Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[Benzyna] Co zrobić zeby miał wieksze obroty
Autor Wiadomość
Mateuszhg 



Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 95
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 05-09-2007, 14:09   [Benzyna] Co zrobić zeby miał wieksze obroty

Silniczek ma troszke za wolne obroty na benzynie i chciał bym to zmienic tak delikatnie mu podkrecić no ale nie wiem jak. Jest to tempra 1,8ie SW.Kiedy rano go odpalam to zgasnie mi pozniej znowu go zapalam no i musze chwilke go potrzymac na obrotach zeby sie rozgrzal. To tak jak by nie mial ssania. O ile się nie myle to chodzi o ten silniczek krokowy ale tyle go szukałem i nie wiem. Pytalem na forum to pokazywano mi go w Tipkach ale u mnie takiego czegoś nie ma. Pozdrawiam wszystkich
_________________
Tempra 1.8SW była :-(
CB-Uniden pro 520xl antena lemm at-72
Passat B3 170tysKm 89r
Passat b4 TDI 258tys.Km 95r
Truck
Man TGA
  
 
 
ROMI72 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 52
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 204
Skąd: Gryfice
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 05-09-2007, 17:31   

silniczek krokowy jest odpowiedzialny za utrzymanie wolnych obrotów. Jeśli będzie uszkodzony obroty bedą Ci falować. Jeśli rano nie chodzi ci na wyższych obrotach to sprawdz ssanie :)
_________________
Fiat TIPO 1.4 /GAZ/Castrol gtx3 - sprzedany
Renault 19 1.4 Castrol GTX3 - sprzedany
Fiat Marea Weekend 1,6 16V
     assistance
 
 
Mateuszhg 



Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 95
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 05-09-2007, 19:08   

ja nie mam ssania ręcznego
_________________
Tempra 1.8SW była :-(
CB-Uniden pro 520xl antena lemm at-72
Passat B3 170tysKm 89r
Passat b4 TDI 258tys.Km 95r
Truck
Man TGA
  
 
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 31-01-2008, 13:27   

silniczek krokowy zdupiony jak odpalisz i bedzie prawie juz gasnac to pod maska jak patrzysz od przodu silnika za gaznikiem jest malutka czarna puszeczka z takim wystajacym bolcem ktory dotyka ciegna gazu dotknij go i jesli uslyszysz bzzzy i obroty zaskocza to go wymien jeszcze podobno troszke obroty mozna zmienic ustawiajac czujnik polozenia pzrepustnicy z lewej strony gaznika jak sie go wymienia to trzeba go wlasnie ustawic zeby dobre obroty byly ale najpierw krokowiec
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 31-01-2008, 15:48   

kilka postów niżej jest mój temat o silniczku krokowym, dokładniej niż mariovirus to już się chyba nie da objaśnić, od siebie dodam, że w tym bolcu który popycha cięgno gazu jest czujnik (a konkretnie 2 blaszki), włącz zapłon, otwórz maskę i naciśnij bolec, silniczek bzyknie i po odpaleniu już będą obroty ok
mój przez 3 miesiące robił sobie ze mnie takie jaja i nawet chciałem sobie zrobić taki przycisk którym będę mógł zewrzeć te blaszki ale tempra chyba się wystraszyła bo działa teraz normalnie.
wykręcając troszkę końcówkę bolca (ciężko idzie) możesz wyregulować czułość tego "czujnika", a co za tym idzie wysokość obrotów na ssaniu
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
GrzesiekK 


Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 146
Skąd: podkarpackie
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 01-02-2008, 07:35   

Ludzie Mateuszhg ma silnik 1.8 na wielopunkcie tam niema silnika krokowego tylko elektrozawór który odpowiada za ssanie i utrzymanie wolnych obrotów znajduje sie po prawej stronie silnika między akumulatorem a silnikiem przykrecony do silnika dochodzi do niego dwa weże o srednicy ok 2 cm. i wtyczka na dwa piny. Może być zasyfiony lub padniety i dlatego brak jest ssania ale za ssanie w tym silniku to nie tylko odpowiada on jest jeszcze dużo innych przyczyn braku ssania.
  
 
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 01-02-2008, 17:00   

ooo czego to się człowiek nie dowie z forum :)
no to już wiesz dlaczego nie mogłeś znaleźć silniczka :)
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load