Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wynik z hamowni
Autor Wiadomość
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 20-05-2012, 00:39   wynik z hamowni

W zasadzie to chciałem się pochwalić wynikami z hamowni :)
lokalny właściciel hamowni zrobił promocję i w dniu dzisiejszym było można zhamować swój bolid za 50zł ( normalnie 150zł )
więc zjechały się dziesiątki aut, w tym ja i paru znajomych...
seryjnie hanka powinna mieć 169hp i 165nm momentu .... jednak na rolki wypluła trochę więcej :D
z modyfikacji jest tylko stożkowy filtr powietrza i tłumik końcowy sportowy, reszta seria
jeśli ktoś ma ma swoje wykresy, możecie się nimi w tym temacie
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-05-2012, 08:12   

Wynik ładny, nie myślisz ze było coś więcej grzebane oprócz tego wydechu i stożka?
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
shwax 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 34
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 253
Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 20-05-2012, 10:43   

Leśniczy, fajny ma przebieg momentu obrotowego ta Twoja Hania, można poszaleć :) Ale te wyniki... jakoś trudno mi uwierzyć, że stożek + tłumik (zwłaszcza końcowy) podniosły moc auta o 13KM.
_________________
Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94
  
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 20-05-2012, 12:07   

moment prawie jak mój :p hahahah


:lalala:
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 20-05-2012, 13:13   

shwax napisał/a:
Ale te wyniki... jakoś trudno mi uwierzyć, że stożek + tłumik (zwłaszcza końcowy) podniosły moc auta o 13KM.


auto kupiłem od brata 100% seria. wywaliłem tłumik końcowy, który był naprawdę bardzo dużych gabarytów i wsadziłem sportowy-przelotowy. po tym zabiegu nie było czuć jakiejś dużej różnicy. następnie eksperymentowałem z filtrem stożkowym, raz go zakładałem, później zdejmowąłem i dawałem wkładkę K&N i tak na zmianę. realnie mogę powiedzieć, że na stożku było pod nogą czuć różnicę w zakresie wysokich obrotów. hamownia to potwierdziła :)

Luczu napisał/a:
moment prawie jak mój :p hahahah
:lalala:


momentu masz więcej tylko, że nie wiele ci on daje ... no chyba że ciągniesz wagony na kolei :lalala:
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 20-05-2012, 16:23   

Jesli stozek zalozony asz tak ze zasysa gorace powietrze z komory silnika moze on tylko oslabnac bo fabryczna obudowa zwykle ma smok zasysajacy wyprowadzony gdzies na zewnatrz.Ja tam w takie stozki zalozone na rure dolotowa w 5 min poprostu nie wierze.Poza tym jak sie rozwinie stozek jego powierzchnia przeplywu zwykle jest mniejsza niz standardowego filtru.

Co do tlumika to rzeczywiscie moze pomoc i zwykle glosniejszy czyli swobodniejszy wylot spalin ulatwia oproznianie cylindra wiec jak sie dobrze trafi kilka km wiecej mozna sie spodziewac.

Trzecia sprawa-blad pomiaru.Zawsze jest jakis.Trzeba by porownac wyniki innych z tej hamowni.Moze kazdy ma wyzsze :)
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Leśniczy 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 39
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 1711
Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 20-05-2012, 18:11   

jesli chodzi o stożka to nie nagrzewa się od silnika i podczas jazdy jest chłodny.


odnośnie hamowni też myślałem, że może przekłamywać. ale prawidłowość potwierdził kolega który hamował się parę minut później. ma astrę bertone 2.0 T gdzie był robiony program i na dwóch różnych hamowniach wypluwała 218HP. parę miesięcy później ( czyli wczoraj ) na tej hamowni wypluła 216HP
więc nie ma żadnych przekłamań
_________________
Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP
  
 
mac1us 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 147
Skąd: Radziszów Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 20-05-2012, 19:29   

Może podam przykład z Krakowa: dwa lacery evo 10, jeden na hamowni 400 koni, drugi na innej 380 koni. Drugi, słabszy lancer zawsze wyprzeda niby tego mocniejszego, konfiguracja napędów jest identyczna w obu.
Nie wnikam jak bardzo jest to wiarygodna hamownia: w Krakowie i okolicach bardzo dobrą opinią szczycą się Termanowscy w Niepołomicach.
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load