|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
wynik z hamowni |
Autor |
Wiadomość |
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 20-05-2012, 00:39 wynik z hamowni
|
|
|
W zasadzie to chciałem się pochwalić wynikami z hamowni
lokalny właściciel hamowni zrobił promocję i w dniu dzisiejszym było można zhamować swój bolid za 50zł ( normalnie 150zł )
więc zjechały się dziesiątki aut, w tym ja i paru znajomych...
seryjnie hanka powinna mieć 169hp i 165nm momentu .... jednak na rolki wypluła trochę więcej
z modyfikacji jest tylko stożkowy filtr powietrza i tłumik końcowy sportowy, reszta seria
jeśli ktoś ma ma swoje wykresy, możecie się nimi w tym temacie
|
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-05-2012, 08:12
|
|
|
Wynik ładny, nie myślisz ze było coś więcej grzebane oprócz tego wydechu i stożka? |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
shwax
Pomógł: 8 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 253 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 20-05-2012, 10:43
|
|
|
Leśniczy, fajny ma przebieg momentu obrotowego ta Twoja Hania, można poszaleć Ale te wyniki... jakoś trudno mi uwierzyć, że stożek + tłumik (zwłaszcza końcowy) podniosły moc auta o 13KM. |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94 |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 20-05-2012, 12:07
|
|
|
moment prawie jak mój :p hahahah
|
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 20-05-2012, 13:13
|
|
|
shwax napisał/a: | Ale te wyniki... jakoś trudno mi uwierzyć, że stożek + tłumik (zwłaszcza końcowy) podniosły moc auta o 13KM. |
auto kupiłem od brata 100% seria. wywaliłem tłumik końcowy, który był naprawdę bardzo dużych gabarytów i wsadziłem sportowy-przelotowy. po tym zabiegu nie było czuć jakiejś dużej różnicy. następnie eksperymentowałem z filtrem stożkowym, raz go zakładałem, później zdejmowąłem i dawałem wkładkę K&N i tak na zmianę. realnie mogę powiedzieć, że na stożku było pod nogą czuć różnicę w zakresie wysokich obrotów. hamownia to potwierdziła
Luczu napisał/a: | moment prawie jak mój :p hahahah
|
momentu masz więcej tylko, że nie wiele ci on daje ... no chyba że ciągniesz wagony na kolei |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-05-2012, 16:23
|
|
|
Jesli stozek zalozony asz tak ze zasysa gorace powietrze z komory silnika moze on tylko oslabnac bo fabryczna obudowa zwykle ma smok zasysajacy wyprowadzony gdzies na zewnatrz.Ja tam w takie stozki zalozone na rure dolotowa w 5 min poprostu nie wierze.Poza tym jak sie rozwinie stozek jego powierzchnia przeplywu zwykle jest mniejsza niz standardowego filtru.
Co do tlumika to rzeczywiscie moze pomoc i zwykle glosniejszy czyli swobodniejszy wylot spalin ulatwia oproznianie cylindra wiec jak sie dobrze trafi kilka km wiecej mozna sie spodziewac.
Trzecia sprawa-blad pomiaru.Zawsze jest jakis.Trzeba by porownac wyniki innych z tej hamowni.Moze kazdy ma wyzsze |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 20-05-2012, 18:11
|
|
|
jesli chodzi o stożka to nie nagrzewa się od silnika i podczas jazdy jest chłodny.
odnośnie hamowni też myślałem, że może przekłamywać. ale prawidłowość potwierdził kolega który hamował się parę minut później. ma astrę bertone 2.0 T gdzie był robiony program i na dwóch różnych hamowniach wypluwała 218HP. parę miesięcy później ( czyli wczoraj ) na tej hamowni wypluła 216HP
więc nie ma żadnych przekłamań |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
mac1us
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Cze 2011 Posty: 147 Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 20-05-2012, 19:29
|
|
|
Może podam przykład z Krakowa: dwa lacery evo 10, jeden na hamowni 400 koni, drugi na innej 380 koni. Drugi, słabszy lancer zawsze wyprzeda niby tego mocniejszego, konfiguracja napędów jest identyczna w obu.
Nie wnikam jak bardzo jest to wiarygodna hamownia: w Krakowie i okolicach bardzo dobrą opinią szczycą się Termanowscy w Niepołomicach. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|