|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
jedynka |
Autor |
Wiadomość |
ernizpakerni
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Maj 2012 Posty: 41 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 20-05-2012, 13:04 jedynka
|
|
|
witam dziwnie mi wskakuje 1 bieg tak pod skosem czy tak ma być czy coś ktoś kombinował? tipo 2.0 8v |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-05-2012, 14:22
|
|
|
Wodziki pewnie, 1 powinna być normalnie nad 2jką a nie pod skosem. |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 20-05-2012, 16:38
|
|
|
Pierwszy wodzik masz patrząc z góry od komory silnika ( głupio to brzmi, ale ciężko mi to słownie opisać ) Sprawdź, czy aby na pewno nie ma luzów. Znajduje się tam nakrętka z kołnierzem, a wodzik generalnie zamocowany jest do trzpienia o kształcie kuli. |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
ernizpakerni
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Maj 2012 Posty: 41 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 21-05-2012, 18:26
|
|
|
ale czy od tego coś może się zepsuć czy mogę z tym jeździć? |
|
|
|
|
brynol69
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 22 Sty 2008 Posty: 346 Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 21-05-2012, 18:40
|
|
|
Jeżeli ten wodzik odkręcił się to może wypaść a wtedy może uniemżliwić zmianę biegów. Jeżeli nastąpi to w czasie jazdy może być dosyć kłopotliwe Widzę że jesteś nowy na forum więc pewnie niadawno nabyłeś samochód, może poprzedni właścicie albo nawet Tyl robiłeś coś i wodzik się skrzywił. Warto sprawdzić, podgiąć lub dokręcić żeby uniknąć przygód |
_________________ Tune Hard Go Pro
Fiat Tipo 1.4 S 5p zielony - dawca dla j/n
Fiat Tipo 1.6 HF Turbo 5p zielony - R.I.P.
Fiat Tipo 1.8 GT LPG 3p czarny - sprzedany
Fiat Tipo 1.8 GT 3p bordowy - :-)
Fiat Tipo 1.6 HF 3p bordowy - drugie wcielenie |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 21-05-2012, 18:52
|
|
|
ernizpakerni, dopóki nie sprawdzisz, to się nie przekonasz, a przy okazji się może czegoś nauczysz. Jak piszę kolega brynol69, sprawdź czy wodzik się nie pokrzywił lub czy nie ma 'luzów'. Jeśli spadnie Ci podczas jazdy, w trakcie przerzucania biegów, to jego wyciągnięcie może być kłopotliwe, bo co tu ukrywać za dużo miejsca tam nie ma, chyba że na miejscu zdemontujesz podstawkę akumulatora |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|