|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
BRAK WOLNYCH OBROTÓW |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
witamy nowego
Dołączył: 26 Paź 2005 Posty: 3 Skąd: HEL
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 26-10-2005, 10:44 BRAK WOLNYCH OBROTÓW
|
|
|
Witam.Mam problem który zaczął się po wymianie uszczelki pod głowicą ( dostala się woda do oleju) Mechanik coś namieszał i niewiem jak mają być podlączone przewody podciśnieniowe na kolektorze.Mam problemy z ruszeniem, brak wolnych obrotów i prędkość 80km/h max.Tak samo na benzynie i na gazie.Prosze o pomoc. Pozdrawiam |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 26-10-2005, 11:42
|
|
|
Podaj co to za silnik, 1.8? 2.0?
Na forum bylo kilka tematow podobnych. Poszukaj. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Paweł
witamy nowego
Dołączył: 26 Paź 2005 Posty: 3 Skąd: HEL
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 26-10-2005, 11:56
|
|
|
1,6 benz-gaz gaźnik |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 26-10-2005, 12:07
|
|
|
Looknij tam akurat sa zdjecia z 1.6 gaźnik
http://forum.tempra.org/v...ghlight=szybkie
Sa to glownie zdjecia przy kolektorze.
Dodatkowo do modulu DigiPlex2 wedruje przewod od podcisnienia.
Idzie on z nad kolektora dolotowego i w polowie przwodu jeszcze laczy sie z grubym przewodem lecacym do serwa hamulca.
Najpredzej wlasnie nie trzymanie obrotow spowodowane jest tym ze gdzies na drodze do digiplexa masz cos nie tak. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Paweł
witamy nowego
Dołączył: 26 Paź 2005 Posty: 3 Skąd: HEL
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 26-10-2005, 13:01
|
|
|
Dzięki za pomoc, zrobilem zdjęcie tego bałaganu i niewiem jak mają być podłączone widoczne końcówki. |
|
|
|
|
Ninja
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Wrz 2005 Posty: 762 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 27-10-2005, 07:09
|
|
|
Jak mechanik namieszal to niech mechanik naprawia...Nie dalbym sobie tak poprostu i tyle. Po pierwsze jak sie odbiera auto z warsztatu,robi sie probna jazde. Jesli cos nie pasuje to sie wraca i opierd*** mechanika i niech robi dopoki nie bedzie dobrze...Raz mi kiedys cos mechanik zwalil w audi. To byl najgorszy dzien w jego zyciu chyba... ;-) |
|
|
|
|
Gibson
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 09 Lip 2005 Posty: 276 Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 27-10-2005, 07:29
|
|
|
Robertino napisał/a: | Jak mechanik namieszal to niech mechanik naprawia |
dobrze mówisz
mnie kiedyś mechanik zmieniał uszczelkę pod głowicą ... i po pół roku musiałem do niego wrócić ... przyznał się do błędu ... powiedział że zapomniał jak się dokręca śruby w Tipo ... |
_________________ Był Tipek 1.6 OHC '92 rok, gaźnik, LPG - Lovato
Jest Astra 1.6, 16V, X16XEL '98 rok, kombi, benzyna |
|
|
|
|
Chiquita
Wiek: 37 Dołączył: 16 Paź 2005 Posty: 502 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 27-10-2005, 18:44
|
|
|
Panowie a może i mnie pomożecie. Ja mam silnik 2.0 wielopunkt 2 wałki rozrządu 8V i też nie mam wolnych obrotów podejżewam że to brak automatycznego ssania ale możliwe że poprzedni właściciel pomieszał coś z kablami |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|