|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Co jest z tym zapłonem?? |
Autor |
Wiadomość |
Krzysztof A.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lip 2006 Posty: 100 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 02-09-2006, 10:15 Co jest z tym zapłonem??
|
|
|
Albo coś jest w moim tipo nie tak z zapłonem albo jestem niedoinformowany.Czy w 2.0 16v ustawia sie zapłon czy jest nie regulowany,Bo na moje oko skoro są podłużne otwory na aparacie to chyba jednak jest regulowany.Pytam bo objaw jest następujący-silnik wogóle nie zmienia pracy przy przekręcaniu aparatu w całym zakresie regulacji.Według mnie to nie normalne tym bardziej że w 1.6 dohc aparat był też na wałku, z tą różnicą że chyba na wałku od zaworów ssących ale była tam regulacja i spokojnie dało się ustawić zapłon. |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 02-09-2006, 13:39
|
|
|
Z tego co wiem to kąt wyprzedzenia zapłonu jest na stałe wprowadzony w komputerze i nie podlega jako taki regulacji. |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 02-09-2006, 17:33
|
|
|
Dokladnie tak jak pisze Romano.Podłużne otwory na aparacie służą do ustawienia kopułki względem palca żeby podczas iskry,palec pokrywał się z elektrodą w kopułce i to wszystko. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 02-09-2006, 20:41
|
|
|
yeah, też tak mam; |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
Krzysztof A.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lip 2006 Posty: 100 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 02-09-2006, 22:35
|
|
|
No chyba macie rację.Sprawdziłem lampą zapłon.Znaki pokrywają się idelanie więc chyba wszystko gra.
[ Dodano: 03-09-2006, 16:05 ]
A odnośnie tego ustawienia kopułki.Może wiecie jak to ustawiać bo ja nie bardzo.czy wpłynie to na pracę silnika?
Bo u mnie jak już mówiłem chyba nic się nie dzieje.Zcy to znaczy że położenie tej kopułki nie ma znaczenia? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|