Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Czym się różni 2.0 8V od 2.0 16V
Autor Wiadomość
Chiquita 



Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 502
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 22-07-2006, 21:27   Czym się różni 2.0 8V od 2.0 16V

Jak w temacie, Czym się różni 16 V od 8V oprócz oczywistej rzeczy jaką jest głowica i czy trudno jest przemajstrować 8v na 16v no i czy ktoś coś takiego kombinował??
_________________

     assistance
 
 skype
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-07-2006, 21:32   

napewno termostatem i deklem od zaworów,wyglądem 8) jak chcesz wiedzieć wszystko na ten temat to napisz do Mnie na gg :roll:
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
     assistance   Moneta
 
 
Chiquita 



Wiek: 37
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 502
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 22-07-2006, 21:34   

A nie możesz napisać tutaj?? Wredy nie tylko ja ale i inni klubowicze wiedzieli by już na przyszłość....
_________________

     assistance
 
 skype
 
Jacacenty 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 991
Skąd: Dillenburg
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 22-07-2006, 21:36   

Cytat:
A nie możesz napisać tutaj?? Wredy nie tylko ja ale i inni klubowicze wiedzieli by już na przyszłość....

Nie wszyscy jak Macierewicz mają dostęp do tajemnych informacji ;D
_________________
*** \=/ ***
     assistance
 
 
ego 



Pomógł: 37 razy
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2004
Posty: 3059
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-07-2006, 21:38   

haha no dobra to opisze wszystko jutro,bo dzisiaj moga mi sie juz klawisze na klawiaturze troszke pomieszać :lol: sami rozumiecie....sobota 8) Jacenty Ty mi tu nie pyskuj :lol: bo psem poszczuje :bambam:
_________________
było TiPo 2.0 16v sedicivalvole :food:
i było Bravo 2.0 20v hgt :placz: ...
i było FOCUS 1.8 Zetec :bambam:
jest nuova Bravo
  
     assistance   Moneta
 
 
Jacacenty 



Pomógł: 13 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Lis 2004
Posty: 991
Skąd: Dillenburg
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 22-07-2006, 21:40   

nr. silników:
8v - 159.A5.046; 159.A6.046
16v - 160.A8.046; 836.A3.000

Może Ci się przyda...

[ Dodano: 22-07-2006, 22:43 ]
:rozsmieszac:
_________________
*** \=/ ***
     assistance
 
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-07-2006, 23:07   

Z tego co sie orjentuje to roznia sie ksztaltem tlokow.W 16V sa plaskie i wyzlobione pod zawory poniewaz zamykaja sie bardzo pozno (1°przed GMP).Uszczelka pod glowice jest taka sama(sprawdzalem w ePer).Wiec po zamontowaniu glowicy 16V stopien sprezania moze byc mniejszy i moze sie to mijac z celem.
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
     Moneta
 
 skype
 
magi-marcin 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 323
Skąd: Huta Czechy
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-07-2006, 23:35   

Napewno mocą. 16 ma ponad 140KM a 8 ok. 120KM. W 8 zaworowym były stosowne (w niektórych modelach) silniki a raczej głowice bezkolizyjne. Czyli zawory po pęknięciu paska nie dotykały zaworów. Poruszaliśmy ten temat dziś na spotku.
_________________
Tipo 1.6ie DGT bez LPG --- Już należy do TempraWG
LPG - dobry do zapalniczek
     assistance   Moneta
 
 skype
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-07-2006, 23:42   

magi-marcin napisał/a:
Napewno mocą. 16 ma ponad 140KM a 8 ok. 120KM.

Znaczy 147KM i 115KM
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
  
     Moneta
 
 skype
 
magi-marcin 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 20 Maj 2006
Posty: 323
Skąd: Huta Czechy
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 22-07-2006, 23:56   

lordabarth napisał/a:
Znaczy 147KM i 115KM

Niechciałem podawać złych danych tylko przybiżone.
Też moge wkatalog zerknąć i to co piszesz się nie będzie zgadzało.
Lecz jesteś bardziej obcykany wiec już się nie udzielam
_________________
Tipo 1.6ie DGT bez LPG --- Już należy do TempraWG
LPG - dobry do zapalniczek
     assistance   Moneta
 
 skype
 
lordabarth 



Pomógł: 33 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Sie 2005
Posty: 582
Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-07-2006, 00:02   

Nie chcialem byc uszczypliwy.Napewno sie nie bedzie dokladnie zgadzalo poniewaz najczescie jest podane w kW i po przeliczeniu zaokraglaja lub sa mierzone wedlug innych norm.

Zapomnialem .Po 93r. 836A.3000 139 KM
_________________
Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.
  
     Moneta
 
 skype
 
Emf 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Sty 2005
Posty: 2668
Skąd: Piotrków Trybunalski
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 23-07-2006, 00:22   

Kamilbanan napisał/a:
Jak w temacie, Czym się różni 16 V od 8V oprócz oczywistej rzeczy jaką jest głowica


Cóż najoczywistszą różnicą jest liczba zaworów :lol:

Kamilbanan napisał/a:
i czy trudno jest przemajstrować 8v na 16v no i czy ktoś coś takiego kombinował??


Osobiście nie słyszałem o dołożeniu podwójnej liczby zaworów do tego samego silnika, aczkolwiek w Polsce niewiele juz mnie zdziwi.
Napewno nie zrobisz tego "chipem" ;)
_________________
Była Włoszka.
Był Niemiec.
Teraz jest Francuz.

     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load