|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
kontrolka oleju |
Autor |
Wiadomość |
Domin87
witamy nowego
Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 3 Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 06-09-2009, 10:34 kontrolka oleju
|
|
|
witam! mam problem pali mi sie czorwona kontrolka oleju , natomiast wszystko z nim jest wporzadku co trzeba zrobic zeby to napraiwc?? |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-09-2009, 11:31
|
|
|
Domin87 napisał/a: | mam problem pali mi sie czorwona kontrolka oleju , natomiast wszystko z nim jest wporzadku |
Pali to znaczy świeci się cały czas czy jak
Domin87 napisał/a: | natomiast wszystko z nim jest wporzadku |
ale z czym,licznikiem,silnikiem,albo kołem zapasowym |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 06-09-2009, 14:37
|
|
|
Domin87, chodzi Ci o kontrolkę ciśnienia oleju po lewej stronie deski czy o kontrolkę poziomu oleju po prawej stronie deski rozdzielczej.
dziura793@o2.pl, nie ładnie się z kogoś naśmiewać.Przecież nie chodzi o Jego brata. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
Domin87
witamy nowego
Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 3 Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 06-09-2009, 14:43
|
|
|
tak pali sie caly czas jak to zrobic??
** Dodano: 06-09-2009, 15:47 **
chodzi mi o kontrolkę poziomu oleju po prawej stronie deski rozdzielczej |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-09-2009, 17:11
|
|
|
Domin87, po pierwsze to przywitaj się na forum,po drugie jak już pytasz to konkretne pytanie i dostaniesz konkretną odpowiedź Ja na pewno nie chciałem Cię obrazić
ZielonyTBG, a dlaczego dla mnie ta żółta karteczka nie bądź zmierzły,życie zaczyna się po 30-ce
** Dodano: 06-09-2009, 18:19 **
Domin87, jak ta po prawej,to bądź spokojny,pojeździsz bez problemu a na temat tej kontrolki to poszukaj
wiele osób o to pytało i wiele tematów na ten temat już było |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
lazik666
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Mar 2009 Posty: 892 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 06-09-2009, 17:33
|
|
|
dziura793@o2.pl, no właśnie sam czytam co tu napisałem Zapewne szybko przeczytałem że nie pali zamiast pali, taka mała pomyłka
Moderowany: | odkręcone, posty poprawione więc już spoko /OT |
|
_________________ “Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.” - House MD
I need more ViCoDiN
był Fiat TIPO 1.4ie LPG
i Tempra AbartH 1.6ie LPG i Bordowa 1.6 |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-09-2009, 20:25
|
|
|
a ja mam pytanie - jak wyglada kontrolka ilosci / poziomu oleju? kontrolka cisnienia oleju to rozumiem, ale ilosci? moze mi ktos to pokazac na jakims foto? bog zaplac - bo jeszcze nie widzialem kontrolki ilosci oleju |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
dziura
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 960 Skąd: Chorzów/Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-09-2009, 20:53
|
|
|
maniutek napisał/a: | bo jeszcze nie widzialem kontrolki ilosci oleju |
To widzę,że mało widziałeś,w bardziej upasionych wersjach jest taka ikonka na check panelu,która właśnie wskazuje za mały stan oliwy (np.jak staniesz na krawężniku,to świeci jak masz za mało) o ile ten czujnik sprawny jest. |
_________________ TIPO 2.0 16V-sprzedany
Galant 2.5 V6 Sport Edition |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 06-09-2009, 21:51
|
|
|
Domin87, jeżeli masz silnik 1.6 to czujnik jest w bagnecie,który jest prawie nie osiągalny.A jeżeli masz na przykład 2.0 to czujnik jest wkręcany w korpus silnika i prędzej go dostaniesz.No i przywitał byś się najpierw |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-09-2009, 06:12
|
|
|
dziura793@o2.pl napisał/a: | w bardziej upasionych wersjach jest taka ikonka na check panelu |
no wlasnie nie spotkalem sie z czyms takim....dziekuje za wyjasnienie - pzdr |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Domin87
witamy nowego
Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 3 Skąd: Olsztyn
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 07-09-2009, 19:05
|
|
|
no mam własnie silnik 1.6 no nic bede cos tam kombinował |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 07-09-2009, 22:49
|
|
|
Domin87, jeżeli chcesz aby Ci ta kontrolka zgasła to przewody idące do bagnetu nie wolno zwierać na krótko bo uszkodzisz electronik check tylko przez opornik 12Ω. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|