|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
tipo gasnie na zimnym silniku |
Autor |
Wiadomość |
yamaha_r1
witamy nowego
Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 1 Skąd: cze...
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 12-10-2008, 21:17 tipo gasnie na zimnym silniku
|
|
|
witam panow moze wy bedziecie wiedziec co i jak a wiec od niedawna mam tipo 1,4 wtrysk i nie wiem co jest grane na gazie na zimnym silniku gasnie i jak go przytrzymam na niskich obrotach to skacze tzn troche sie podnosza i zaraz znowu opadaja i tak wkolo do puki nie podskoczy temperatura bo na cieplym chodzi juz normalnie a na benzynie gasnie na zimnym jak i na cieplym. przez to mam tez problemy z odpalaniem i boje sie ze jak przyjdzie minusowa temp. to auta nie odpale, takze jesli mieliscie taki problem ewenetualnie wiecie co jest nie tak to prosze pomozcie
** Dodano: 13-10-2008, 10:01 **
dzisiaj rano 10 min go musialem trzymac zeby sie zagrzal
** Dodano: 13-10-2008, 10:01 **
jechanie gdzies staje sie powoli udreka a nie przyjemnoscia |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-10-2008, 16:17
|
|
|
Mnie to wygląda na awarie silniczka krokowego, choć tylko strzelam, moja działka to gaźniki poczekaj na wypowiedzi kolegów z wtryskami.
** Dodano: 13-10-2008, 20:46 **
Przyszedł mi do głowy jeszcze czujnik temperatury kolektora dolotowego, taki niebieski za podstawą wtrysku. Wydaje mi się że ma wpływ na mieszankę zwłaszcza gdy silnik jest zimny. Tyle że z kolei nie ma wpływu na prace na LPG. Napisz jeszcze jaką masz instalacje której generacji. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Mikken
Wiek: 35 Dołączył: 23 Paź 2008 Posty: 15 Skąd: Nienadówka
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 23-10-2008, 11:07
|
|
|
U mnie też trzeba go podtrzymywać na początku po rozruchu, i to chyba normalna sytuacja, trzeba chwilkę odczekać i jak sie temperatura podniesie to wszytko idzie dobrze. A na benzynie nie jeździłem zbyt długo to nie potrafię powiedzieć. |
_________________ POLSKA
Fiat 126p
Fiesta 1.1 (84r.)... Mam akt jej zgonu... szkoda.
Tipo 1.4 (93 r.)... Ma się dobrze. |
|
|
|
|
Mrogas
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 143 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-10-2008, 01:39 Re: tipo gasnie na zimnym silniku
|
|
|
yamaha_r1 napisał/a: | witam panow moze wy bedziecie wiedziec co i jak a wiec od niedawna mam tipo 1,4 wtrysk i nie wiem co jest grane na gazie na zimnym silniku gasnie i jak go przytrzymam na niskich obrotach to skacze tzn troche sie podnosza i zaraz znowu opadaja i tak wkolo do puki nie podskoczy temperatura bo na cieplym chodzi juz normalnie a na benzynie gasnie na zimnym jak i na cieplym. |
Co do gazu to normalne ze musi sie troszke zagrzac bo gaz ma inna temperature spalania.
Moze byc tez zle mieszanka ustawiona.
Co do benzyny tak jak powiedział JAM_BELFEGOR prawdopodobnie silniczek krokowy |
_________________
|
|
|
|
|
diabelski
Dołączył: 30 Maj 2007 Posty: 16 Skąd: Kozienice
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-01-2009, 18:17
|
|
|
Miałem podobnie na benzynie, po puszczeniu gazu gasł a jak się pompowało pedałem gazu (nawet delikatnie) to chodził. Winny temu był komputer który łapał błędy jakieś i przy nieruchomym silniku krokowym wyłączał pompę paliwa. Wystarczało odpiąć klemę, wcisnąć hamulec i gotowe. Chodził po takim zabiegu jak z fabryki. Dosyć często to się powtarzało więc odciąłem kabel podtrzymujący napięcie komputera i przyłączyłem go do głównego zasilającego kompa po włączeniu stacyjki. Teraz po każdym zgaszeniu się sam resetuje i problem mam z głowy. |
|
|
|
|
tdq
witamy nowego
Dołączył: 02 Kwi 2008 Posty: 3 Skąd: Wlodawa
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 14-01-2009, 01:33
|
|
|
Problem tkwi w potencjometrycznym czujniku polozenia przepustnicy. Znajduje sie na osi przepustnicy . Po lewej stronie patrzac od przodu. Widoczny po zdjeciu obudowy filtra. Czarna kostka przykrecona czterema srubami M4. sruby troche nietypowe (torx z wystajacym trzpeniem w srodku), po wykreceniu warto wymienic na 'normalne' . Po poluzowaniu srub mozna ta kostka przekrecac troche w jedna lub druga strone. regulujac w ten sposob obroty biegu jalowego. Warto go wykrecic w celu sprawdzenia jego stanu, przeczyszczenia i posmarowania najlepiej specyfikiem do potencjometrow lub wd40.
Powodzenia. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|