Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ponowny problem
Autor Wiadomość
brodwey 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 138
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 09-12-2012, 09:24   Ponowny problem

Witam panowie proszę znowu o pomoc! otóż moja temprówka nie chciała odpalać wymieniłem świece ,przewody i akumulator ,wszystko było cacy aż do wczoraj ,auto odpaliło przejechałem ze 100m i zgasło po minucie odpaliło i znowu to samo jak zapali i stoi na jałowych silnik pracuje równo dopiero po ruszeniu w trase po przejechaniu kilku lub kilkaset metrów silnik wskakuje na wysokie obroty i po chwili gaśnie co to może być? dodam że przy wymianie przewodów jak zdjołem kopułke to miała pare kropelek wilgoci w środku pewnie trzeba ją też wymienic ale co jeszcze mogło paść? moduł cewka? proszę o rady silnik na jednopunkcie 1,6 benzyna bez LPG
     Moneta
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 09-12-2012, 12:46   

brodwey, palec do obadania koszt nie drogi, a może szwankować jak wszystko było ok. Sprawdź również, jak tam stan masy i czy aby na pewno masz dobrze poczyszczone klemy, zazwyczaj w zimę od tego się zaczyna.
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
brodwey 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 138
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 09-12-2012, 12:50   

palec wczoraj założyłem nowy aku też od wczoraj nowy
     Moneta
 
flor16 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 98
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Ostrzeżeń:
 5/3/5
Wysłany: 11-12-2012, 23:50   

ja stawiam na filtr paliwa bo morze być zamulony i pod obciążeniem nie podaje tyle paliwa do wtrysku co trzeba
_________________
ma być ogień na każdym biegu bo jak nie to będziesz se jeździł golfem sdi
  
 
 skype
 
camp21 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 68
Skąd: Landsberg
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 12-12-2012, 12:09   

Miałem takie coś w Mazdzie 626 w dieselku, na wolnych chodziła równiutko, pod obciążeniem dławiła się i max prędkość 60km/h.
Okazało się że filtr wstępny był zabity syfem.
Po wymianie samochód odżył.
_________________
www.irekmo.pl
Rover 75 2.5 V6
  
 
Qmaty 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 44
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 88
Skąd: Osiek
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 12-12-2012, 13:27   

Sprawdź sobie przewody przykręcone do kolektora dolotowego,o ile pamiętam komputer ma z tego miejsca masę ale po nastu latach lubią się trzymać na samej izolacji i mogą się robić takie jaja.Znajdziesz je za/pod obudową wtryskiwacza niedaleko czujnika temperatury cieczy z niebieską kostką,są to dwa przewody przykręcone do kolektora.
  
 
 
brodwey 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 138
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 13-12-2012, 17:40   

ok jutro jeszcze popatrze wszystkie przewody masowe ,filtr paliwa założyłem juz nowy jak coś się poprawi to dam znać
     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load