|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
PYKAJĄCY PRZEKAŹNIK KIERUNKOWSKAZÓW I PRAK AWARYJNYCH |
Autor |
Wiadomość |
mlodybe
Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 46 Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-10-2010, 11:30 PYKAJĄCY PRZEKAŹNIK KIERUNKOWSKAZÓW I PRAK AWARYJNYCH
|
|
|
jak w temacie dodam ze to nie wina przekaźnika bo wymieniłem i jest to samo |
_________________ WOLE PCHAĆ SWOJEGO FIAT
NIŻ JEŹDZIĆ VW
ŁADA SAMARA rakieta
DAIHATSU CHARADE 1,0 super pączek CC 900 nie miało szans:)
VW GOLF 1,6D gorszej padliny nie miałem
FORD MONDEO 1,8 fajny ale dużo palił
FIAT UNO 1,0 rudy go pożarł:(
FIAT TIPO 1,4 |
|
|
|
|
Gramatyk
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 188 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-10-2010, 18:05
|
|
|
miałem podobnie, uszkodzony był włącznik awaryjnych, musisz go wyjąć i popodginać blaszki w nim... |
|
|
|
|
mlodybe
Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 46 Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-10-2010, 21:02
|
|
|
a miałeś tak ze jak wcisnęłeś awarie to przestaje pykac
awaryjne mam ale dalej pyka |
_________________ WOLE PCHAĆ SWOJEGO FIAT
NIŻ JEŹDZIĆ VW
ŁADA SAMARA rakieta
DAIHATSU CHARADE 1,0 super pączek CC 900 nie miało szans:)
VW GOLF 1,6D gorszej padliny nie miałem
FORD MONDEO 1,8 fajny ale dużo palił
FIAT UNO 1,0 rudy go pożarł:(
FIAT TIPO 1,4 |
|
|
|
|
Gramatyk
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 188 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-10-2010, 22:39
|
|
|
tak działały kierunkowskazy tylko wtedy jak awaryjne były dociśnięte do samego dołu. Podoginaj albo poodginaj te blaszki które są we włączniku awaryjnych i wszystko będzie git, metodą prób i błędów, tycj blaszek jest tam chyba tylko 5 |
|
|
|
|
mlodybe
Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 46 Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-10-2010, 10:07
|
|
|
zrobiłem to i dale tyka |
_________________ WOLE PCHAĆ SWOJEGO FIAT
NIŻ JEŹDZIĆ VW
ŁADA SAMARA rakieta
DAIHATSU CHARADE 1,0 super pączek CC 900 nie miało szans:)
VW GOLF 1,6D gorszej padliny nie miałem
FORD MONDEO 1,8 fajny ale dużo palił
FIAT UNO 1,0 rudy go pożarł:(
FIAT TIPO 1,4 |
|
|
|
|
Arkady1s
Pomógł: 6 razy Wiek: 47 Dołączył: 09 Sie 2007 Posty: 130 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 12-10-2010, 17:03
|
|
|
Raczej chodzi o naprawę całej manetki. Musisz odłączyć manetkę od kolumny kierownicy. Jeśli masz regulowaną kierownicę to mniejszy problem wystarczy opóścić i odkręcić obudowę. Manetka bodajże jest na zatrzasku, nie pamiętam jak to robiłem. Wiem że po odłączeniu obudowa manetki trzyma się na 4 wkrętach ( po odkręceniu trzeba uważać na sprężynkę) i wyczyścić styki po których się porusza. To wystarczy bo tam masz pewnie jakiś opiłek który robi zwarcie. Trochę zagmatwałem ale roboty w najgorszym przypadku, gdy masz kierownicę nie regulowaną to trzeba kolumnę opóścić odkręcając 4 śruby przytrzymujące, zajmuje 20-25 minut. Generalnie mając minimum manualnych zdolności nic się nie da zepsuć. |
|
|
|
|
mlodybe
Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 46 Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 12-10-2010, 20:50
|
|
|
to tez juz zrobiłem ale wiem juz co jest do wymiany włącznik awaryjnych
jak jest wcisniety ti tak go dogne troche w prawo to przestaje pykać ale też brak jest kierunków a jak w lewo to pyka ale są kierunki hehe |
_________________ WOLE PCHAĆ SWOJEGO FIAT
NIŻ JEŹDZIĆ VW
ŁADA SAMARA rakieta
DAIHATSU CHARADE 1,0 super pączek CC 900 nie miało szans:)
VW GOLF 1,6D gorszej padliny nie miałem
FORD MONDEO 1,8 fajny ale dużo palił
FIAT UNO 1,0 rudy go pożarł:(
FIAT TIPO 1,4 |
|
|
|
|
Gramatyk
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 188 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 13-10-2010, 07:24
|
|
|
wcale nie musisz go wymieniać bo może być także wrzucisz nowy(w moim przypadku używany) i będzie tak samo, musisz pokombinować z tymi blaszkami, z tego co pamiętam to one na samym dole mają się jak najbardziej rozchodzić na boki. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|