Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Na prędkości potrzebuję!! 2.0
Autor Wiadomość
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-04-2008, 21:15   Na prędkości potrzebuję!! 2.0

J/w
Potrzebuję napięć jakie wskazuje mapsensor w trakcie pracy.
I potrzebuję sposób na reset kompa.
Podobno zostawienie odłączonych klem na jakiś czas, ale to za długo, i nie pewne..
Może jakoś zwarcie plusowej klemy z masą, przez jakiś krótki czas..

Help ;D
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 29-04-2008, 21:23   

Raku, odepnij klemy (zimny silnik) i wciśnij hamulec na jakiś czas (ok 5 min) potem zapnij klemy, odpal go i pozwól mu popracować aż włączy się wiatrak
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 29-04-2008, 21:28   

To wystarczy?
http://forum.tempra.org/d...=detail&df_id=4
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-04-2008, 21:33   

yoyo napisał/a:
Raku, odepnij klemy (zimny silnik) i wciśnij hamulec na jakiś czas (ok 5 min) potem zapnij klemy, odpal go i pozwól mu popracować aż włączy się wiatrak


I to spowoduje że komp się zresetuje?

Generalnie opcja jest taka,że chyba zjeb... mi się Map i komp wszedł chyba w tryb awaryjny(?) i ciągle leje jak głupi.. Map pokazuje ponad 4,5V non stop


Miszko, dzięki, wiedziałem że kiedyś gdzieś widziałem takie 'schematy'.
Mam nadzieję, że to wystarczy.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
  
     Moneta
 
 
akj3 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 1108
Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 29-04-2008, 21:34   

może to Ci coś da:





po angielsku ale masz pokazane wartości MAP sensora
_________________
banda złego
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-04-2008, 21:36   

akj3, dzięki, to też się przyda.
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 29-04-2008, 21:39   

Cytat:
I to spowoduje że komp się zresetuje?

Tak, zauważ że w T/T światła stopu świecą nawet przy wyłączonym zapłonie, jeśli jakiś prąd który mógłby podtrzymać pamięć kompa został gdzieś w kondensatorkach to żarówki stopu go wyładują

P.S. Bynajmniej w 1,4/1,6 to tak działa.
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 29-04-2008, 21:43   

akj3, czy przy tym drugim screenie mógłbyś załączyć nowy po 'kliknięciu' fig.12?

yoyo, dzięki się sprawdzi :)
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
akj3 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 38
Dołączył: 15 Lut 2007
Posty: 1108
Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
Wysłany: 29-04-2008, 22:20   

Raku napisał/a:
akj3, czy przy tym drugim screenie mógłbyś załączyć nowy po 'kliknięciu' fig.12?


na gg
_________________
banda złego
     assistance   Moneta
 
 skype
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 29-04-2008, 22:33   

Raku napisał/a:
yoyo napisał/a:
Raku, odepnij klemy (zimny silnik) i wciśnij hamulec na jakiś czas (ok 5 min) potem zapnij klemy, odpal go i pozwól mu popracować aż włączy się wiatrak


I to spowoduje że komp się zresetuje?

Generalnie opcja jest taka,że chyba zjeb... mi się Map i komp wszedł chyba w tryb awaryjny(?) i ciągle leje jak głupi.. Map pokazuje ponad 4,5V non stop


Miszko, dzięki, wiedziałem że kiedyś gdzieś widziałem takie 'schematy'.
Mam nadzieję, że to wystarczy.


W razie czego odzywaj sie, mam pare MAP sensorów na stanie ;] również ten niebieski który siedzi na 99% u ciebie.

pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 06-05-2008, 14:16   

To napiszę wam ciekawostkę :)

Sprawdziłem przed majówką MAP'a

I po pierwsze, miałem urwany przewodzik, od masy chyba, nie pamiętam.
Po drugie w kostkę były powpinane przewody zupełnie inaczej niż na schematach wyżej, auto tak jeździło jak je kupiłem ze 3lata temu do tej pory.
Po trzecie po wpięciu się tak jak pokazują schematy auto nie odpalało..
Po zmianie miejscami skrajnych przewodów (stałe 5v i sygnał wyjściowy) auto odpala, jeździ, i MAP pokazuje zmienne napięcie zależne od ciśnienia w kolektorze..

Normalnie MAGIA! :lol:

Jeszcze takie pytanie, skąd powinno iść podciśnienie do MAP'a?
Z pod przepustnicy, czy z kolektora ssącego?
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
GrzesiekK. 


Pomógł: 43 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 1290
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 06-05-2008, 15:33   

Raku napisał/a:


Jeszcze takie pytanie, skąd powinno iść podciśnienie do MAP'a?
Z pod przepustnicy, czy z kolektora ssącego?


Z geometrycznego środka odległości od poszczególnych kanałów ssących kolektora ;] Po ludzku u Ciebie w 8V szukaj podłączenia dla MAP'a od przodu kolektora na jego środku.

pzdr. Grzesiek
_________________
FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...

ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]

ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy :D
     assistance
 
 
Raku 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Lis 2004
Posty: 2622
Skąd: \/\/ \/\/ /\
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 06-05-2008, 19:28   

Hmm..
To troszkę kiszka, bo jak go podłączam na środku kolektora ssącego, to nie da się ustawić wolnych obrotów :roll: Mimo maks skręconej śruby są ok 2k rpm.
Jakiś pomysł? :roll:

Może zawór wolnych obrotów? Może i tu mam źle powpinane przewody..
_________________
klik, klik
*TempRa 2.0 8v dłubane N/A ---> 3.0 v6 w trakcie
*Tipo 2.0 16v ---> 1.6 8v HF Turbo, 200KM+
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 33 days
Network load