcąc aparatem zapłonowym przyśpieszając i opóźniając zapłon nie ma żadnej reakcji na obroty |
_________________ tempra 2,0 ie cat sw '91r. |
|
|
|
|
TEMPRAWG
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 414 Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-06-2006, 00:50
|
|
|
lotarr reakcji nie bedzie bo to ustrojstwo ma zaplon elektroniczny i musial bys zaplon przestawic o 90 stopni aby pogubily sie iskry. conajwyzej bedziesz musial czesciej wymieniac palec i kopolke |
_________________ BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G
Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY
tel.0723-121-618 |
|
|
|
|
lotarr
Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2005 Posty: 79 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 18-06-2006, 10:46
|
|
|
TEMPRAWG, ile chcesz za komplet czujników do silnika tempry 2,0 8V ? |
_________________ tempra 2,0 ie cat sw '91r. |
|
|
|
|
BYQ
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 12 Cze 2005 Posty: 88 Skąd: Kraków/Jasło
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-06-2006, 11:06
|
|
|
Pierwsza sprawdz sonde lamde, ona moze być odpowiedzialna za sklad mieszanki. Warto sprawdzić przewody od podcisnienia z kolektora, bo może komputer opoźnia zapłon. |
_________________
Tempra 1.6 159A3.000
Bravo 1.8 GT 182A2.000
CLIO SWAP |
|
|
|
|
lotarr
Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2005 Posty: 79 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 13-03-2008, 11:52
|
|
|
Po wymianie czujnika obok termostatu wszystko wróciło do normy |
_________________ tempra 2,0 ie cat sw '91r. |
|
|
|
|
tad42
Dołączył: 09 Maj 2006 Posty: 93 Skąd: Kalisz
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 10-05-2008, 20:25
|
|
|
Rozumiem, że wymieniłes czujnik w okolicach termostatu, ale może by ktoś powiedział czym ten czujnik zarządza, pytam bo w moim tipo od kilku dni dzieje sie podobnie, a nie wiem od czego zacząć...czekam na fachową odpowiedź w sprawie tego czujnika... |
_________________ tp |
|
|
|
|
lotarr
Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2005 Posty: 79 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 12-05-2008, 20:06
|
|
|
Nie jestem mechanikiem, ale z tego co mi wiadomo to ten czujnik odpowiedzialny jest za podawanie właściwej temperatury cieczy chłodzącej do komputera a co za tym idzie dobierania składu mieszanki dla rozgrzanego silnika. |
_________________ tempra 2,0 ie cat sw '91r. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|