|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Kopułka a odpalanie |
Autor |
Wiadomość |
brodwey
Wiek: 46 Dołączył: 15 Lip 2012 Posty: 138 Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 18-11-2012, 08:06 Kopułka a odpalanie
|
|
|
Witam pisze w imieniu brata otóż ma problem z odpalaniem( dodam że miałem to samo i zrobiliśmy to co u mnie ale nadal problem występuje)otóz rozrusznik kreci ale nie odpala tzn raz odpali po długim kręceniu a raz nie, wymienione został cały korpus z wtryskiem krokowiec nowy pompka paliwo podaje,swiece nowe przewody nowe CPW nowyą temperaturę tzn auto nagrzewa sie do 80stopni a potem spoada do 70 i tak nazmiane prosze o rady.silnik 1,6 78km jednopunktowy |
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 18-11-2012, 08:58
|
|
|
co do temperatury to termostat do wymiany, przy wymianie swiec i przewodów wypada róznierz kopułke i palec wymienic coby nie było problemów i zeby było autko pewniejsze |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 18-11-2012, 22:49 Re: Kopułka a odpalanie
|
|
|
brodwey napisał/a: | nowyą temperaturę tzn auto nagrzewa sie do 80stopni a potem spoada do 70 i tak nazmiane prosze o rady.silnik 1,6 78km jednopunktowy |
bez obrazy ale tego typu hieroglify ciężko zrozumieć i interpretować.
problemy z temperaturą mogą byc wywołane przez uszkodzony termostat ( zawieszony w pozycji otartej ) jak również problemem ze wskazaniami czujnika ( uziemieniem szkieletu auta. należy poprawić masę akumulator-buda )
nie zależnie od temp. silnika auto powinni palić od strzała. wymieniliście kupę gratów ale zapomnieliście o jednym dośc ważnym czujniku ( mającym wpływ na w/w objawy ) czyli czujniku temp. płynu chłodzącego ( niebieski czujnik blisko korpusu termostatu )
kopułka i palec również do przeglądu |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
brodwey
Wiek: 46 Dołączył: 15 Lip 2012 Posty: 138 Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 19-11-2012, 20:02
|
|
|
Przepraszam za błędy,ale się śpieszyłem z pisaniem, czyli jednak ten czujnik z niebieską wtyczką ma znaczenie czy odpalaniu auta? |
|
|
|
|
flor16
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 98 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-11-2012, 18:35
|
|
|
jak na zimnym odpala słabo a na ciepłym git to czujnik poleciał ten niebieski |
_________________ ma być ogień na każdym biegu bo jak nie to będziesz se jeździł golfem sdi |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|