Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
tipo gasnie na zimnym silniku
Autor Wiadomość
yamaha_r1 
witamy nowego


Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 1
Skąd: cze...
Województwo: Śląskie
Wysłany: 12-10-2008, 21:17   tipo gasnie na zimnym silniku

witam panow moze wy bedziecie wiedziec co i jak a wiec od niedawna mam tipo 1,4 wtrysk i nie wiem co jest grane na gazie na zimnym silniku gasnie i jak go przytrzymam na niskich obrotach to skacze tzn troche sie podnosza i zaraz znowu opadaja i tak wkolo do puki nie podskoczy temperatura bo na cieplym chodzi juz normalnie a na benzynie gasnie na zimnym jak i na cieplym. przez to mam tez problemy z odpalaniem i boje sie ze jak przyjdzie minusowa temp. to auta nie odpale, takze jesli mieliscie taki problem ewenetualnie wiecie co jest nie tak to prosze pomozcie

** Dodano: 13-10-2008, 10:01 **
dzisiaj rano 10 min go musialem trzymac zeby sie zagrzal

** Dodano: 13-10-2008, 10:01 **
jechanie gdzies staje sie powoli udreka a nie przyjemnoscia :(
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 13-10-2008, 16:17   

Mnie to wygląda na awarie silniczka krokowego, choć tylko strzelam, moja działka to gaźniki :lalala: poczekaj na wypowiedzi kolegów z wtryskami.

** Dodano: 13-10-2008, 20:46 **
Przyszedł mi do głowy jeszcze czujnik temperatury kolektora dolotowego, taki niebieski za podstawą wtrysku. Wydaje mi się że ma wpływ na mieszankę zwłaszcza gdy silnik jest zimny. Tyle że z kolei nie ma wpływu na prace na LPG. Napisz jeszcze jaką masz instalacje której generacji.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Mikken 


Wiek: 35
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 15
Skąd: Nienadówka
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 23-10-2008, 11:07   

U mnie też trzeba go podtrzymywać na początku po rozruchu, i to chyba normalna sytuacja, trzeba chwilkę odczekać i jak sie temperatura podniesie to wszytko idzie dobrze. A na benzynie nie jeździłem zbyt długo to nie potrafię powiedzieć. :roll:
_________________
POLSKA
Fiat 126p
Fiesta 1.1 (84r.)... Mam akt jej zgonu... szkoda.
Tipo 1.4 (93 r.)... Ma się dobrze.
  
 
 
Mrogas 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 143
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Wysłany: 26-10-2008, 01:39   Re: tipo gasnie na zimnym silniku

yamaha_r1 napisał/a:
witam panow moze wy bedziecie wiedziec co i jak a wiec od niedawna mam tipo 1,4 wtrysk i nie wiem co jest grane na gazie na zimnym silniku gasnie i jak go przytrzymam na niskich obrotach to skacze tzn troche sie podnosza i zaraz znowu opadaja i tak wkolo do puki nie podskoczy temperatura bo na cieplym chodzi juz normalnie a na benzynie gasnie na zimnym jak i na cieplym.


Co do gazu to normalne ze musi sie troszke zagrzac bo gaz ma inna temperature spalania.
Moze byc tez zle mieszanka ustawiona.
Co do benzyny tak jak powiedział JAM_BELFEGOR prawdopodobnie silniczek krokowy
_________________
Miłego przeglądania forum Tempra Tipo Team kolego Gość
     assistance   Moneta
 
 
diabelski 


Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 16
Skąd: Kozienice
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-01-2009, 18:17   

Miałem podobnie na benzynie, po puszczeniu gazu gasł a jak się pompowało pedałem gazu (nawet delikatnie) to chodził. Winny temu był komputer który łapał błędy jakieś i przy nieruchomym silniku krokowym wyłączał pompę paliwa. Wystarczało odpiąć klemę, wcisnąć hamulec i gotowe. Chodził po takim zabiegu jak z fabryki. Dosyć często to się powtarzało więc odciąłem kabel podtrzymujący napięcie komputera i przyłączyłem go do głównego zasilającego kompa po włączeniu stacyjki. Teraz po każdym zgaszeniu się sam resetuje i problem mam z głowy.
  
 
tdq 
witamy nowego


Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 3
Skąd: Wlodawa
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 14-01-2009, 01:33   

Problem tkwi w potencjometrycznym czujniku polozenia przepustnicy. Znajduje sie na osi przepustnicy . Po lewej stronie patrzac od przodu. Widoczny po zdjeciu obudowy filtra. Czarna kostka przykrecona czterema srubami M4. sruby troche nietypowe (torx z wystajacym trzpeniem w srodku), po wykreceniu warto wymienic na 'normalne' . Po poluzowaniu srub mozna ta kostka przekrecac troche w jedna lub druga strone. regulujac w ten sposob obroty biegu jalowego. Warto go wykrecic w celu sprawdzenia jego stanu, przeczyszczenia i posmarowania najlepiej specyfikiem do potencjometrow lub wd40.
Powodzenia.
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load