REGENERACJA WAŁU KORBOWEGO |
Autor |
Wiadomość |
bl4nc1k
Wiek: 39 Dołączył: 11 Paź 2007 Posty: 49 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 14-10-2007, 12:45 REGENERACJA WAŁU KORBOWEGO
|
|
|
WITAM MAM PYTANIE CZY REGENERACJA WAŁU KORBOWEGO SIE OPŁACA ILE TO KOSZTUJE I ILE WYTRZYMA ??? |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 14-10-2007, 18:01
|
|
|
Przedewszystkim to pisz małymi literami bo duże uznaje się za krzyk.
Zależy co masz na myśli mówiąc o regeneracji wału? generalnie to ja bym się nie bawił w takie rzeczy tylko poszukał wału z używki i zrobił mu szlif. Koszty napewno są spore taki "cieńki" wał jest napewno osłabiony w stosunku do takiego po pierwszym szlifie powiedzmy. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 14-10-2007, 20:08
|
|
|
Najlepiej zrobić jak Hipo pisze. Ewentualnie zrobić szlif + azotowanie. Jeżeli wał był pierwszy raz szlifowany, to może się obejść bez szlifowania.
Jeżeli wał ma ubytki, to trzeba napawać wał, co zmienia jego wymiary. Do tego dojdzie przywrócenie jego wymiarów co sprawi, że koszty nie będą najmniejsze. Lepiej jednak zdobyć gdzieś wał z innego silnika. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 14-10-2007, 20:22
|
|
|
miszko, problem w tym że z tego co kolega pisał w innym wątku to wynika że jego wału nie ma już z czego szlifować |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-10-2007, 20:24
|
|
|
kolego przecież pisaliśmy Ci już o tym... |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
bl4nc1k
Wiek: 39 Dołączył: 11 Paź 2007 Posty: 49 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 14-10-2007, 20:35
|
|
|
no pisaliscie ale o szlifie chcialem sie dowiedziec cos o regeneracji jakie koszta i czy sie oplaca a gdzie szukac takiego wału z uzywki ?? |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 14-10-2007, 20:44
|
|
|
bl4nc1k, pewnie na jakiś szrotach nie sądzisz? |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
YaSIu
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 13 Mar 2006 Posty: 154 Skąd: Świdnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 15-10-2007, 23:10
|
|
|
bl4nc1k napisał/a: | a gdzie szukac takiego wału z uzywki ?? |
i allegro
link do aukcji |
_________________ Był Mercury Cougar V6 3.8 --- jest Tipo 1.6 LPG 835C1000 już ponad 270kkm. |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 16-10-2007, 11:37
|
|
|
YaSIu napisał/a: | allegro
link do aukcji |
i do czego mu ten wał ? chyba żeby w bagażniku woził ciekawe jak do 2.0 16V chcesz go włożyć ..... |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
YaSIu
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 13 Mar 2006 Posty: 154 Skąd: Świdnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 16-10-2007, 20:09
|
|
|
Hipo napisał/a: | ciekawe jak do 2.0 16V chcesz go włożyć |
a ten wał to niby z czego |
_________________ Był Mercury Cougar V6 3.8 --- jest Tipo 1.6 LPG 835C1000 już ponad 270kkm. |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 16-10-2007, 20:10
|
|
|
YaSIu napisał/a: | a ten wał to niby z czego |
A z 2.0 8V proszę Pana przeca widać nawet na focie silnik jak byk że 2.0 8V :] |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
YaSIu
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 13 Mar 2006 Posty: 154 Skąd: Świdnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 16-10-2007, 20:15
|
|
|
Hipo napisał/a: | A z 2.0 8V proszę Pana |
Racja, teraz dopiero zajarzyłem ze przecież 2.0 było też na dwóch wałkach - zwracam honor... |
_________________ Był Mercury Cougar V6 3.8 --- jest Tipo 1.6 LPG 835C1000 już ponad 270kkm. |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 16-10-2007, 20:15
|
|
|
Hipo,do "sesnastki" też podejdzie |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
YaSIu
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 13 Mar 2006 Posty: 154 Skąd: Świdnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 16-10-2007, 20:17
|
|
|
ego napisał/a: | Hipo,do "sesnastki" też podejdzie |
Właśnie, doły tych silników są chyba takie same a różnią się jedynie górą... i dlatego podałem link do aukcji ale nie byłem pewny... :yawinkle: |
_________________ Był Mercury Cougar V6 3.8 --- jest Tipo 1.6 LPG 835C1000 już ponad 270kkm. |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 16-10-2007, 20:24
|
|
|
ego napisał/a: | Hipo,do "sesnastki" też podejdzie |
Zdawało mi sie że gdzieś ktoś pisał że trzeba szukać wał od 16V do 16V jesli z 8V podejdzie to zwracam honor koledzie YaSIu |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|