Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[Gaźnik] Problem z gaznikiem?
Autor Wiadomość
Maciej 
witamy nowego


Wiek: 42
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 6
Skąd: My�libórz
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 01-04-2008, 11:49   [Gaźnik] Problem z gaznikiem?

Witam was.
Jezdze tipolcem 1,4 (69 ps) gaznik
Problem polega na tym ze na kazdym biegu przy obrotach ok 2500 silnik zaczyna pracowac nierownomiernie, tracic obroty, moc.
Nie znam sie na mechanice ale dostalem podpowiedz aby oddac gaznik do regeneracji gdyz powodem moze byc nieodpowiednia mieszanka powietrze/paliwo.
Pozatym nie wiem czy ma cos to z tym wspolnego ale wskaznik zuzycia paliwa(o ile sie orientuje to otwarcie przepustnicy) przestal reagowac.
Prosze o rade.
Dzieki
     assistance
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 01-04-2008, 17:29   

Proszę kolego tu masz regeneracje gaźnika: http://www.belfegor.neost..._32_34_TLDE.pdf trochę samo zaparcia cały dzień wolny i 50zł na zestaw do regeneracji. Jeśli chodzi o objawy to przypomina trochę zużytą kopułkę lub palec (albo jedno i drugie ;p ) tyle ze przy 3000-4000 zaczyna przerywać z regóły.
Cytat:
Po za tym nie wiem czy ma coś to z tym wspólnego ale wskaźnik zużycia paliwa(o ile sie orientuje to otwarcie przepustnicy) przestał reagować.
chodzi ci o ekonomizer? Nie mam czegoś takiego ale o ile się orientuje to jest to realizowane podciśnieniowo, czyli podciśnienie z kolektora wpływa na ruch wskazówki więc wniosek sprawdź przewody podcisnieniowe od ekonomizera czy nie są dziurawe?

** Dodano: 01-04-2008, 18:34 **
P.S: na szybkiego znalazłem post http://forum.tempra.org/t...ight=ekonomizer o ekonomizerze
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
Maciej 
witamy nowego


Wiek: 42
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 6
Skąd: My�libórz
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 03-04-2008, 21:28   

dziekuje za pomoc jednakze zdecydowalem sie oddac gaznik w rece specjalisty.
powod : zbyt mala wiedza, zbyt malo czasu, no i oczyiscie ryzyko zepsucia.
jezeli ktos chcialby adres mechanika ( zajmuje sie tylko regeneracja/naprawa [szczecin]) to pm.
z rana mam go odebrac. napisze jakie bycmoze beda efekty tego zabiegu.
pozdro
     assistance
 
 
andkasz 



Wiek: 51
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 78
Skąd: Bytom
Województwo: Śląskie
Wysłany: 03-04-2008, 22:06   

Napisz także ile ta regeneracja (naprawa ) cię wyniosła , mi mechanik zaśpiewał 300 zł. plus części. Pozdro
_________________
Tipo 1.4 Gaźnik+LPG 94r.
     Moneta
 
 
Maciej 
witamy nowego


Wiek: 42
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 6
Skąd: My�libórz
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 04-04-2008, 12:12   

Siema wlasnie odebralem autko
wrazenia nieporownywalne, ocena uslugi 10/10
na naprawe skladalo sie:
-kompletna regeneracja gaznika,
-nastawienie rozrzadu ( przestawiony o 4 zabki :( ),
-do tego demontarz i montarz gaznika.

cena moim zdaniem odpowiednia (280 pln). polecam wykonanie tego zabiegu osoba majacym podobne problemy.

PS.
Gdy odstawialem samochodzik do warsztatu a mechanik probowal podregulowac gaznik on praktycznie nie reagowal.
     assistance
 
 
Momo 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 182
Skąd: Szczecin/Lipiany
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 07-04-2008, 18:25   

kolego, podaj mi namiary na tego magika:). Gaźnik zamierzam sam zregenerować ale sam go nie wyregulję bo nie wiem nawet jak.
_________________
był Tipo 1.4 DGT, gaźnik '91
jest Escort MKVII 1.6 16V '96

     assistance
 
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 07-04-2008, 18:34   

jak miałeś o 4 zęby przesunięty rozrząd to się wcale nie dziwię, że odczuwasz aż taką różnicę - nawet bez regeneracji gaźnik odczułbyś zmianę po samym ustawieniu rozrządu
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
Maciej 
witamy nowego


Wiek: 42
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 6
Skąd: My�libórz
Województwo: Zachodniopomorskie
Wysłany: 17-04-2008, 00:59   

yoyo napisał/a:
jak miałeś o 4 zęby przesunięty rozrząd to się wcale nie dziwię, że odczuwasz aż taką różnicę - nawet bez regeneracji gaźnik odczułbyś zmianę po samym ustawieniu rozrządu


mozliwe ale fakt faktem zalewal sie i zarl bardzo duzo wachy
     assistance
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load