|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
EKONOMIZER-co i jak??? |
Autor |
Wiadomość |
Matizz
Wiek: 41 Dołączył: 23 Sie 2006 Posty: 216 Skąd: Lubin
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 30-03-2007, 11:27 EKONOMIZER-co i jak???
|
|
|
Dziś dostałem licznik z obrokiem, i mam w związku z tym pytanko, a właściwie to dotyczy ono ekonomizera:
1) pierwsza kwestia dotyczy gdzie szukać pod maska miejsca umieszczenia trójnika dla wężyka z podciśnieniem
2) druga to jakiej średnicy ma być ten wężyk, czy trójnik jaki tam ma być to wystarczy taki jak do spryskiwaczy czy może większy.
Oraz na co warto jeszcze zwrócić uwagę podczas uruchamiania tego „bajeru”
Z góry dzięki za pomoc.
POZDRO. |
_________________ TIPO 1.4 i.e 1994r. przebieg 100tys (Podtlenek Butanu- LPG)
|
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 30-03-2007, 11:56
|
|
|
Trójnik jest seryjnie na przewodzie idącym na serwo, mniej więcej w 1/3 odległości od niego, reszta osprzętu dla ekonomizera jest z prawej strony za akumulatorem z tyłu na nadkolu, co do trójnika to fiat zakłada taki który ma odejście do ekonomizera na wężyk okolo 5-6mm średnicy. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
gulczas
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Cze 2005 Posty: 171 Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 30-03-2007, 12:06
|
|
|
Hej.
Trójnik do ekonomizera podepnij sobie na wężyku kolo digiplexa przed tą beczuszką filtrem, lub nieco niżej tam gdzie sie łączy z innym przewodem (różnicy w działaniu nie będzie widać).
Co do kwestii, wężyka to ważne aby był w miarę twardy. I odporny na działanie oleju. Co do grubości to kwestia tego jaki trójnik dobierzesz, nic więcej (grubość/średnica możesz ją wsiąść na wzór wężyków przy digiplexie).
A w miarę ważna i jedyna uwaga to taka, żeby wszystko było szczelne I taka ciekawostka, wskazania Ekonomizera możesz ewentualnie regulować, śrubką która znajduje się po środku króćca od ekonomizera
PS. Bardzo schludnie i czyściutko masz pod maska
Na rysunku zaznaczyłem ci jak mam u siebie |
_________________ FIAT Tipo 1.4ie 1994r SREBRNY a jest BRAVO 1.8 GT
|
|
|
|
|
Matizz
Wiek: 41 Dołączył: 23 Sie 2006 Posty: 216 Skąd: Lubin
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 16-04-2007, 21:33
|
|
|
Dziś nareszcie udało mi się kupić trójniczek do ekonomizera, podłaczyłem go i wszystko działa super, ale mam jedno pytanko:
Na wolnych obrotach u mnie jest tak troszkę przed polową, nie wiem czy to dobrze, piszcie jak jest u was. Z góry dzięki za odp.
POZDRO |
_________________ TIPO 1.4 i.e 1994r. przebieg 100tys (Podtlenek Butanu- LPG)
|
|
|
|
|
gulczas
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Cze 2005 Posty: 171 Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 17-04-2007, 07:27
|
|
|
Ja mam tak samo. Ewentualnie możesz sprawdzić inne przewody podciśnień czy sa szczelne.
Ale moim zdaniem ok. |
_________________ FIAT Tipo 1.4ie 1994r SREBRNY a jest BRAVO 1.8 GT
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|