|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
W jaki sposób jest zrobiony Electronic Check. |
Autor |
Wiadomość |
Piterro
Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 181 Skąd: Scunthorpe - UK
Województwo: Other
|
Wysłany: 17-05-2005, 12:55 W jaki sposób jest zrobiony Electronic Check.
|
|
|
Mam pytanie. Zamierzam sobie wstawić do Tipka 1.4 S deskę z obrotomierzem. Mam pytanie czy mając samą deskę, można w jakiś sposób podłączyć Electronic Check? Podobno w wiązce kabli która jest przy desce są jakieś specjalne czujniki, które sprawdzają oporność na bezpiecznikach. Czyli wynikałoby z tego, że w gołym tipku też to można zrobić, żeby działało.
Czy któryś z kolegów to robił? Wiem, że kilku wsadzało deskę z obrotkiem do "S"ki, ale czy były z tym jakieś problemy i czy podłączali EC. |
_________________ In UK at this moment - workin'
Fiat Tipo 1.4 S 1995r., LPG - Forever |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 17-05-2005, 13:02
|
|
|
Temat przesuwam do dzialu o elektronice!
Moim skromnym zdaniem, choc sam nie robilem tego.
Tak sa specjalne czujniki ktore w przypadku duzego zwiekszenia sie opornosci ukladu stwierdzaja ze zarowka sie przepalila (bo wlukno sie zerwa/upalilo).
A reszte to niech powiedza koledzy.
Acha ostatnio jezdzilem VW Pasatem 1.8 i w sumie przy takim silniku to chyba juz obrotek by sie przydal, a tu zonk! Mamy piekny duzy zegarek |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
dziura.arek
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 690 Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 17-05-2005, 21:23
|
|
|
Jeśli masz skrzynkę bezpieczników z check control to tylko łączysz deskę ze skrzynką a jeśli skrzynka jest ta uboga (mała) to zapomnij bo nie przeskoczysz tematu. |
|
|
|
|
Jadodada
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Sty 2005 Posty: 304 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 20-05-2005, 19:25
|
|
|
Napisz co masz w wyposażeniu w Twoim samochodzie. |
_________________ Fiat Tempra 2.0 i.e. cat. wersja SX SS "TAXI" D rocznik maj 1991. |
|
|
|
|
Piterro
Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 29 Lis 2004 Posty: 181 Skąd: Scunthorpe - UK
Województwo: Other
|
Wysłany: 20-05-2005, 20:02
|
|
|
Goła polska "S"ka. Czyli nie ma nic.
Chce założyć deskę z obrotomierzem, ale troche tak głupio, żeby to było, a nie działało. Można na upartego coś innego w to wsadzić, ale lepiej jakby EC chodził. |
_________________ In UK at this moment - workin'
Fiat Tipo 1.4 S 1995r., LPG - Forever |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 21-05-2005, 12:07
|
|
|
nie wiem jak to wyglada w tipo,ale wiem ze w "cieniasach" bez problemu mozna podpiac obrotomierz,bez rzadnych przeróbek |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|