Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PYKAJĄCY PRZEKAŹNIK KIERUNKOWSKAZÓW I PRAK AWARYJNYCH
Autor Wiadomość
mlodybe 


Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 46
Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-10-2010, 11:30   PYKAJĄCY PRZEKAŹNIK KIERUNKOWSKAZÓW I PRAK AWARYJNYCH

jak w temacie dodam ze to nie wina przekaźnika bo wymieniłem i jest to samo
_________________
WOLE PCHAĆ SWOJEGO FIAT
NIŻ JEŹDZIĆ VW :)
ŁADA SAMARA rakieta
DAIHATSU CHARADE 1,0 super pączek CC 900 nie miało szans:)
VW GOLF 1,6D gorszej padliny nie miałem
FORD MONDEO 1,8 fajny ale dużo palił
FIAT UNO 1,0 rudy go pożarł:(
FIAT TIPO 1,4
  
 
Gramatyk 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 188
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
Wysłany: 10-10-2010, 18:05   

miałem podobnie, uszkodzony był włącznik awaryjnych, musisz go wyjąć i popodginać blaszki w nim...
     assistance   Moneta
 
mlodybe 


Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 46
Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 10-10-2010, 21:02   

a miałeś tak ze jak wcisnęłeś awarie to przestaje pykac


awaryjne mam ale dalej pyka
_________________
WOLE PCHAĆ SWOJEGO FIAT
NIŻ JEŹDZIĆ VW :)
ŁADA SAMARA rakieta
DAIHATSU CHARADE 1,0 super pączek CC 900 nie miało szans:)
VW GOLF 1,6D gorszej padliny nie miałem
FORD MONDEO 1,8 fajny ale dużo palił
FIAT UNO 1,0 rudy go pożarł:(
FIAT TIPO 1,4
  
 
Gramatyk 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 188
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
Wysłany: 10-10-2010, 22:39   

tak działały kierunkowskazy tylko wtedy jak awaryjne były dociśnięte do samego dołu. Podoginaj albo poodginaj te blaszki które są we włączniku awaryjnych i wszystko będzie git, metodą prób i błędów, tycj blaszek jest tam chyba tylko 5
     assistance   Moneta
 
mlodybe 


Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 46
Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-10-2010, 10:07   

zrobiłem to i dale tyka
_________________
WOLE PCHAĆ SWOJEGO FIAT
NIŻ JEŹDZIĆ VW :)
ŁADA SAMARA rakieta
DAIHATSU CHARADE 1,0 super pączek CC 900 nie miało szans:)
VW GOLF 1,6D gorszej padliny nie miałem
FORD MONDEO 1,8 fajny ale dużo palił
FIAT UNO 1,0 rudy go pożarł:(
FIAT TIPO 1,4
  
 
Arkady1s 


Pomógł: 6 razy
Wiek: 47
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 130
Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 12-10-2010, 17:03   

Raczej chodzi o naprawę całej manetki. Musisz odłączyć manetkę od kolumny kierownicy. Jeśli masz regulowaną kierownicę to mniejszy problem wystarczy opóścić i odkręcić obudowę. Manetka bodajże jest na zatrzasku, nie pamiętam jak to robiłem. Wiem że po odłączeniu obudowa manetki trzyma się na 4 wkrętach ( po odkręceniu trzeba uważać na sprężynkę) i wyczyścić styki po których się porusza. To wystarczy bo tam masz pewnie jakiś opiłek który robi zwarcie. Trochę zagmatwałem ale roboty w najgorszym przypadku, gdy masz kierownicę nie regulowaną to trzeba kolumnę opóścić odkręcając 4 śruby przytrzymujące, zajmuje 20-25 minut. Generalnie mając minimum manualnych zdolności nic się nie da zepsuć.
  
 
 
mlodybe 


Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 46
Skąd: warszawa
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 12-10-2010, 20:50   

to tez juz zrobiłem ale wiem juz co jest do wymiany włącznik awaryjnych

jak jest wcisniety ti tak go dogne troche w prawo to przestaje pykać ale też brak jest kierunków a jak w lewo to pyka ale są kierunki hehe
_________________
WOLE PCHAĆ SWOJEGO FIAT
NIŻ JEŹDZIĆ VW :)
ŁADA SAMARA rakieta
DAIHATSU CHARADE 1,0 super pączek CC 900 nie miało szans:)
VW GOLF 1,6D gorszej padliny nie miałem
FORD MONDEO 1,8 fajny ale dużo palił
FIAT UNO 1,0 rudy go pożarł:(
FIAT TIPO 1,4
  
 
Gramatyk 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 188
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
Wysłany: 13-10-2010, 07:24   

wcale nie musisz go wymieniać bo może być także wrzucisz nowy(w moim przypadku używany) i będzie tak samo, musisz pokombinować z tymi blaszkami, z tego co pamiętam to one na samym dole mają się jak najbardziej rozchodzić na boki.
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load