|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Ponowny problem |
Autor |
Wiadomość |
brodwey
Wiek: 46 Dołączył: 15 Lip 2012 Posty: 138 Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 09-12-2012, 09:24 Ponowny problem
|
|
|
Witam panowie proszę znowu o pomoc! otóż moja temprówka nie chciała odpalać wymieniłem świece ,przewody i akumulator ,wszystko było cacy aż do wczoraj ,auto odpaliło przejechałem ze 100m i zgasło po minucie odpaliło i znowu to samo jak zapali i stoi na jałowych silnik pracuje równo dopiero po ruszeniu w trase po przejechaniu kilku lub kilkaset metrów silnik wskakuje na wysokie obroty i po chwili gaśnie co to może być? dodam że przy wymianie przewodów jak zdjołem kopułke to miała pare kropelek wilgoci w środku pewnie trzeba ją też wymienic ale co jeszcze mogło paść? moduł cewka? proszę o rady silnik na jednopunkcie 1,6 benzyna bez LPG |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 09-12-2012, 12:46
|
|
|
brodwey, palec do obadania koszt nie drogi, a może szwankować jak wszystko było ok. Sprawdź również, jak tam stan masy i czy aby na pewno masz dobrze poczyszczone klemy, zazwyczaj w zimę od tego się zaczyna. |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
brodwey
Wiek: 46 Dołączył: 15 Lip 2012 Posty: 138 Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 09-12-2012, 12:50
|
|
|
palec wczoraj założyłem nowy aku też od wczoraj nowy |
|
|
|
|
flor16
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 98 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-12-2012, 23:50
|
|
|
ja stawiam na filtr paliwa bo morze być zamulony i pod obciążeniem nie podaje tyle paliwa do wtrysku co trzeba |
_________________ ma być ogień na każdym biegu bo jak nie to będziesz se jeździł golfem sdi |
|
|
|
|
camp21
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Sie 2012 Posty: 68 Skąd: Landsberg
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 12-12-2012, 12:09
|
|
|
Miałem takie coś w Mazdzie 626 w dieselku, na wolnych chodziła równiutko, pod obciążeniem dławiła się i max prędkość 60km/h.
Okazało się że filtr wstępny był zabity syfem.
Po wymianie samochód odżył. |
_________________ www.irekmo.pl
Rover 75 2.5 V6 |
|
|
|
|
Qmaty
Pomógł: 5 razy Wiek: 44 Dołączył: 17 Lut 2007 Posty: 88 Skąd: Osiek
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-12-2012, 13:27
|
|
|
Sprawdź sobie przewody przykręcone do kolektora dolotowego,o ile pamiętam komputer ma z tego miejsca masę ale po nastu latach lubią się trzymać na samej izolacji i mogą się robić takie jaja.Znajdziesz je za/pod obudową wtryskiwacza niedaleko czujnika temperatury cieczy z niebieską kostką,są to dwa przewody przykręcone do kolektora. |
|
|
|
|
brodwey
Wiek: 46 Dołączył: 15 Lip 2012 Posty: 138 Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 13-12-2012, 17:40
|
|
|
ok jutro jeszcze popatrze wszystkie przewody masowe ,filtr paliwa założyłem juz nowy jak coś się poprawi to dam znać |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|