Czym się różni 2.0 8V od 2.0 16V |
Autor |
Wiadomość |
Chiquita
Wiek: 37 Dołączył: 16 Paź 2005 Posty: 502 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 22-07-2006, 21:27 Czym się różni 2.0 8V od 2.0 16V
|
|
|
Jak w temacie, Czym się różni 16 V od 8V oprócz oczywistej rzeczy jaką jest głowica i czy trudno jest przemajstrować 8v na 16v no i czy ktoś coś takiego kombinował?? |
_________________
|
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-07-2006, 21:32
|
|
|
napewno termostatem i deklem od zaworów,wyglądem jak chcesz wiedzieć wszystko na ten temat to napisz do Mnie na gg |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Chiquita
Wiek: 37 Dołączył: 16 Paź 2005 Posty: 502 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 22-07-2006, 21:34
|
|
|
A nie możesz napisać tutaj?? Wredy nie tylko ja ale i inni klubowicze wiedzieli by już na przyszłość.... |
_________________
|
|
|
|
|
Jacacenty
Pomógł: 13 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Lis 2004 Posty: 991 Skąd: Dillenburg
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 22-07-2006, 21:36
|
|
|
Cytat: | A nie możesz napisać tutaj?? Wredy nie tylko ja ale i inni klubowicze wiedzieli by już na przyszłość.... |
Nie wszyscy jak Macierewicz mają dostęp do tajemnych informacji |
_________________ *** \=/ *** |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-07-2006, 21:38
|
|
|
no dobra to opisze wszystko jutro,bo dzisiaj moga mi sie juz klawisze na klawiaturze troszke pomieszać sami rozumiecie....sobota Jacenty Ty mi tu nie pyskuj bo psem poszczuje |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
|
Jacacenty
Pomógł: 13 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Lis 2004 Posty: 991 Skąd: Dillenburg
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 22-07-2006, 21:40
|
|
|
nr. silników:
8v - 159.A5.046; 159.A6.046
16v - 160.A8.046; 836.A3.000
Może Ci się przyda...
[ Dodano: 22-07-2006, 22:43 ]
|
_________________ *** \=/ *** |
|
|
|
|
lordabarth
Pomógł: 33 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2005 Posty: 582 Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-07-2006, 23:07
|
|
|
Z tego co sie orjentuje to roznia sie ksztaltem tlokow.W 16V sa plaskie i wyzlobione pod zawory poniewaz zamykaja sie bardzo pozno (1°przed GMP).Uszczelka pod glowice jest taka sama(sprawdzalem w ePer).Wiec po zamontowaniu glowicy 16V stopien sprezania moze byc mniejszy i moze sie to mijac z celem. |
_________________ Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów. |
|
|
|
|
magi-marcin
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 20 Maj 2006 Posty: 323 Skąd: Huta Czechy
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-07-2006, 23:35
|
|
|
Napewno mocą. 16 ma ponad 140KM a 8 ok. 120KM. W 8 zaworowym były stosowne (w niektórych modelach) silniki a raczej głowice bezkolizyjne. Czyli zawory po pęknięciu paska nie dotykały zaworów. Poruszaliśmy ten temat dziś na spotku. |
_________________ Tipo 1.6ie DGT bez LPG --- Już należy do TempraWG
LPG - dobry do zapalniczek |
|
|
|
|
lordabarth
Pomógł: 33 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2005 Posty: 582 Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-07-2006, 23:42
|
|
|
magi-marcin napisał/a: | Napewno mocą. 16 ma ponad 140KM a 8 ok. 120KM. |
Znaczy 147KM i 115KM |
_________________ Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów. |
|
|
|
|
|
magi-marcin
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 20 Maj 2006 Posty: 323 Skąd: Huta Czechy
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-07-2006, 23:56
|
|
|
lordabarth napisał/a: | Znaczy 147KM i 115KM |
Niechciałem podawać złych danych tylko przybiżone.
Też moge wkatalog zerknąć i to co piszesz się nie będzie zgadzało.
Lecz jesteś bardziej obcykany wiec już się nie udzielam |
_________________ Tipo 1.6ie DGT bez LPG --- Już należy do TempraWG
LPG - dobry do zapalniczek |
|
|
|
|
lordabarth
Pomógł: 33 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2005 Posty: 582 Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-07-2006, 00:02
|
|
|
Nie chcialem byc uszczypliwy.Napewno sie nie bedzie dokladnie zgadzalo poniewaz najczescie jest podane w kW i po przeliczeniu zaokraglaja lub sa mierzone wedlug innych norm.
Zapomnialem .Po 93r. 836A.3000 139 KM |
_________________ Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów. |
|
|
|
|
|
Emf
Pomógł: 26 razy Wiek: 47 Dołączył: 16 Sty 2005 Posty: 2668 Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 23-07-2006, 00:22
|
|
|
Kamilbanan napisał/a: | Jak w temacie, Czym się różni 16 V od 8V oprócz oczywistej rzeczy jaką jest głowica |
Cóż najoczywistszą różnicą jest liczba zaworów
Kamilbanan napisał/a: | i czy trudno jest przemajstrować 8v na 16v no i czy ktoś coś takiego kombinował?? |
Osobiście nie słyszałem o dołożeniu podwójnej liczby zaworów do tego samego silnika, aczkolwiek w Polsce niewiele juz mnie zdziwi.
Napewno nie zrobisz tego "chipem" |
_________________ Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|